Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Sopot rozpoczął kampanię promocyjną
Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszych działań, które miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej.
Pod tą marką prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.
Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami. Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach- mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu.
Sopocka branża turystyczna pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.
- Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski. Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem, dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot- mówi Anna Golec- Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu. A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka. Spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacja - Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka a tatę Jakub Ehrlich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania promocyjna Sopotu
[2020-06-30 07:35 144.76.222.*]
szkoda tylko, że żeby coś zjeść, trzeba wydać majątek... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Hotele Neckermanna w specjalnym katalogu Selected
POLREGIO wprowadza darmowe przejazdy podczas smogu
Niedługo rozpoczną się targi Agrotravel
Będą konsekwencje wobec przedstawiciela LOT w Pekinie
Jesień nowym sezonem urlopowym Polaków
KLM: brakuje jednego kierunku do całkowitego przywrócenia przedpandemicznej siatki połączeń
Zmiany w programie lojalnościowym Air France i KLM
Jak i dokąd podróżowali polscy turyści z biurami podróży?
Przedłużono obowiązywanie preferencyjnej stawki VAT na pięciu greckich wyspach
Komisja Wolności Europejskich poparła unijne certyfikaty szczepień
Polska nagrodzona za kreatywne podejście w turystyce
Hotele przy centrach handlowych?
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń przyszłości
poszukuje informacji na temat unox lisa piec konwekcyjny
Zaczyna się III Kongres Turystyki Religijnej
WTTC przewiduje duże wzrosty w europejskiej turystyce
Branżowe organizacje: inwestycje w zrównoważoną turystykę ważnym czynnikiem ożywienia gospodarczego
Zderzenie autokaru z ciężarówką na DK 74
Amsterdam chce wychować niesfornych turystów
Strategiczne spotkanie WP Holding
Filmowa Mapa turystyczna Polski
