Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Sopot rozpoczął kampanię promocyjną
Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszych działań, które miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej.
Pod tą marką prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.
Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami. Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach- mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu.
Sopocka branża turystyczna pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.
- Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski. Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem, dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot- mówi Anna Golec- Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu. A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka. Spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacja - Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka a tatę Jakub Ehrlich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania promocyjna Sopotu
[2020-06-30 07:35 144.76.222.*]
szkoda tylko, że żeby coś zjeść, trzeba wydać majątek... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Hotele Neckermanna w specjalnym katalogu Selected
POLREGIO wprowadza darmowe przejazdy podczas smogu
Niedługo rozpoczną się targi Agrotravel
Będą konsekwencje wobec przedstawiciela LOT w Pekinie
Jesień nowym sezonem urlopowym Polaków
KLM: brakuje jednego kierunku do całkowitego przywrócenia przedpandemicznej siatki połączeń
Zmiany w programie lojalnościowym Air France i KLM
Jak i dokąd podróżowali polscy turyści z biurami podróży?
Przedłużono obowiązywanie preferencyjnej stawki VAT na pięciu greckich wyspach
Komisja Wolności Europejskich poparła unijne certyfikaty szczepień
Polska nagrodzona za kreatywne podejście w turystyce
Hotele przy centrach handlowych?
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń przyszłości
poszukuje informacji na temat unox lisa piec konwekcyjny
Zaczyna się III Kongres Turystyki Religijnej
WTTC przewiduje duże wzrosty w europejskiej turystyce
Branżowe organizacje: inwestycje w zrównoważoną turystykę ważnym czynnikiem ożywienia gospodarczego
Zderzenie autokaru z ciężarówką na DK 74
Amsterdam chce wychować niesfornych turystów
Strategiczne spotkanie WP Holding
Filmowa Mapa turystyczna Polski
