Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki ,Bielsko-Biała, GH Sfera
- Specjalista ds. rezerwacji MERIGO | Go Global...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Wycieczkie lokalne potrzebne
- Webinary dla branży turystycznej
- Specjalista ds. Turystyki - Suchy Las
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Szukamy ośrodka kolonijnego na lato 2021

POT rozpoczyna kampanię promującą turystykę krajową
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię "Odpoczywaj w Polsce". Jej celem jest zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju. Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.
Z reprezentatywnych badań przygotowywanych na zlecenie POT wynika, że aż 87% Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go na terenie Polski. To pozwala z optymizmem spojrzeć na perspektywę tegorocznych wakacji. Najczęściej wybierane kierunki to góry (34%), morze (27%) lub miejscowości położone przy jeziorach (16%).
Na potrzeby kampanii POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce.pl, gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. Zależy nam na tym, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu "Polska Marka Turystyczna"oraz laureatów konkursu "EDEN - European Destination of Excellence" i ""Na wsi najlepiej - 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej". Zachęcamy także do odwiedzania miejsc znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych - powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli zapoznać się z ofertą turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w cyklu "PnŚ na lato - Odpoczywaj w Polsce". Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi. Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu "Pytanie na Śniadanie" w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: główne kanały i kanały tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News. Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160 mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi.
Kampania promowana będzie także w pociągach PKP Intercity.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT rozpoczyna kampanię
[2020-06-09 16:45 85.10.198.*]
Tylko TVP i Polsat, natomiast zgodnie z wytycznymi Nowogrodzkiej, POT w swojej kampanii zignorował TVN i TVN24, no bo przecież te stacje są oglądane przez 'chamską hołotę' odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin
Zurab Pololikaszwili pozostanie na czele UNWTO na kolejną
Rząd rozszerzy pomoc dla firm
Dział atrakcje turystyczne:
Rzecznik MŚP: o lockdownie nie powinni decydować sami lekarze, głos ekonomistów też jest
Korporacja medialna partnerem kampanii Restart
Nie pozwól niszczyć zabytków - rozpoczyna się kampania Narodowego Instytutu
World Travel Awards 2020
Poznańskie Betlejem w konkursie na najlepszy jarmark
Dział dla turystów:
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie
Rainbow rozpoczyna sprzedaż ofert na zimę
Grecja: reaktywacja turystyki powinna opierać się na trzech
Starsze aktualności:
Ile grecka turystyka straciła w pierwszym
Ceny paliw lotniczych i kurs dolara sprzyjają
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi
Rząd zakaże lotów m.in. do Hiszpanii i na
Łodzie mieszkalne pomysłem na spokojny urlop na łonie
Lufthansa porozumiała się ze związkiem zawodowym
Koleje Dolnośląskie pozyskały finansowanie na zakup nowego
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych
Hotele turystyczne zaczynają odrabiać straty, gorzej z
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na
Bilety Szwagropolu dostępne w aplikacji
Egipt zacznie wymagać testów PCR także od
Przekazanie systemu opłat drogowych do GITD to duże ryzyko?
Nowy parking przy lotnisku we Wrocławiu
Warszawa zarabia miliony na turystyce
Na których letnich kierunkach spadają ceny?
ZUS ponownie rozpatrzy wnioski o umorzenie składek za marzec, kwiecień i maj
ALFA STAR AQUA PARK SHARM? kTOŚ TAM BYŁ?
W Grecji zostanie otwarte podwodne muzeum
Greccy hotelarze zaniepokojeni
Unia odpowiada na zakaz podróży do USA
Najdroższe wizy a podróżowanie z samym dowodem osobistym
POT pozyskała dodatkowe środki na promocję turystyczną
Na Bali alert najwyższego stopnia
Airberlin odwołuje rejsy dalekiego zasięgu
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Turcja na drodze do hiper-konkurencyjności
Organizacje turystyczne apelują: Tak dla testów, nie dla kwarantanny
Umowa lotnicza UE-Katar parafowana
USA: Na razie bez zakazu wnoszenia laptopów na pokładach samolotów z UE
CPK: ministerstwo rolnictwa wskaże tereny dla wysiedlonych
Znana sieć hotelowa grozi zerwaniem współpracy z Expedią
Norwegian - ostrzegam bo sa nieuczciwi i kłamią
Prestiż S.C. Tomasz Sieroń Arkadiusz Smyczek Aleksander Smyczek