Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
POT rozpoczyna kampanię promującą turystykę krajową
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię "Odpoczywaj w Polsce". Jej celem jest zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju. Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.
Z reprezentatywnych badań przygotowywanych na zlecenie POT wynika, że aż 87% Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go na terenie Polski. To pozwala z optymizmem spojrzeć na perspektywę tegorocznych wakacji. Najczęściej wybierane kierunki to góry (34%), morze (27%) lub miejscowości położone przy jeziorach (16%).
Na potrzeby kampanii POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce.pl, gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. Zależy nam na tym, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu "Polska Marka Turystyczna"oraz laureatów konkursu "EDEN - European Destination of Excellence" i ""Na wsi najlepiej - 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej". Zachęcamy także do odwiedzania miejsc znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych - powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli zapoznać się z ofertą turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w cyklu "PnŚ na lato - Odpoczywaj w Polsce". Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi. Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu "Pytanie na Śniadanie" w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: główne kanały i kanały tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News. Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160 mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi.
Kampania promowana będzie także w pociągach PKP Intercity.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT rozpoczyna kampanię
[2020-06-09 16:45 85.10.198.*]
Tylko TVP i Polsat, natomiast zgodnie z wytycznymi Nowogrodzkiej, POT w swojej kampanii zignorował TVN i TVN24, no bo przecież te stacje są oglądane przez 'chamską hołotę' odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
PFR inwestuje w spółkę zależną Rainbow
Polska Grupa Lotnicza zmienia resort
Nowy parking przy lotnisku we Wrocławiu
Unia odpowiada na zakaz podróży do USA
Najdroższe wizy a podróżowanie z samym dowodem osobistym
ALFA STAR AQUA PARK SHARM? kTOŚ TAM BYŁ?
Przekazanie systemu opłat drogowych do GITD to duże ryzyko?
Sopot chce zaszczepić pracowników branży turystycznej
Greccy hotelarze zaniepokojeni
Polacy będą musieli odbyć kwarantannę w Szwajcarii
Umowa lotnicza UE-Katar parafowana
Ile Polacy chcą wydać na wakacje?
