Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
POT rozpoczyna kampanię promującą turystykę krajową
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię "Odpoczywaj w Polsce". Jej celem jest zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju. Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.
Z reprezentatywnych badań przygotowywanych na zlecenie POT wynika, że aż 87% Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go na terenie Polski. To pozwala z optymizmem spojrzeć na perspektywę tegorocznych wakacji. Najczęściej wybierane kierunki to góry (34%), morze (27%) lub miejscowości położone przy jeziorach (16%).
Na potrzeby kampanii POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce.pl, gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. Zależy nam na tym, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu "Polska Marka Turystyczna"oraz laureatów konkursu "EDEN - European Destination of Excellence" i ""Na wsi najlepiej - 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej". Zachęcamy także do odwiedzania miejsc znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych - powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli zapoznać się z ofertą turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w cyklu "PnŚ na lato - Odpoczywaj w Polsce". Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi. Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu "Pytanie na Śniadanie" w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: główne kanały i kanały tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News. Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160 mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi.
Kampania promowana będzie także w pociągach PKP Intercity.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT rozpoczyna kampanię
[2020-06-09 16:45 85.10.198.*]
Tylko TVP i Polsat, natomiast zgodnie z wytycznymi Nowogrodzkiej, POT w swojej kampanii zignorował TVN i TVN24, no bo przecież te stacje są oglądane przez 'chamską hołotę' odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Taylor Swift da zarobić
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
PFR inwestuje w spółkę zależną Rainbow
Sopot chce zaszczepić pracowników branży turystycznej
Greccy hotelarze zaniepokojeni
Polacy będą musieli odbyć kwarantannę w Szwajcarii
Umowa lotnicza UE-Katar parafowana
ALFA STAR AQUA PARK SHARM? kTOŚ TAM BYŁ?
Przekazanie systemu opłat drogowych do GITD to duże ryzyko?
Turcja na drodze do hiper-konkurencyjności
Organizacje turystyczne apelują: Tak dla testów, nie dla kwarantanny
Warszawa zarabia miliony na turystyce
POT pozyskała dodatkowe środki na promocję turystyczną