Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
UIA: nie wydrukujesz karty pokładowej - zapłacisz
Począwszy od 01 lipca 2017 r. linie lotnicze Ukraine International Airlines wprowadzają opłatę za odprawę biletowo-bagażową oraz wydanie karty pokładowej w porcie wylotowym w przypadku, gdy pasażer nie posiada drukowanej wersji lub mobilnej wersji karty pokładowej uprawniającej do wejścia na pokład.
Powyższa opłata będzie obowiązywać początkowo tylko na rejsach UIA na trasie Kijów - Ryga - Kijów.
Opłata za wydanie karty pokładowej pasażerom klasy ekonomicznej jest pobierana tylko raz podczas odprawy na lotnisku. W przypadku, gdy pasażer udostępni pracownikowi odprawy drukowaną kartę pokładową lub jej wersję elektroniczną (mobilną) UIA odstąpi od pobierania opłaty.
Koszt wymienionej usługi wynosi 20 USD / 20 EUR. Opłaty będą pobierane w euro - w przypadku płatności w krajach Unii Europejskiej, lub w dolarach, w przypadku płatności na Ukrainie i innych krajach, które nie są członkami UE.
Usługa wydania karty pokładowej podczas odprawy jest bezpłatna dla:
- dla pasażerów tranzytowych na połączeniach UIA na lotnisku Boryspol w Kijowie
- dla pasażerów klasy Biznes i klasy Premium Economy
- dla pasażerów, którzy dokonali płatności za upgrade do klasy Biznes lub klasy Premium Economy
- dla pasażerów odprawionych on-line, którzy posiadają wydrukowaną lub mobilną wersję karty pokładowej z wykupioną usługą wyboru miejsca w samolocie.
Pasażerowie niepełnosprawni i z ograniczoną sprawnością ruchową, o specjalnych potrzebach, przewożących broń, małoletni oraz podróżujący bez opieki dorosłych oraz pasażerowie podróżujący ze zwierzętami zawsze powinni zgłosić się do stanowiska odprawy w celu załatwienie niezbędnych formalności, nawet w przypadku, gdy karty pokładowe zostały wcześniej wydrukowane lub są w posiadaniu pasażera w urządzeniu mobilnym. W przypadku, gdy wyżej wymienione kategorie pasażerów będą posiadać mobilnej lub drukowanej karty pokładowej, zostanie pobrana opłata za obsługę karty.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Nierentowne lotniska powinny tracić dotacje?
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także zimą
Potrzeby niepełnosprawnych podróżujących niedostatecznie uwzględniane?
RPO: Zmiany w ruchu lotniczym powinny być ogłaszane z wyprzedzeniem
Ryanair zaskarża pomoc dla Air Berlin
Turyści w Emiratach nie napiją się alkoholu pod koniec przyszłego tygodnia
NIELEGALNE Biura podróży wielkopolskie
Oryginalna sieciowa kawiarnia w Japonii
Ceny się stabilizują a sprzedaż w MerlinX spada
Polskie lotniska w tym roku nie osiągną wyników z 2019?
Co popycha Polaków do kupna poszczególnych ofert?
Fundacja Hotele dla Medyków podsumowuje pierwszy miesiąc działalności
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego: Nowa pożyczka dla przedsiębiorców turystycznych
Boeing testuje zaktualizowane oprogramowanie
Linie Emirates będą promować lankijską turystykę
Jak mocno pandemia odbiła się na wynikach Enter Air?
Nie dla lokalu szybkiej obsługi w rzymskim zabytku
POT podpisała deklarację w sprawie promocji zabytków
200 milionów złotych na pożyczki dla firm turystycznych i nowe zasady ich udzielania
