Nowy wymiar akcji Poznań za pół ceny
"Poznań za pół ceny", projekt w ramach którego od dwunastu lat sprzedawano nawet 100 tysięcy usług turystycznych za pół ceny w ciągu dwóch dni, odbędzie się pomimo ograniczeń.
Specjalna, wirtualna edycja akcji potrwa ponad tydzień od 2 do 10 maja 2020, a jej głównym celem będzie wspieranie poznańskiej turystyki w dobie pandemii COVID-19.
Organizatorem wydarzenia jest Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (PLOT). W tym roku przypada jej trzynasta edycja. Jednak ze względu na epidemię COVID-19 i związane z tym ograniczenia nie będzie mogła się odbyć w dotychczasowej formie.
Utrzymujemy dwa filary akcji czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT. Program turystyczny trafi zatem do Internetu. Znajdą się w nim wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzania on-line poznańskich wystaw i muzeów.
Z drugiej strony także w Internecie będzie można kupić usługi turystyczne w atrakcyjnej cenie w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości. W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać w przyszłości.
To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej - podkreśla Jan Mazurczak.
Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także instytucje oraz organizacje, chcące zaprezentować swoją ofertę on-line.
Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym "Poznania za pół ceny". Kontakty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl i na Facebooku akcji (@polceny). Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować - mówi Wojciech Mania, koordynator akcji.
Na stronie znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, mających na celu pomoc w przetrwaniu poznańskim atrakcjom turystycznym.
Organizatorzy liczą, że budowana od kilkunastu lat marka "Poznań za pół ceny" będzie wsparciem dla branży turystycznej.
Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait, o której pisaliśmy w aktualności Zaczekamy na turystów i będziemy gotowi na ich przyjęcie
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Listopadowe pustki w biurach podróży
Hotelarze mają problem z długami?
Wielkimi krokami zbliża się I Międzynarodowy Kongres Turystyki Religijnej
Brytyjski przewoźnik zawiesza loty do Polski
Nagła śmierć turystów w egipskiej Hurghadzie
Best Western przejął międzynarodową markę
Zakończył się kongres turystyki religijnej w Krakowie
Lufthansa przywróci do służby Airbusy A380
75 milionów koron na modernizację promu
TUgether: nie współpracujmy z rosyjskimi firmami
Tajlandia nieco łagodzi warunki przyjazdu
Kolejny kraj wprowadza dodatkowe środki bezpieczeństwa na lotniskach
Pięć nowych tras w zimowym rozkładzie lotów Ryanaira z Polski
Jak zmieniały się ceny w hotelach poszczególnych kategorii we wrześniu?
KE wszczyna śledztwo w sprawie Alitalii
Więcej turystów w obiektach hotelowych
Gdzie najlepiej wybrać się na tegoroczne ferie zimowe?
Turyści na celowniku przestępców
Restauratorka zwraca się o pomoc do Rzecznika Praw Obywatelskich