TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

EXIM tours wzmacnia zespół rezydentów

EXIM tours zrealizował pięciodniowe szkolenie dla rezydentów, które odbyło się w Tunezji, w hotelu One Resort Aqua Park & Spa. Celem wydarzenia było przygotowanie zespołu do sezonu letniego oraz rozwój kompetencji kluczowych dla jakości obsługi klienta w miejscach, gdzie zaopiekują się klientami EXIM tours.


Program szkoleniowy objął praktyczne warsztaty z prowadzenia spotkań informacyjnych, pracy w nietypowych sytuacjach, w tym reklamacyjnych oraz awaryjnych. Częścią programu był również wyjazd integracyjny do Tunisu i Kartaginy, prowadzony przez lokalnego przewodnika.

Szkolenie poprowadził Radosław Szafranowicz-Małozięć z Kadry Turystyki. Wsparcie merytoryczne zapewnili eksperci z Działu Jakości EXIM tours oraz partner z ERGO Ubezpieczenia Podróży. Cieszę się, że mogliśmy w ten sposób kompleksowo przygotować naszych rezydentów do wyzwań, które niesie szczyt sezonu. Praca na miejscu bywa wymagająca, dlatego tak ważne jest, by zespół był nie tylko profesjonalny, ale także zmotywowany i pełen pozytywnej energii do przyjmowania gości z Polski - podkreśla Mariusz Mermela, menedżer ds. obsługi destynacji w EXIM tours.

Szkolenie wpisuje się w strategię wzmacniania zespołów operacyjnych EXIM tours i stanowi element długofalowych działań na rzecz podnoszenia jakości obsługi klienta w najważniejszych kierunkach wakacyjnych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
EXIM tours rezydenci szkolenie Tunezja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję