TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji Trendy Kolacji

Ciepło i ogień, ziołowe napary, nowy marketing restauracyjny - to tylko niektóre z trendów, które mogli poznać przedstawiciele branży HoReCa na "Trendy Kolacjach" w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. W jesiennej edycji spotkań w ramach programu Szef dla Szefów sieci hurtowni MAKRO Polska udział wzięło 200 osób.


"Trendy Kolacje" to ekskluzywne wydarzenia poświęcone trendom, które wkrótce zawładną światem gastronomii. W jesiennej edycji cyklu Szef dla Szefów, prowadzonego przez sieć hurtowni MAKRO Polska, odbyły się trzy spotkania: 27 września w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w Warszawie, 18 października w hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu oraz 14 listopada w Hotelu Starym w Krakowie.

Zaproszonym na spotkania przedstawicielom branży HoReCa danego regionu o najnowszych trendach opowiadała Weronika Lewandowska - ekspertka w dziedzinie ich prognozowania, tworząca strategie marketingowe dla sektora HoReCa. Natomiast dania ilustrujące nadchodzące tendencje przygotowali: Piotr Apanel, szef kuchni hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu, Adam Ciupka, ambasador marki Chef, Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju, Konrad Korszla z Hotelu Starego w Krakowie, Zbigniew Koźlik, ambasador marki Chef, Maciej Nowicki, szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Michał Oszczyk, menedżer centrum szkoleniowego Gourmet Foods - importera i dystrybutora herbaty Dilmah, Cezary Powała i Michał Grzywacz, szefowie kuchni pokazowej w hali MAKRO nr 1 w Warszawie, Gerard Rytter, szef kuchni marki Develey Polska, Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie oraz Krzysztof Żurek, szef kuchni Hotelu Starego w Krakowie.

Goście mieli możliwość posmakowania m.in.: homara w sosie własnym z puree z zielonego groszku, pianą ze skorupiaków i komosą ryżową, prasowanego królika z pistacjami, dynią pieczoną i kasztanami, sarny z pomidorem, ziołami, zbożami i warzywami pieczonymi czy herbaty wędzonej z ciemnym rumem, sokiem jabłkowym i syropem z kwiatu czarnego bzu. Daniom towarzyszyły również wina, specjalnie dobrane przez sommeliera.

Partnerzy jesiennych "Trendy Kolacji" to: Aviko, Develey Polska, Dilmah, Kikoman, Mutti, Nestlé Professional, Polski Karp, Provincja i Tabasco.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
HoReCa trendy kolacji gastronomia szef kuchni warszawa kraków wrocław




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję