Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Touroperator uruchamia portal rezerwacyjny
Biuro podróży Tourist Polska wprowadza nowe narzędzie na rynek turystyczny.
15 czerwca, rozpoczyna działalność Lulubeds - stworzony przez touroperatora, nowy portal rezerwacyjny miejsc hotelowych i atrakcji turystycznych.
Jak przekonują jego twórcy, portal ma zapewnić szeroki i różnorodny typ zakwaterowania - od dużych sieciowych hoteli znanych marek poprzez pensjonaty, ośrodki wczasowe czy kwatery prywatne i agroturystyczne pozwala na zaplanowanie urlopu zarówno w największych miastach, jak i najbardziej atrakcyjnych regionach Polski. W ofercie znalazły się m.in. hotele biznesowe i konferencyjne, obiekty SPA, hotele nastawione na rodziny z dziećmi czy bardziej ekonomiczne - hostele, kwatery i apartamenty.
To co wyróżnia Lulubeds spośród innych portali, to możliwość rezerwowania noclegów na osobę, a nie całego pokoju, co pozwala na nieograniczone wprost możliwości pakietowania pobytu - łączyć można wszystkie typy wyżywienia, usługi dodatkowe oferowane przez hotel, pojedyncze noclegi, ale i oferty okresowe, a więc także np. 7-dniowe wczasy. Na Lulubeds do pobytu skompletować można atrakcje turystyczne, wycieczki fakultatywne i ciekawe wydarzenia w okolicy, samodzielnie tworząc idealny pakiet turystyczny - mówi Sebastian Nasiłowski, prezes Tourist Polska.
Klienci korzystający z usług Lulubeds mają możliwość złożenia zamówienia zarówno przez stronę WWW, email, telefon, jak również w tradycyjnym biurze obsługi oraz w sieci ponad 1000 biur partnerskich. Oferta aktualizowana jest przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, do dyspozycji klientów jest także Biuro Obsługi Klienta, które działa od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00 oraz całodobowy telefon alarmowy.
Dzięki Lulubeds zarówno hotele, jak i mniejsze ośrodki, pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne mają możliwość zaprezentowania oferty potencjalnym klientom. Dla większości gości pierwsze wrażenie zaczyna się na długo przed przyjazdem - od strony internetowej. Lulubeds zapewnia wsparcie w kreowaniu wizerunku, również za pośrednictwem narzędzi portalu. To duża szansa na promocję, szczególnie dla niedużych obiektów, bez zaplecza informatycznego. - przekonuje Sebastian Nasiłowski.
Portal nie pobiera opłaty za rejestrację i umieszczenie oferty w systemie. Nie ma też abonamentu, zarabia na prowizji od sprzedaży. Umożliwia również dostęp do ok. 800 biur agencyjnych oraz 2500 biur współpracujących.
Jak podkreśla Sebastian Nasiłowski, Tourist Polska posiada wpis do rejestru OTiPUNPUT oraz gwarancje ubezpieczeniową, co odróżnia Lulubeds.pl od innych portali sprzedażowych, które pełnią jedynie funkcję pośredników.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Najlepsze lotniska na świecie w 2018
Luksusowy hotel w opuszczonym terminalu
Testy pierwszego chatbota na lotnisku w Polsce
Powstają studia z zarządzania eventami
Prezes KIT: Turystyka to poważna gałąź gospodarki
W hiszpańskich kurortach brakuje policjantów
Turystka domagała się zadośćuczynienia od przewoźnika za zagubiony bagaż
Nocowanie.pl: rośnie popularność wrześniowych wyjazdów
W styczniu więcej zakłóceń na lotniskach
Expedia z nowym CEO i dodatkowym finansowaniem
Nowe udogodnienie dla pasażerów Kraków Airport
Budowa Wielkiego Muzeum Egipskiego na ukończeniu
Pełna dostępność miejsc turystycznych jednym z priorytetów dla Grecji
Wciąż utrzymuje się rosnąca sprzedaży w biurach podróży