Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- GRECJA: REZYDENT
- Specjalista ds. szkoleń i współpracy franczyzowej
Testy pierwszego chatbota na lotnisku w Polsce
Chatbot lotniska to wirtualny, interaktywny asystent pasażerów, działający w czasie rzeczywistym. Jego zadaniem jest ułatwienie korzystania z portu, powiadamianie na bieżąco o statusie rejsu oraz pomoc w planowaniu podróży, dzięki zintegrowaniu z popularną wyszukiwarką połączeń. Chatbot odpowiada też m.in. na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów.
Port Lotniczy Wrocław wkracza w nową erę. Jako pierwsze lotnisko w Polsce przygotowuje się do uruchomienia swojego chatbota. Każdy może zostać testerem i wypróbować jego możliwości.
Zakres możliwości lotniskowego asystenta jest niezwykle bogaty. Przygotowanie aplikacji opartej na Messengerze jest na ostatniej prostej, do jej uruchomienia potrzebne są już tylko finalne testy przeprowadzone przez realnych użytkowników. Dlatego port zaprasza kilkadziesiąt osób, które chciałyby wcielić się w rolę testerów.
"Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie" - mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.
Testerem może zostać każdy - niezależnie od tego, czy ktoś akurat wybiera się w podróż lotniczą, czy nigdy jeszcze samolotem nie leciał. Wystarczy zgłosić chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage u Portu Lotniczego Wrocław. Wybrane zostaną te osoby, które w najciekawszy i najbardziej przekonujący sposób uzasadnią, że to właśnie one powinny wypróbować chatbot wrocławskiego lotniska. Czas na zgłoszenie trwa do 4 lutego, do godz. 9.00. Testy potrwają tydzień, zaś testerzy mogą liczyć na nagrody niespodzianki.
Port Lotniczy Wrocław jest pierwszym lotniskiem w Polsce wprowadzającym tego typu aplikację. Co więcej, takie rozwiązanie funkcjonuje na niewielu lotniskach europejskich.
"Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska" - podkreśla Dariusz Kuś.
Lotnisko planuje uruchomienie chatbota w lutym tego roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Expedia z nowym CEO i dodatkowym finansowaniem
Nowe udogodnienie dla pasażerów Kraków Airport
Budowa Wielkiego Muzeum Egipskiego na ukończeniu
W hiszpańskich kurortach brakuje policjantów
Niemiecki pomysł na oswojenie AI
Wciąż utrzymuje się rosnąca sprzedaży w biurach podróży
Kopalnia w Wieliczce dostała dotację na prace zabezpieczające
Kto objął stanowisko prezesa spółki odpowiedzialnej za CPK?
Pełna dostępność miejsc turystycznych jednym z priorytetów dla Grecji
Ryanair trzyma pasażerów w niepewności
UNWTO widzi oznaki odbicia w turystyce
Powstają studia z zarządzania eventami
Prezes KIT: Turystyka to poważna gałąź gospodarki
Mocny start wakacyjnych rezerwacji
Młodsze pokolenie oczekuje zielonego podejścia
Turystka domagała się zadośćuczynienia od przewoźnika za zagubiony bagaż
SOIT: Tarcza PFR 2.0 wyklucza większość organizatorów turystyki biznesowej
