Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
POT apeluje do turystów o nieodwoływanie wyjazdów
Polska Organizacja Turystyczna zachęca do przyłączenia się do akcji "Nie odwołuj podróży, zmień termin. Wspierajmy turystykę!". Inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem wśród branży i turystów.
Dziś hotelarze, gospodarze agroturystyk, przewoźnicy czy przewodnicy, którzy świadczą doskonałe usługi i dbają o nas w czasie podróżowania, przeżywają bardzo trudne chwile. Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). Teraz od nas wszystkich zależy ich przyszłość i to czy będzie miał kto o nas zadbać podczas kolejnego urlopu. Dlatego wszyscy powinniśmy włączyć się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj, która ma na celu realną pomoc branży turystycznej. - zachęca POT.
Jeżeli dokonali Państwo w ostatnim czasie rezerwacji podróży, pobytu czy stolika w restauracji, to nie odwołujcie ich proszę. Jeżeli nie możesz teraz wyjechać, to skontaktujcie się proszę z podmiotem, u którego dokonywaliście rezerwacji i poproście o zmianę terminu. Gwarantuję, że w większości przypadków spotkają się Państwo się z pozytywnym odzewem. W ten sposób będziecie mogli Państwo być pewni, że nie stracicie swoich pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu powiedział wiceminister rozwoju Andrzej Gut-Mostowy.
Pomysłodawcą akcji jest Piotr Sućko, prezes biura podróży Fun Club, który przyznaje, że koncepcja została bardzo pozytywnie odebrana przez klientów.
Wcześniejsza korespondencja telefoniczna czy mailowa z reguły była prowadzona w duchu niepokoju, braku zrozumienia i złości ze strony turystów. Akcja miała na celu uświadomienie klientów, w jakiej sytuacji znalazła się branża turystyczna i wywołanie w nich poczucia empatii. Dzięki inicjatywie #ZmienTerminNieOdwoluj, udało się przekonać wiele osób do anulowania wcześniej zrobionej anulacji wyjazdu podsumował Piotr Sućko.
Akcja jest promowana także za granicą. W jej promocję włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej. Działają one bowiem na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę. Za granicą w mediach społecznościowych będzie używany hashtag #PolandDontCancelPostpone.
Akcja powstała oddolnie. Sama branża turystyczna rozumie obecną sytuację i ze względu na obostrzenia sanitarne i obawy klientów jest gotowa do zmiany terminów rezerwacji na późniejsze. Gwarantuję, że większość klientów kontaktujących się z przewoźnikami, hotelami czy atrakcjami turystycznymi spotka się ze zrozumieniem problemu i przychylnością do zmiany terminu dodał prezes POT Robert Andrzejczyk.
Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl, PKS Polonus czy Polski Holding Hotelowy.
Nadrzędnym celem dla nas jako przedsiębiorców jest uniknięcie paniki. W związku z tym, z całego serca popieramy akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. To wyjątkowa koncepcja, która stwarza możliwość zarówno dla turystów, którzy zyskują pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branży turystycznej pomoże to utrzymać płynność finansową po zakończeniu kryzysu. Serdecznie namawiam wszystkich kolegów z branży, abyśmy w tym trudnym czasie byli solidarni i popierali tą wspaniałą akcję! mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT apeluje do turystów
[2020-03-24 10:24 89.64.37.*]
Ale jak biura podróży miały lewe dochody w postaci nie rozliczania pieniędzy pibranych na wstępy i dodatkowe wydatki, to było ok? Proszę zobaczyć w ilu biurach podróży przy informacji na temat dodatkowych wydatków jest uwaga 'kwota nie podlega rozliczeniu'. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Wakacje 2026 dalej w dobrych cenach
Lotnisko Ławica zmienia prezesów
Brytyjskie władze skracają czerwoną listę
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed pandemii?
Rośnie sprzedaż ofert egzotycznych
Dni otwarte w nowo otwieranym hotelu
Piękna Nasza Niepodległa - konkurs fotograficzny POT
Czy ktoś był w hotelu Kiroseiz w Sharmie?
Koniec systemu ViaTOLL. Przewoźnicy alarmują, że nowy system nie jest należycie przygotowany
Novaturas: więcej klientów, mniejsza rentowność
Będzie nowy pełnomocnik ds. budowy CPK
Rząd ma narzędzia do pobudzenia turystyki wyjazdowej
Przyszłość branży spotkań na kongresie ICCA
Upadek biura podróży w Lubelskim
Wenecjanie protestowali przeciwko wycieczkowcom
Do jakich cukierni chodzą Polacy?
Ubezpieczyciele: nie zmieniliśmy zasad wystawiania gwarancji
Sindbad zamawia nowe autokary i podpisuje umowy z nowymi partnerami
Odbudowa lankijskiej turystyki będzie bardzo trudna
