Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
POT apeluje do turystów o nieodwoływanie wyjazdów
Polska Organizacja Turystyczna zachęca do przyłączenia się do akcji "Nie odwołuj podróży, zmień termin. Wspierajmy turystykę!". Inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem wśród branży i turystów.
Dziś hotelarze, gospodarze agroturystyk, przewoźnicy czy przewodnicy, którzy świadczą doskonałe usługi i dbają o nas w czasie podróżowania, przeżywają bardzo trudne chwile. Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). Teraz od nas wszystkich zależy ich przyszłość i to czy będzie miał kto o nas zadbać podczas kolejnego urlopu. Dlatego wszyscy powinniśmy włączyć się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj, która ma na celu realną pomoc branży turystycznej. - zachęca POT.
Jeżeli dokonali Państwo w ostatnim czasie rezerwacji podróży, pobytu czy stolika w restauracji, to nie odwołujcie ich proszę. Jeżeli nie możesz teraz wyjechać, to skontaktujcie się proszę z podmiotem, u którego dokonywaliście rezerwacji i poproście o zmianę terminu. Gwarantuję, że w większości przypadków spotkają się Państwo się z pozytywnym odzewem. W ten sposób będziecie mogli Państwo być pewni, że nie stracicie swoich pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu powiedział wiceminister rozwoju Andrzej Gut-Mostowy.
Pomysłodawcą akcji jest Piotr Sućko, prezes biura podróży Fun Club, który przyznaje, że koncepcja została bardzo pozytywnie odebrana przez klientów.
Wcześniejsza korespondencja telefoniczna czy mailowa z reguły była prowadzona w duchu niepokoju, braku zrozumienia i złości ze strony turystów. Akcja miała na celu uświadomienie klientów, w jakiej sytuacji znalazła się branża turystyczna i wywołanie w nich poczucia empatii. Dzięki inicjatywie #ZmienTerminNieOdwoluj, udało się przekonać wiele osób do anulowania wcześniej zrobionej anulacji wyjazdu podsumował Piotr Sućko.
Akcja jest promowana także za granicą. W jej promocję włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej. Działają one bowiem na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę. Za granicą w mediach społecznościowych będzie używany hashtag #PolandDontCancelPostpone.
Akcja powstała oddolnie. Sama branża turystyczna rozumie obecną sytuację i ze względu na obostrzenia sanitarne i obawy klientów jest gotowa do zmiany terminów rezerwacji na późniejsze. Gwarantuję, że większość klientów kontaktujących się z przewoźnikami, hotelami czy atrakcjami turystycznymi spotka się ze zrozumieniem problemu i przychylnością do zmiany terminu dodał prezes POT Robert Andrzejczyk.
Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl, PKS Polonus czy Polski Holding Hotelowy.
Nadrzędnym celem dla nas jako przedsiębiorców jest uniknięcie paniki. W związku z tym, z całego serca popieramy akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. To wyjątkowa koncepcja, która stwarza możliwość zarówno dla turystów, którzy zyskują pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branży turystycznej pomoże to utrzymać płynność finansową po zakończeniu kryzysu. Serdecznie namawiam wszystkich kolegów z branży, abyśmy w tym trudnym czasie byli solidarni i popierali tą wspaniałą akcję! mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT apeluje do turystów
[2020-03-24 10:24 89.64.37.*]
Ale jak biura podróży miały lewe dochody w postaci nie rozliczania pieniędzy pibranych na wstępy i dodatkowe wydatki, to było ok? Proszę zobaczyć w ilu biurach podróży przy informacji na temat dodatkowych wydatków jest uwaga 'kwota nie podlega rozliczeniu'. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Co przyciąga arabskich turystów do
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Koniec systemu ViaTOLL. Przewoźnicy alarmują, że nowy system nie jest należycie przygotowany
Novaturas: więcej klientów, mniejsza rentowność
Będzie nowy pełnomocnik ds. budowy CPK
Sindbad zamawia nowe autokary i podpisuje umowy z nowymi partnerami
Odbudowa lankijskiej turystyki będzie bardzo trudna
Polska w czołówce wzrostu turystyki zimowej
Czy ktoś był w hotelu Kiroseiz w Sharmie?
Upadek biura podróży w Lubelskim
Wenecjanie protestowali przeciwko wycieczkowcom
Do jakich cukierni chodzą Polacy?
Ubezpieczyciele: nie zmieniliśmy zasad wystawiania gwarancji
Dni otwarte w nowo otwieranym hotelu
Piękna Nasza Niepodległa - konkurs fotograficzny POT
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą
Lotnisko Ławica zmienia prezesów
Brytyjskie władze skracają czerwoną listę
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed pandemii?
Rząd ma narzędzia do pobudzenia turystyki wyjazdowej
Przyszłość branży spotkań na kongresie ICCA
Piloci-rezydenci nie pracujcie dla Wezyra w Turcji!!!!!1