Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Opiekun Cypr 6.08
- SPECJALISTA ds. TURYSTYKI AGENCYJNEJ (Kraków)
- Praca w biurze podróży w Warszawie - od zaraz
- PILNIE POSZUKIWANY!! Animator Czasu Wolnego -...
- Specjalista ds. Turystyki - CH Westfield Arkadia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Gdańsk
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. Turystyki - Kielce
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...

Małopolska startuje z nową kampanią wizerunkową
Małopolska - naturalnie! To hasło i motyw przewodni tegorocznych działań informacyjnych mających na celu upowszechnienie turystyki w Małopolsce.
Małopolska jest regionem chętnie odwiedzanym przez turystów zarówno z Polski, jak i zagranicy, jednak Województwo w swoich działaniach nieustannie zabiega o dodatkową uwagę odwiedzających. W tym roku na pierwszym planie komunikacji znajdą się naturalne walory Małopolski: górskie panoramy Tatr i Beskidów, wstęgi rzek i jeziora, łąki, lasy, oraz historyczne miasta.
Oprócz promocji licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki. Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do tego by podróżowali po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń. - mówi Iwona Gibas z Zarządu Województwa Małopolskiego.
Na portalu visitmalopopolska.pl, profilu FB Odkryj Małopolskę, ale również w innych kanałach informacyjnych Województwa Małopolskiego regularnie będą publikowane, propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim te osoby i miejsca, które w istocie tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu. Dodatkowo podróże po Małopolsce ułatwi aplikacja VisitMałopolska, która nie tylko pomoże w zaplanowaniu trasy wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.
Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc, atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, na które zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej, czy lokalnych atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani o tym co ciekawego dzieje się w regionie i dysponowali aktualnymi i atrakcyjnymi materiałami, które będą mogli udostępniać odwiedzającym ich turystom - dodaje Iwona Gibas.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eTravel dołącza do programu
Itaka przywraca siatkę
Wyjazdy turystyczne nieco tańsze niż przed
Dział hotele, pensjonaty:
eTravel dołącza do programu
Hotel Senator dołącza do Fundacji Polskie Hotele
Accor zapowiada nowy hotel w bułgarskim
Starsze aktualności:
Małopolska startuje z nową kampanią
Turecka turystyka skorzysta na rosnących kosztach życia w
Jak rozpocząć organizowanie imprez neutralnych dla
Ożywienie ruchu lotniczego w
Airbnb zawiesił działalność w Rosji i na
Wizz Air zapowiada 4 nowe połączenia z polskich
Air France z rozkładem na poziomie 90 proc. lotów sprzed
Rainbow wprowadza nową linię
Niewielkie wahania cen w biurach
Malta łagodzi ograniczenia
Słowacja znosi kwarantannę i rejestrację
Travelist.pl podsumowuje rezerwacje w pierwszym
FlixBus powiększa siatkę
Gut-Mostowy chce zwolnienia dyrektor ZOPOT w Nowym
TSUE: Kiedy nie przysługuje prawo do odstąpienia od zakupu biletów na
PPL przejęło lotnisko w Radomiu
Nagrody i premiery na V Premierowej Gali Gault&Millau
Kolonie nielegalne, półkolonie już tak
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Sun&Snow: niewielki spadek obłożenia w górskich miejscowościach
Przewoźnicy autokarowi zawiązują koalicję
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Emirates ogłasza porozumienie z kolejnym przewoźnikiem
Grecja pierwszym kierunkiem w siatce Wizz Air Abu Zabi
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
