Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
- biura podróży
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA C.H Janki
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA C.H M1 Marki
- pobyty marketingowe
- Pilot przewodnik - Sycylia 15-19.04.2023
- Praca w biurze podróży - Śląsk
- Szukam partnera
- Pracownik ds. Gospodarczych
- Zielone szkoły , wycieczki , grupy 2023

Małopolska startuje z nową kampanią wizerunkową
Małopolska - naturalnie! To hasło i motyw przewodni tegorocznych działań informacyjnych mających na celu upowszechnienie turystyki w Małopolsce.
Małopolska jest regionem chętnie odwiedzanym przez turystów zarówno z Polski, jak i zagranicy, jednak Województwo w swoich działaniach nieustannie zabiega o dodatkową uwagę odwiedzających. W tym roku na pierwszym planie komunikacji znajdą się naturalne walory Małopolski: górskie panoramy Tatr i Beskidów, wstęgi rzek i jeziora, łąki, lasy, oraz historyczne miasta.
Oprócz promocji licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki. Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do tego by podróżowali po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń. - mówi Iwona Gibas z Zarządu Województwa Małopolskiego.
Na portalu visitmalopopolska.pl, profilu FB Odkryj Małopolskę, ale również w innych kanałach informacyjnych Województwa Małopolskiego regularnie będą publikowane, propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim te osoby i miejsca, które w istocie tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu. Dodatkowo podróże po Małopolsce ułatwi aplikacja VisitMałopolska, która nie tylko pomoże w zaplanowaniu trasy wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.
Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc, atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, na które zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej, czy lokalnych atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani o tym co ciekawego dzieje się w regionie i dysponowali aktualnymi i atrakcyjnymi materiałami, które będą mogli udostępniać odwiedzającym ich turystom - dodaje Iwona Gibas.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Jak wakacje.pl podsumowały sezon
Polacy będą podróżować, ale
Dział hotele, pensjonaty:
Grudzień rozczarowujący dla
Sun&Snow zachęca do
Starsze aktualności:
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Ryanair: polski rząd nas
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy
WOT organizuje szkolenie z obsługi turystów z
Rozporządzenie w sprawie ograniczeń lotów na warszawskie lotniska
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na
ULC: Nie będzie masowego odwoływania
Tajlandia przestanie wymagać testów od zaszczepionych
PPL przejęło lotnisko w Radomiu
Nagrody i premiery na V Premierowej Gali Gault&Millau
Kolonie nielegalne, półkolonie już tak
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Karnawałowo - Walentynkowe imprezy
Sun&Snow: niewielki spadek obłożenia w górskich miejscowościach
Przewoźnicy autokarowi zawiązują koalicję
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Emirates ogłasza porozumienie z kolejnym przewoźnikiem
Grecja pierwszym kierunkiem w siatce Wizz Air Abu Zabi
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
