Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Przewoźnik lotniczy zmienia nazwę
Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii-córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe oraz część tras europejskich).
"HOP!" zmienia nazwę na "Air France HOP". Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy AIR FRANCE KLM.
Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.
Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach, o silnych markach - francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w ramach Grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów bazowych we Francji i Holandii.
To kolejny krok na drodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości i rozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych oraz przeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mają fundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częścią oferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotów europejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie oferty i jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France. Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personelu w HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiej rozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France. - powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM.
Uproszczone portfolio marek w Grupie Air France KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług i spójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowe linii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie na umowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedane na przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Itaka: nocne spotkanie z
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział transport:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Komisja Europejska z wnioskiem o łagodzenie ograniczeń podróży
Województwo śląskie pomaga gminom turystycznym i zapowiada konkursy dla przedsiębiorców
Ankieta KE dla przedsiębiorców
Rzecznik generalny Trybunału Sprawiedliwości o Airbnb
Niejednoznaczne dane gospodarcze temperują możliwości wzrostu popytu w turystyce
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie certyfikatów szczepień
Latanie po Polsce coraz popularniejsze
Epidemia zakończyła serię wzrostów na gdańskim lotnisku
Kiedy internauci najczęściej odwiedzają serwisy turystyczne?
Ogłoszono datę wejścia Polski do programu ruchu bezwizowego do USA
Ruszyło głosowanie internetowe w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
Podczas wakacji rośnie korzystanie z assistance medycznego
IATA: Przed pojawieniem się Omikronu ruch lotniczy stopniowo zmniejszał spadki
