Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Przewoźnik lotniczy zmienia nazwę
Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii-córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe oraz część tras europejskich).
"HOP!" zmienia nazwę na "Air France HOP". Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy AIR FRANCE KLM.
Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.
Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach, o silnych markach - francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w ramach Grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów bazowych we Francji i Holandii.
To kolejny krok na drodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości i rozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych oraz przeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mają fundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częścią oferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotów europejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie oferty i jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France. Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personelu w HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiej rozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France. - powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM.
Uproszczone portfolio marek w Grupie Air France KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług i spójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowe linii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie na umowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedane na przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Komisja Europejska z wnioskiem o łagodzenie ograniczeń podróży
Epidemia zakończyła serię wzrostów na gdańskim lotnisku
Kiedy internauci najczęściej odwiedzają serwisy turystyczne?
Ogłoszono datę wejścia Polski do programu ruchu bezwizowego do USA
Ruszyło głosowanie internetowe w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
Podczas wakacji rośnie korzystanie z assistance medycznego
IATA: Przed pojawieniem się Omikronu ruch lotniczy stopniowo zmniejszał spadki
Porozumienie code-share gigantów
Ceny w biurach podróży przełamały stały trend wzrostowy
W biurach podróży sprzedaż leci w dół
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali swoje ulubione lokale
Mouzenidis Travel z nowym przedstawicielem regionalnym
Wybrano wykonawcę rozbudowy terminalu pasażerskiego w Gdańsk Airport
Województwo śląskie pomaga gminom turystycznym i zapowiada konkursy dla przedsiębiorców
Ankieta KE dla przedsiębiorców
Rzecznik generalny Trybunału Sprawiedliwości o Airbnb
Niejednoznaczne dane gospodarcze temperują możliwości wzrostu popytu w turystyce
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie certyfikatów szczepień