Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Praca w Krakowie u Organizatora - szukamy PRODUCT...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- BP ITAKA - Doradca Klienta Sklepu Internetowego
- System do zarządzania biurem podróży połączony ze...
- Specjalista ds sprzedaży
- Pilot wycieczek Wiedeń, Budapeszt
- SALON RAINBOW SIERADZ

Przewoźnik lotniczy zmienia nazwę
Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii-córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe oraz część tras europejskich).
"HOP!" zmienia nazwę na "Air France HOP". Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy AIR FRANCE KLM.
Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.
Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach, o silnych markach - francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w ramach Grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów bazowych we Francji i Holandii.
To kolejny krok na drodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości i rozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych oraz przeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mają fundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częścią oferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotów europejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie oferty i jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France. Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personelu w HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiej rozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France. - powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM.
Uproszczone portfolio marek w Grupie Air France KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług i spójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowe linii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie na umowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedane na przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Dział transport:
Ryanair naciska na Modlin i wraca na lotnisko
Polacy będą podróżować, ale
Starsze aktualności:
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Ryanair: polski rząd nas
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy
WOT organizuje szkolenie z obsługi turystów z
Rozporządzenie w sprawie ograniczeń lotów na warszawskie lotniska
Komisja Europejska z wnioskiem o łagodzenie ograniczeń podróży
Epidemia zakończyła serię wzrostów na gdańskim lotnisku
W biurach podróży sprzedaż leci w dół
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali swoje ulubione lokale
Mouzenidis Travel z nowym przedstawicielem regionalnym
Wybrano wykonawcę rozbudowy terminalu pasażerskiego w Gdańsk Airport
Z biurem turystycznym czy z plecakiem?
Porozumienie code-share gigantów
Ceny w biurach podróży przełamały stały trend wzrostowy
Rzecznik generalny Trybunału Sprawiedliwości o Airbnb
Niejednoznaczne dane gospodarcze temperują możliwości wzrostu popytu w turystyce
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie certyfikatów szczepień
Port Lotniczy Wrocław z nowym rozkładem lotów
Województwo śląskie pomaga gminom turystycznym i zapowiada konkursy dla przedsiębiorców
Kiedy internauci najczęściej odwiedzają serwisy turystyczne?
Ogłoszono datę wejścia Polski do programu ruchu bezwizowego do USA
Ruszyło głosowanie internetowe w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
Podczas wakacji rośnie korzystanie z assistance medycznego
IATA: Przed pojawieniem się Omikronu ruch lotniczy stopniowo zmniejszał spadki
