Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
- Marmarissimo w Turcji Egejskiej REKRUTUJE na...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Żoliborz
- Wakacje.pl Warszawa
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Galeria...
- BIURO PODRÓŻY - REZERWACJA USŁUG TURYSTYCZNYCH /...
- Strony www
- Specjalista ds. rezerwacji usług turystycznych
SITE Poland prezentowało ofertę polskiej turystyki biznesowej na SITE NITE
Transmisja na żywo na całym świecie od poniedziałku, 26 kwietnia 2021 r., do środy, 28 kwietnia 2021 r. Całe wydarzenie zostało zaplanowane w 5 blokach czasowych i "podążało za słońcem" od Chicago do Sydney, z angażującym wkładem globalnej sieci oddziałów SITE, sponsorów, (Abu Zabi i Imex Group) członków SITE oraz profesjonalistów branży incentive.
Transmisja SITE NITE all NITE odbywała się po zarejestrowaniu poprzez www.siteglobal.com oraz wszystkie kanały społecznościowe SITE.
Treści przekazywane były w 15-minutowych blokach. SITE Poland przygotowało swój materiał - film video w ramach projektu realizowanego przy współpracy z Polska Organizacja Turystyczną/Poland Convention Bureau. Materiał prezentowany był w sekcji "Discover". Grupa członków zaprojektowała osobisty film o Polsce, z własnych nagrań, opowiadający o naszym dziedzictwie kulturowym, o pięknej przyrodzie, dobrze przygotowanych obiektach, atrakcjach i o pomysłach na incentive.
Nasz materiał wzbudził duże zainteresowanie, w trakcie emisji toczyła się ciekawa i wesoła dyskusja o kulinariach, o miejscach wartych odwiedzenia, uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami z pobytu w Polsce. Kilkanaście osób zaciekawiła też strona internetowa poświęcona Polsce. - mówi Grażyna Woźniczka, Członek Zarządu Site Poland, koordynator Projektu Destination Poland.
SITE NITE wypełniło lukę w naszym kalendarzu imprez, ponieważ w tym roku nie odbędą się targi IMEX Frankfurt i SITE NITE Europe. Była to dla nas wspaniała okazja, aby zgromadzić naszą globalną społeczność. Co ważne, pokazaliśmy też kilka wspaniałych relacji wideo z Incentive Summit Americas, naszego pierwszego wydarzenia na żywo od stycznia 2020 roku, które odbyło się na początku kwietnia - powiedziała Tahira Endean, Head of Events w SITE.
Podczas wydarzenia odbyły się m.in:
- Sesje Diversity Equity & Inclusion (DEI), sponsorowane przez Accor
- Being Your Authentic Self with Kendall Gender
- A Parent's Perspective on Inclusive Travel
- The Longest Walk to Understanding Privilege
- Planes, Ships & Planner - Where is Travel Going Now and Next?
- Women in Leadership: Mom's The Word: Surviving Work at Home ; Being a Pillar of Strength vs Being Human
Wydarzenie w liczbach:
- 892 osoby zarejestrowane
- Buyers: 214 Agencje, 46 - Korporacje
- 202 Partnerów Dostawcy /Destynacje
- 243 DMC, 72 DMO / CVB
- Zebrano 8 120 dolarów na rzecz Fundacji SITE.
Podróże motywacyjne, czyli "I" w MICE, to najszybciej rozwijający się sektor branży wydarzeń biznesowych, z największymi wydatkami per capita i najszerszym łańcuchem dostaw. Stanowiąc około 7% wszystkich działań związanych z wydarzeniami biznesowymi, w badaniu Events Industry Council's Global Economic Impact (2018) szacuje się, że branża incentive travel jest warta około 75 miliardów dolarów na całym świecie. The Society for Incentive Travel Excellence (SITE) założone w 1973 r jest jedynym stowarzyszeniem Business Events dedykowanym globalnej branży incentive travel. Jesteśmy profesjonalnym stowarzyszeniem zrzeszającym 2500 członków z 90 krajów, pracujących w korporacjach, agencjach, liniach lotniczych i w całym łańcuchu dostaw. Bycie częścią tej społeczności daje wartość naszym członkom zarówno na poziomie globalnym, jak i na poziomie lokalnych oddziałów, poprzez tworzenie sieci biznesowej, edukację, certyfikację. SITE jest głęboko zaangażowane w nowe pokolenie i prowadzi najlepszy w swojej klasie program dla młodych liderów W Polsce nasze stowarzyszenie liczy 48 członków. W grupie tej mamy również dziewięcioosobowy team Young Leaders, który bierze udział w naszym autorskim programie rozwojowym rozpisanym na 2021 r. To nasz flagowy projekt, który podobnie jak projekt Destination Poland wyróżnia nasze stowarzyszenie na rynku. Z ofertą na Polskę mamy ambicję docierać poprzez różne kanały komunikacji do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie - mówi Grażyna Grot-Duziak, prezes SITE Poland.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Rekordowa sprzedaż biletów lotniczych w
Turcja chwali się wynikami za 2023
Port Lotniczy Gdańsk podsumował 2023
Wizz Air przywraca połączenia z 10 polskich portów lotniczych
Wspólne stanowisko UNWTO i WHO w sprawie ograniczeń podróży
Zakaz handlu w niedzielę przestanie obowiązywać w miejscowościach turystycznych?
Reaktywacja Rady Ekspertów ds. Turystyki
Enter Air sprowadza kolejne samoloty i pokazuje dobre wyniki
Ilu nowych samolotów będą potrzebować przewoźnicy?
BlaBlaCar kupił przewoźnika autobusowego
Turystyka nie przynosi korzyści Sardynii?
Grecja liczy na turystyczny rekord
IGHP: stawka 40 złotych za uchodźcę nie pozwoli na pokrycie nawet podstawowych kosztów
PIH: liczymy na otwarcie jeszcze w lutym. Jesteśmy gotowi, mamy procedury bezpieczeństwa
Orbis ujawnia wyniki za 2018 rok
Rozpoczęto remont kolejki na Kasprowy Wierch
Kwarantanna dla przyjeżdżających do Polski przedłużona
LOT rozwija siatkę połączeń z Budapesztu
LOT notuje coraz lepsze wyniki
Zamek w Chęcinach liczy na turystyczny rekord
Nowe zasady wjazdu do Chorwacji
Otwarcie portu lotniczego na Wyspie św. Heleny
Do sprzedania JASKINIA SOLNA(CZYLI GROTA LECZNICZA)
Jaworzyna wysyła bony naszym klientom