TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polska na targach wakacyjnych w Utrechcie

Liczba holenderskich turystów odwiedzających Polskę wzrasta każdego roku, jesteście już uznaną marką w naszym kraju - podkreślał podczas swojego przemówienia na targach Vakantiebeurs w Utrechcie, Igno van Waesberghe, honorowy konsul RP w Amsterdamie.


Przeszło 120 tys. odwiedzających spodziewają się organizatorzy trwających targów Vakantiebeurs w Utrechcie. To jedna z najważniejszych imprez targowych w Europie, na której nie zabrakło również Polski. Nasze narodowe stoisko zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna i jej ośrodek w Amsterdamie. Pierwszego dnia targów odbyło się spotkanie dla dziennikarzy, branży turystycznej oraz blogerów połączony z degustacją specjałów polskiej kuchni serwowanych przez restaurację Klein Zakopane.

Targom towarzyszą prezentacje miast i regionów. Kilkadziesiąt osób wysłuchało w środę prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych stolicy Dolnego Śląska. Zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. - wskazuje Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. Jak informują przedstawiciele ZOPOT Amsterdam, rośnie nie tylko liczba holenderskich turystów, którzy odwiedzają Polskę, ale również liczba tour-operatorów wprowadzających Polskę do swojej oferty.

Sprzedaż polskich produktów turystycznych przez holenderską branżę znacząco wzrasta, przedstawiciele TUI Nederland poinformowali o 100 proc. wzroście sprzedaży oferty Krakowa w ubiegłym roku - mówi Magdalena Stoch z ZOPOT Amsterdam. Nie dziwi więc, że TUI w katalogu na 2018 r. poświęcił stolicy Małopolski aż 16 stron.
Targi turystyczne Vakantiebeurs rozpoczęły się we wtorek w holenderskim Utrechcie. Przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną i jej Zagraniczny Ośrodek w Amsterdamie polskie stoisko narodowe zajmuje powierzchnię 72 metrów kwadratowych, na których promują się zarówno regiony, miasta jak i biura podróży. Wśród wystawców znaleźli się: Dolny Śląsk z Wrocławiem, Gdańska Organizacja Turystyczna, Małopolska z Krakowem, województwo łódzkie oraz Simonse Travel.

Szczególnie liczna jest reprezentacja podmiotów ze Śląska, wśród których znalazły się: Euroregion Beskidy, Powiat Bielski, Powiat Żywiecki, Śląska Organizacja Turystyczna, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz miasto Bielsko - mówi Dominika Szulc, dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli. Impreza potrwa do 14 stycznia i towarzyszy jej kampania w social mediach oraz outdoor w Utrechcie oraz Amsterdamie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję