Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Zainaugurowano projekt Polskie Marki Turystyczne
W Warszawie odbyła się inauguracja projektu "Polskie Marki Turystyczne", stworzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polską Organizację Turystyczną.
Minister Witold Bańska przekonywał, że polską turystykę należy promować w innowacyjny sposób, zwłaszcza te miejsca jeszcze nie odkryte i kluczowym elementem będzie współpraca na poziomie lokalnym.
Anna Krupka, sekretarz stanu w MSiT tłumaczyła, że projekt ma na celu wypełnienie luki działań marketingowych w polskiej turystyce, poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka ma oddziaływać na wyobraźnię turysty, a jakość świadczonych usług i spójny marketing zachęcać do podróży. Projekt ma stworzyć warunki dla lepszej współpracy organizacji turystycznych, samorządów i przedsiębiorców z branży. MSiT chce, aby projekt doprowadził do sytuacji, w której graniczące ze sobą gminy, czy LOT-y, zamiast ze sobą konkurować zaczną współpracować pod jednym szyldem. Uczestnicy projektu zostaną podzieleni na dwie kategorie: "Polska Marka Turystyki" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną), oraz "Polska Marka Turystyki - kandydat" (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych).
Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej zachęcał przyszłych beneficjentów do udziału w projekcie. Przekonywał, że wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu "Polskiej Marki Turystyki", otrzymają dostęp do zapewnionego przez ministerstwo wsparcia, takiego jak, tańsze miejsce na stoiskach na targach turystycznych, udział w szkoleniach, doradztwo eksperckie, organizacja audytów, wizyty studyjne, czy uczestnictwo w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
MSiT podkreśla, że choć razem z POT nakreśliły pewne ramy projektu, to nie zamierzają narzucać gotowych rozwiązań, i że zarządzanie i kształt konkretnej marki ma być oddolną inicjatywą zgłaszających się. Do projektu "Polskie Marki Turystyczne" mogą aplikować zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki i inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polskie Marki Turystyczne wystartowały
[2018-12-19 10:22 113.172.145.*]
strasznie to wszystko mętne... odpowiedz »
marginalizacja ROT-ów
[2018-12-20 09:16 212.47.247.*]
Cel jest oczywisty - wyeliminowanie z systemu POT-ROT-LOT Regionalnych Organizacji Turystycznych, które zdaniem rządzących, są powiązane z opozycyjnymi PO i PSL. Jest to element większej układanki, w której wszystkie instytucje mają jednolicie promować Polskę, jako silny kraj narodowo-katolicki, z dumną historią opartą na sławie oręża, kulcie żołnierzy wyklętych i geniuszu braci Kaczyńskich.
Anna Krupka to kolejna generacja ciotek rewolucji typu Krystyny Pawłowicz, ślepo wykonująca wszystkie polecenia z Nowogrodzkiej. Nie udało jej się zawładnąć jako marszałek województwem świętokrzyskim, więc teraz bez skrupułów zmajoryzuje rozleniwionego Bańkę, który zajmuje się wyłącznie własnym piarem i przyszłą karierą w międzynarodowej agencji antydopingowej. odpowiedz »
Polskie Marki Turystyczne wystartowały
[2018-12-20 02:09 51.15.204.*]
marginalizacja ROT-ów
[2018-12-20 02:22 51.15.204.*]
To jasne jak słońce!
Bańka z tą Krupką dostali z Nowogrodzkiej polecenie wyeliminowania z systemu POT-ROT-LOT obecnych Regionalnych Organizacji Turystycznych, które uzyskały zbyt dużą niezaležność i mają związki z PO i PSL.
Wszystkie te nowe marki będą musiały być wiernymi realizatorami polityki PiS, promować państwo narodowo-katolickie i żołnierzy wyklętych! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Belgowie uznali Kraków za miasto roku
Inspekcja Handlowa skontrolowała nadmorskie lokale gastronomiczne
Świątynia Jowisza w Syrakuzach zostanie otwarta dla turystów
Warszawa wprowadza nową politykę turystyczną
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi rezerwacjami
Prezydent podpisał ustawę o imprezach turystycznych
Hilton uznany za najlepsze miejsce do pracy
Norweski milioner kupi markę należącą do Thomasa Cooka
Niejasne przepisy dotyczące voucherów budzą kontrowersje
Lato 2019: Egipt i Turcja dużo droższe?
Wicepremier Gowin o pomocy dla gmin górskich
WTTC: straciliśmy miliony miejsc pracy w turystyce
Ponad 30% Polaków chce wyjechać już niedługo