Linie Emirates zapłacą za kwarantannę swoich pasażerów
Linie lotnicze Emirates zapowiadają, że będą pokrywać koszty ewentualnej kwarantanny swoich pasażerów.
W przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, u pasażerów linii Emirates, przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych do 150 000 euro i koszty związane z przebywaniem na kwarantannie w wysokości 100 euro dziennie przez 14 dni.
Linie Emirates oferują pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej i kierunku podróży. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.
Przed lotem nie trzeba się rejestrować ani wypełniać żadnych formularzy, nie trzeba także wykorzystywać oferowanej przez przewoźnika ochrony.
Aby uzyskać pomoc i skorzystać z ochrony w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, wystarczy zadzwonić na specjalną infolinię pod numerem +971 4 2708825.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Emirates pokryje koszty kwarantanny swoich pasażerów
[2020-07-27 13:53 87.207.10.*]
Na obecną chwilę, niestety - nie prawda! Oficjalna strona przewoźnika mówi nam dziś, że przed odprawą konieczne jest wypełnienie formularza dot. stanu zdrowia, posiadanie potwierdzenia ubezpieczenia COVID oraz ujemny wynik testu PCR).
Proszę autora powyższego artykułu o doprecyzowanie/sprostowanie żeby info było rzetelne.
Pozdrawiam :) odpowiedz »
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Departament Stanu USA ostrzega przed podróżami do Europy
Transport pasażerski na celowniku Unii
Odszkodowanie za opóźniony lot musi być wypłacane wyłącznie w euro?
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
AccorHotels nabywa grupę Gekko
Enter Air porozumiał się z Boeingiem w sprawie rekompensaty za uziemienie B 737 Max
Nowy konkurs na targach EuroGastro
Merlin X wprowadza poprawki w sposobie prezentacji oferty
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na granicach
Akademia Gościnności - szkolenie 26-27.04
Zbiorowy dojazd na kolonie będzie możliwy
ECTAA apeluje o dostosowanie ochrony pasażerów linii lotniczych do standardów dyrektywy turystycznej
Krakowska Izba Turystyki apeluje do Premiera o ochronę biur podróży
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
Small Planet oferuje wirtualną rzeczywistość na pokładach
Nigdy więcej z biurem funclub z poznania