Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Hotel popularnego aktora wejdzie pod skrzydła Accoru
Jeszcze w tym roku do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce dołączy Hotel Brant, którego współwłaścicielem jest znany aktor Jakub Wesołowski. Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.
Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu. - powiedział Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor
Otwarty w 2009 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje 60 pokoi. Hotel cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród organizatorów konferencji i szkoleń.
Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021. - powiedział Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
UE zawiera z Tunezją nową umowę lotniczą
Polacy w podróży - gdzie jeżdżą, ile wydają?
Konferencja TURYSTA 2025 za nami
Polacy coraz chętniej latają do Azji
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie dyrektywy turystycznej
Ile firmy turystyczne przeznaczają na reklamę?
Klub Agencji Eventowych partnerem konferencji organizowanej przez studentów
Gdzie Polacy latali samodzielnie w 2024?
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Net Holiday - czy to już koniec?
Stanowisko Rady Przedsiębiorczości w sprawie tarcz finansowych PFR
Ryanair przegrał przed litewskim sądem
Travelplanet chwali się swoją ofertą i siecią
Sposób Air France na cele klimatyczne
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
