Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Decyzji w sprawie transakcji na rynku dostaw jedzenia
Wrocław trafi do przewodnika Michelin
Gault & Millau wraca do Polski
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą konkurencję
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i AI
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też gastronomia
Pyszne.pl wprowadza bezkontaktową dostawę
W odpowiedzi na aktualną sytuację związaną z koronawirusem Pyszne.pl wprowadzi bezkontaktową dostawę obejmującą wszystkie restauracje w serwisie.
Jako środek ostrożności w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się koronawirusa, od jutra Pyszne.pl świadczyć będzie dostawę pozwalającą uniknąć kontaktu fizycznego. Obejmie ona wszystkie restauracje w serwisie. Dostawcy są instruowani, aby dzwonić do drzwi klientów i zostawiać torbę z jedzeniem przed drzwiami. Rozwiązanie to będzie zastosowane we wszystkich krajach europejskich, gdzie działa Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl.
Powyższe działanie uzupełnia wdrożone wcześniej środki bezpieczeństwa. W ciągu ostatnich tygodni Pyszne.pl przekazało instrukcje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i dostawcom, a członkowie personelu zostali specjalnie przeszkoleni w zakresie prawidłowych środków zapobiegawczych, a także w zakresie zgłaszania potencjalnie ryzykownych sytuacji. Firma dystrybuuje również urządzenia higieniczne wśród kurierów realizujących dostawy własne Pyszne.pl - w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk.
Ponadto, Pyszne.pl współpracuje z restauracjami partnerskimi, aby zapewnić przestrzeganie wszystkich zalecanych środków bezpieczeństwa i higieny pracy w interesie klientów, pracowników i dostawców.
Pyszne.pl nie zaobserwowało znaczących zmian w ilości zamówień w ostatnim czasie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Thomas Cook zmniejszy użycie plastiku
Rozporządzenie wprowadzające tzw. kwarantannę narodową opublikowane w Dzienniku Ustaw
Przewoźnik zapłaci za zbyt późne wydanie biletu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego
Przewoźnik zapłaci za nieprawidłowości przy ważeniu samolotów?
Wysoka kara dla kierowcy Ubera
Grecy spodziewają się rekordowego obłożenia
Jak zaprezentować ofertę hotelu?
Czy hotel może pozwać Booking.com we własnym kraju?
Grupa Novaturas: liczba klientów zwiększyła się na wszystkich kierunkach
Sprzedaż w Merlinie X ciągle w górę
