Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Pyszne.pl wprowadza bezkontaktową dostawę
W odpowiedzi na aktualną sytuację związaną z koronawirusem Pyszne.pl wprowadzi bezkontaktową dostawę obejmującą wszystkie restauracje w serwisie.
Jako środek ostrożności w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się koronawirusa, od jutra Pyszne.pl świadczyć będzie dostawę pozwalającą uniknąć kontaktu fizycznego. Obejmie ona wszystkie restauracje w serwisie. Dostawcy są instruowani, aby dzwonić do drzwi klientów i zostawiać torbę z jedzeniem przed drzwiami. Rozwiązanie to będzie zastosowane we wszystkich krajach europejskich, gdzie działa Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl.
Powyższe działanie uzupełnia wdrożone wcześniej środki bezpieczeństwa. W ciągu ostatnich tygodni Pyszne.pl przekazało instrukcje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i dostawcom, a członkowie personelu zostali specjalnie przeszkoleni w zakresie prawidłowych środków zapobiegawczych, a także w zakresie zgłaszania potencjalnie ryzykownych sytuacji. Firma dystrybuuje również urządzenia higieniczne wśród kurierów realizujących dostawy własne Pyszne.pl - w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk.
Ponadto, Pyszne.pl współpracuje z restauracjami partnerskimi, aby zapewnić przestrzeganie wszystkich zalecanych środków bezpieczeństwa i higieny pracy w interesie klientów, pracowników i dostawców.
Pyszne.pl nie zaobserwowało znaczących zmian w ilości zamówień w ostatnim czasie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Thomas Cook zmniejszy użycie plastiku
Grecy spodziewają się rekordowego obłożenia
Jak zaprezentować ofertę hotelu?
LOT partnerem Astana Expo 2017
Wysoka kara dla kierowcy Ubera
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
World Class Poland ogłosił finalistów konkursu
Przewoźnik zapłaci za nieprawidłowości przy ważeniu samolotów?
Wielkopolska Izba Turystyczna ma nowego prezydenta
TPN informuje o zamkniętych szlakach
Rozporządzenie wprowadzające tzw. kwarantannę narodową opublikowane w Dzienniku Ustaw
Przewoźnik zapłaci za zbyt późne wydanie biletu
Czy hotel może pozwać Booking.com we własnym kraju?
Grupa Novaturas: liczba klientów zwiększyła się na wszystkich kierunkach
Sprzedaż w Merlinie X ciągle w górę
Blugaria- Zlote Piaski-hotel Golden Beach (potrzebna opinia)