Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Ryanair wprowadzi loty łączone
Ryanair zaprezentował swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu "Always Getting Better".
Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty. Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
- Loty łączone - najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
- Niższe ceny biletów i większa ilość lotów
- Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i bardziej dogodne rozkłady lotów
- My Ryanair - Faza 2. - udoskonalony profil oraz oferty specjalne
- Udoskonalone produkty "Plus" - Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
- Ryanair Holidays - oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
- Ryanair Rooms - więcej partnerów, większy wybór
- Amazon Podróży - Nowe funkcje wyszukiwania
- Into The Blue - treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
- Expresowa rezerwacja - zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
- Automatyczna odprawa - także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
Ciągłe dążenie do poprawy znalazło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu ostatniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu "Always Getting Better", w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych. Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. - powiedział Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Warszawska Organizacja Turystyczna zwraca uwagę na błędy w programie `Poznaj Polskę`
Lockdown dla niezaszczepionych w Austrii
IGHP: Hotele złapały oddech ale to wciąż za mało
Otwarcie hoteli i galerii niedługo
Linie Emirates będą promować hiszpańską turystykę
Coraz więcej osób spędzi święta z biurami podróży
Sun & Snow obiecuje oszczędności na ogrzewaniu
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z turystyki
Poznaj lepiej rozwiązania Amadeus
Letnie wyjazdy wciąż tańsze niż przed rokiem
Rozpoczęły się Targi TT Warsaw