Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
POT promuje polskie miasta w Holandii
Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa promocja polskich miast w Holandii, zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.
Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie - mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.
Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa - podkreśla koordynująca działania outdoor Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.
Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.
Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. - wskazuje Andrzej Pawluszek.
Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.
Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania - mówi dyrektor ośrodków POT w Beneluksie Dominika Szulc i podkreśla jednocześnie, że ma nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:36 81.219.226.*]
Warszawa z powodzeniem może takie kampanie organizować we własnym zakresie, bez niczyjego pośrednictwa! odpowiedz »
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:39 31.182.147.*]
oczywiście że może ale będzie drożej i tego nie robi odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Lufthansa przejmie Norwegian Air Shuttle?
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
Odwołany lot: przewoźnik ma zwrócić także prowizję?
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Chińczycy dofinansują Thomasa Cooka
Z czym borykają się organizatorzy turystyki młodzieżowej?
Prezes gdańskiego lotniska przeciw podniesieniu opłat lotniskowych
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Airbus nie wstrzyma produkcji A380
Podsumowanie II edycji Certyfikatów Dobrych Praktyk
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Tarcza antykryzysowa dla hotelarzy - webinar
Rezerwuj.To - rezerwacja hoteli online