Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Młodzież zarabiała na wakacje w akcji touroperatora
Biuro podróży Almatur ogłosiło zakończenie tegorocznej akcji "Zapracuj na swoje wakacje". Jak co roku, kampania miała na celu aktywizację młodych ludzi, zachęcenie ich do pracy i pomocy innym, w zamian za co mogli wypracować zniżki na wakacje z oferty biura.
W tym roku młodzi ludzie uzbierali na wakacje aż 100 250 złotych. Co ciekawe, z opublikowanych przez Almatur danych wynika, że najwięcej, bo łącznie aż 45 060 złotych, młodzi ludzie zaoszczędzili wykonując zadania związane z nauką i hobby (np. przejście do kolejnych etapów olimpiad przedmiotowych, nauka gry na instrumentach). Na drugim miejscu, wśród najpopularniejszych aktywności są te związane z pomaganiem innym (uczestnictwo w akcji charytatywnej, pomoc przy sprzątaniu w domu itp.). W ten sposób zaoszczędzono 37 450 złotych. O dziwo najmniej pieniędzy młodzi ludzie zaoszczędzili wykonując zadania sportowe (jazda na rowerze, podciąganie na drążku itp.) - w ten sposób młodzież wypracowała sobie zniżki na wakacje w wysokości 12 360 złotych.
Zasady akcji były bardzo proste. Wystarczyło wstać z kanapy, oderwać się od komputera i zacząć działać. Pożyteczne czynności - domowe lub szkolne - premiowane były kwotami, które można wykorzystać na wakacyjny wyjazd. Dla przykładu - wystarczyło wynieść śmieci, by obniżyć cenę wyjazdu o 20 złotych. Wzięcie udziału w akcji charytatywnej oznaczało 150 zł zniżki na wakacyjne szaleństwa. Przejście do II etapu olimpiady dawało aż 300 zł zniżki na wybrany obóz z katalogu biura podróży Almatur. Tym sposobem można było spędzić udane wakacje aż o 600 zł taniej. Wszyscy, którzy chcieli wziąć udział w akcji musieli udokumentować swoje aktywności na filmiku, oznaczyć go na swoich profilach społecznościowych i wysłać poprzez formularz na stronie mojewakacje.almatur.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział promocje dla turystów:
Bilety FlixBusa dostępne w
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Większość lotnisk regionalnych ma problemy z rentownością
WTTC: zagrożone miliony miejsc pracy w turystyce
Rada UE postuluje przywrócenie ograniczeń podróży dla Ukrainy i Singapuru
Ostatni tydzień roku w biurach podróży
Rosną ceny wycieczek na popularnych kierunkach
Komitet Ochrony Konsumentów przyjął stanowisko w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Rozpoczęła się sprzedaż lata 2024
Konsultant do działu turystyki przyjazdowej
Europe Senior Tourism w Hiszpanii. Ruszył program skierowany do turystów-seniorów
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży alkoholu
Zaostrzone warunki wjazdu na Cypr
Sąd UE: Decyzja o pomocy dla Condora nieważna
Jakie hotele będą powstawać w Polsce?
Inicjatywa Gdańskiej Organizacji Turystycznej powalczy o prestiżowe wyróżnienie
Polski touroperator rozpoczyna działalność na Litwie
Travelist: turyści zwracają się w stronę zagranicznych wyjazdów
Kulinaria zaczynają odgrywać coraz większą rolę w promocji turystycznej
Kędzierzyn-Koźle wprowadza nową aplikacje dla turystów
Kwarantanna w gwiazdkowych hotelach
Na czym powinien opierać się rozwój turystyki?
