Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Akcja #CityWillWait" zwyciężyła w kategorii "Współpraca roku" i otrzymała nagrodę Bessie Awards.
Oficjalna gala organizatora konkursu - "Wanderful" odbyła się w 23 kwietnia 2021 r. To właśnie tam podano oficjalnie, że podróżniczki z całego świata doceniły wysiłki Gdańskiej Organizacji Turystycznej w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom pandemii w turystyce.
W kategorii "Współpraca roku" inicjatywa Visit Gdansk konkurowała z projektami organizacji Tourism New Zealand i Visit Estonia. To jednak właśnie gdański projekt zyskał ostatecznie najwyższe uznanie podróżniczek. Warto dodać, że kategorii w konkursie jest łącznie 9. Pełna lista laureatów na stronie witsummit.com
Jest mi niezmiernie miło. Doceniono nasze wysiłki w walce z pandemią. Zresztą nie tylko nasze. Kategoria w której otrzymaliśmy wyróżnienie nie jest przypadkowa. Udało nam się nawiązać i poprowadzić wzorową współpracę pomiędzy 13 miastami. Dziękuję serdecznie naszym partnerom w projekcie, a podróżniczkom za wybór akcji #CityWillWait" - podkreśla Prezes Zarządu GOT, Łukasz Wysocki.
Akcja #CityWillWait powstała w odpowiedzi na zagrożenie epidemiczne COVID-19. Inicjatywę zapoczątkowała Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Pierwszymi partnerami projektu zostały organizacje turystyczne z Poznania, Łodzi oraz Warszawy.Celem inicjatywy było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród turystów w momencie wprowadzenia pierwszego lockdownu w 2020 roku oraz wsparcie lokalnej branży turystycznej.
Rozgłos medialny projektu spowodował, że w krótkim czasie udało się zainteresować akcją inne miasta Polski - łącznie 13 miast działających pod tym samym mocnym hasłem, wspólnie wspierających się w trudnych czasach (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź, Lublin, Toruń, Olsztyn, Kielce, Sopot, Opole, Kraków, Szczecin, Gdynia). Sama akcja nabrała wymiaru ogólnokrajowego, w której koordynatorem projektu był Gdańsk.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
AmRest wchodzi na rynek francuski
POT nagradza najlepsze marki turystyczne
Przedsiębiorcy turystyczni złożyli pozew zbiorowy przeciw Skarbowi Państwa
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą cenę?
Co sądzicie o Polsce i jej wizerunku? Co warto odwiedzić w naszym kraju?
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
Accor - kontynuacja dobrego trendu
Wystartowały nowe połączenia WizzAir z polskich lotnisk
Qatar Airways uziemi Airbusy A380
UNWTO: konieczna harmonizacja protokołów bezpieczeństwa i zapewnienie finansowania turystyki