Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Akcja #CityWillWait" zwyciężyła w kategorii "Współpraca roku" i otrzymała nagrodę Bessie Awards.
Oficjalna gala organizatora konkursu - "Wanderful" odbyła się w 23 kwietnia 2021 r. To właśnie tam podano oficjalnie, że podróżniczki z całego świata doceniły wysiłki Gdańskiej Organizacji Turystycznej w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom pandemii w turystyce.
W kategorii "Współpraca roku" inicjatywa Visit Gdansk konkurowała z projektami organizacji Tourism New Zealand i Visit Estonia. To jednak właśnie gdański projekt zyskał ostatecznie najwyższe uznanie podróżniczek. Warto dodać, że kategorii w konkursie jest łącznie 9. Pełna lista laureatów na stronie witsummit.com
Jest mi niezmiernie miło. Doceniono nasze wysiłki w walce z pandemią. Zresztą nie tylko nasze. Kategoria w której otrzymaliśmy wyróżnienie nie jest przypadkowa. Udało nam się nawiązać i poprowadzić wzorową współpracę pomiędzy 13 miastami. Dziękuję serdecznie naszym partnerom w projekcie, a podróżniczkom za wybór akcji #CityWillWait" - podkreśla Prezes Zarządu GOT, Łukasz Wysocki.
Akcja #CityWillWait powstała w odpowiedzi na zagrożenie epidemiczne COVID-19. Inicjatywę zapoczątkowała Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Pierwszymi partnerami projektu zostały organizacje turystyczne z Poznania, Łodzi oraz Warszawy.Celem inicjatywy było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród turystów w momencie wprowadzenia pierwszego lockdownu w 2020 roku oraz wsparcie lokalnej branży turystycznej.
Rozgłos medialny projektu spowodował, że w krótkim czasie udało się zainteresować akcją inne miasta Polski - łącznie 13 miast działających pod tym samym mocnym hasłem, wspólnie wspierających się w trudnych czasach (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź, Lublin, Toruń, Olsztyn, Kielce, Sopot, Opole, Kraków, Szczecin, Gdynia). Sama akcja nabrała wymiaru ogólnokrajowego, w której koordynatorem projektu był Gdańsk.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
AmRest wchodzi na rynek francuski
Grecja potrzebuje strategii turystycznej
Rainbow uzupełnia ofertę egzotyczną
Politycy o powrocie do normalności
Co sądzicie o Polsce i jej wizerunku? Co warto odwiedzić w naszym kraju?
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych noclegów
POT nagradza najlepsze marki turystyczne
Przedsiębiorcy turystyczni złożyli pozew zbiorowy przeciw Skarbowi Państwa
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą cenę?
