Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Akcja #CityWillWait" zwyciężyła w kategorii "Współpraca roku" i otrzymała nagrodę Bessie Awards.
Oficjalna gala organizatora konkursu - "Wanderful" odbyła się w 23 kwietnia 2021 r. To właśnie tam podano oficjalnie, że podróżniczki z całego świata doceniły wysiłki Gdańskiej Organizacji Turystycznej w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom pandemii w turystyce.
W kategorii "Współpraca roku" inicjatywa Visit Gdansk konkurowała z projektami organizacji Tourism New Zealand i Visit Estonia. To jednak właśnie gdański projekt zyskał ostatecznie najwyższe uznanie podróżniczek. Warto dodać, że kategorii w konkursie jest łącznie 9. Pełna lista laureatów na stronie witsummit.com
Jest mi niezmiernie miło. Doceniono nasze wysiłki w walce z pandemią. Zresztą nie tylko nasze. Kategoria w której otrzymaliśmy wyróżnienie nie jest przypadkowa. Udało nam się nawiązać i poprowadzić wzorową współpracę pomiędzy 13 miastami. Dziękuję serdecznie naszym partnerom w projekcie, a podróżniczkom za wybór akcji #CityWillWait" - podkreśla Prezes Zarządu GOT, Łukasz Wysocki.
Akcja #CityWillWait powstała w odpowiedzi na zagrożenie epidemiczne COVID-19. Inicjatywę zapoczątkowała Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Pierwszymi partnerami projektu zostały organizacje turystyczne z Poznania, Łodzi oraz Warszawy.Celem inicjatywy było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród turystów w momencie wprowadzenia pierwszego lockdownu w 2020 roku oraz wsparcie lokalnej branży turystycznej.
Rozgłos medialny projektu spowodował, że w krótkim czasie udało się zainteresować akcją inne miasta Polski - łącznie 13 miast działających pod tym samym mocnym hasłem, wspólnie wspierających się w trudnych czasach (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź, Lublin, Toruń, Olsztyn, Kielce, Sopot, Opole, Kraków, Szczecin, Gdynia). Sama akcja nabrała wymiaru ogólnokrajowego, w której koordynatorem projektu był Gdańsk.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
AmRest wchodzi na rynek francuski
Grecja potrzebuje strategii turystycznej
Rainbow uzupełnia ofertę egzotyczną
Politycy o powrocie do normalności
Co sądzicie o Polsce i jej wizerunku? Co warto odwiedzić w naszym kraju?
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych noclegów
POT nagradza najlepsze marki turystyczne
Przedsiębiorcy turystyczni złożyli pozew zbiorowy przeciw Skarbowi Państwa
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą cenę?
