TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polskie atrakcje turystyczne w National Geographic

Polska Organizacja Turystyczna razem z National Geographic stworzyła serię reportaży filmowych o najpiękniejszych miejscach w Polsce.


W ramach filmowego cyklu "Odpoczywaj w Polsce" można zobaczyć 12 reportaży filmowych prezentujących laureatów 15. edycji konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikaty POT 2017. Wszystkie reportaże i zwiastuny filmowe są dostępne na kanale YouTube Poland Travel, a także w mediach społecznościowych zarówno Polskiej Organizacji Turystycznej, jak i National Geographic Polska.

Wiążę ogromną nadzieję ze współpracą z tak doświadczoną redakcją jak National Geographic. Efektem tego współdziałania są nie tylko piękne ujęcia, ale również opowieści o produktach turystycznych, które POT certyfikował w 2017 roku. W filmach nie tylko zachęcamy turystów do odwiedzenia tych miejsc, ale również do poznania ludzi, którzy je tworzą. To nie tylko atrakcje turystyczne o walorach edukacyjnych czy historycznych, ale także idealne miejsca do spędzenia czasu wolnego z rodziną i przyjaciółmi - wyjaśnia prezes POT Robert Andrzejczyk.

W ramach tegorocznego projektu, przedstawiciele National Geographic Polska odwiedzili: Ogród Zoologiczny Zoo Safari Borysew, Zamojską Twierdzę Atrakcji, Zamek w Chęcinach, Pałac i Folwark Galiny, Ogrody Hortulus Spectabilis w Dobrzycy, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Muzeum Górnictwa Węglowego - Kopalnia Guido, Europejskie Centrum Solidarności, Centrum Nauki Kopernik oraz wzięli udział w wycieczce "WODAMI rzeki San!". W cyklu reportaży znajdują się również laureat Złotego Certyfikatu POT - Żywe Muzeum Piernika, a także nagrodzony w głosowaniu internautów - Zamek w Niemodlinie.

National Geographic to nie tylko dalekie podróże, odkrywanie nowych lądów czy zejście w głębię oceanu i ratowanie planety. Dużą wagę przykładamy również do najbliższego otoczenia. Pięknych, do końca jeszcze nie poznanych miejsc lub takich, które w ostatnim czasie zmieniają się i rozwijają. Bo przecież Polska jest piękna, a odpoczywanie w Polsce, jak informuje hasło cyklu reportaży, może być nietuzinkowym doznaniem. Dlatego chcieliśmy jak najlepiej oddać atmosferę tych miejsc. Pokazać je tak, żeby zainteresować odbiorcę i przekonać do odwiedzin. Każde miejsce wyróżnione Certyfikatem jest ciekawe i inne od pozostałych. Posiada swoją niepowtarzalną historię, tajemnicę, ciekawostkę I właśnie tego szukamy. Czegoś co jest charakterystyczne dla danego miejsca, czyni je unikatowym i wyjątkowym - dodaje Iwona El Tanbouli, dyrektor artystyczna National Geographic Polska.

Polska Organizacja Turystyczna od ponad 15 lat prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT. Jego celem jest nie tylko wyłonienie najbardziej atrakcyjnych i nowatorskich produktów, ale także ich promocja wśród polskich i zagranicznych turystów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polska organizacja turystyczna national geographic promocja reportaż




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję