Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zmiana nazwy samolotu uspokoi pasażerów?
Skoro Boeingi 737-MAX mają ostatnio problemy i nie mają dobrej prasy to dlaczego nie zmienić im nazwy? Na taki pomysł wpadł Ryanair. Czy sprawi to, że pasażerowie lepiej się poczują?
Amerykański fotograf, Chris Edwards zauważył, że nazwa 737-MAX, zniknęła z części samolotów zamówionych przez irlandzkiego przewoźnika, a w ich miejsce pojawiła się nowa 737-8200. Tak naprawdę, nie jest to żadne oszustwo, Oznaczenie 737-8200, to numer modelu, który w stosunku do Boeingów 737-MAX, jest od 2016 roku stosowany przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA),a od 2017 roku, przez FAA, amerykański odpowiednik Urzędu Lotnictwa Cywilnego. W mediach ta zmiana nabrała negatywnego wydźwięku i została zinterpretowana jako próba wprowadzenia w błąd pasażerów.
Władze przewoźnika nie są pewne, kiedy te samoloty wrócą do służby. Ryanair nie zrezygnuje z samolotów B737 MAX i oczekuje, że powrócą one do służby przed końcem 2019 r., jednak dokładna data ich powrotu pozostaje niepewna. Boeing ma nadzieję, że pakiet certyfikacyjny zostanie przedłożony organom regulacyjnym do września, a wkrótce potem samoloty zostaną powtórnie dopuszczone do lotów. Uważamy, że rozsądne byłoby zaplanowanie przesunięcia tej daty o kilka miesięcy, prawdopodobnie dopiero w grudniu. Ponieważ Ryanair zamówił Boeinga MAX200, które są odmianą samolotu MAX, muszą one być oddzielnie certyfikowane przez FAA i EASA. Ryanair oczekuje, że MAX200 zostanie zatwierdzony do wykonywania przewozów lotniczych w ciągu 2 miesięcy od powrotu MAX do eksploatacji. W związku z tym mam nadzieję, że pierwszy samolot MAX200 zostanie oddany do użytku pomiędzy styczniem a lutym 2020 r. Ponieważ Ryanair może odebrać jedynie od 6 do 8 nowych samolotów miesięcznie, obecnie planujemy nasze letnie rozkłady lotów na 2020 r. w oparciu o 30 dostaw statków powietrznych typu B737 MAX do końca maja 2020 r. Jest to mniej niż 58 MAX samolotów Boeing pierwotnie zaplanowanych do realizacji naszego letniego rozkładu lotów na 2020 rok. Liczba ta może wzrosnąć lub spaść dalej, w zależności od tego, kiedy B737 MAX rzeczywiście wróci do usług lotniczych mówił prezes Ryanaira Michael O'Leary
Prezes irlandzkiego przewoźnika podkreśla, że niedobór w dostawach samolotów będzie wymagał pewnych cięć bazowych i zamknięć w lecie 2020 r., ale także w harmonogramie zimowym 2019 r. Rozpoczynamy serię rozmów z naszymi portami lotniczymi, aby ustalić, które z baz Ryanair osiągających słabe wyniki lub przynoszących straty powinny ucierpieć z powodu tych krótkoterminowych cięć i/lub zamknięć od listopada 2019 roku. Będziemy również konsultować się z naszymi pracownikami i związkami zawodowymi w zakresie planowania i wdrażania tych cięć i zamknięć bazowych, które są bezpośrednio spowodowane opóźnieniami w dostawie B737 MAX - zapowiada O'Leary.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair czeka na samoloty
[2019-10-30 11:57 89.250.198.*]
Bardziej niż na ich powrót do lotów czekam na to, kiedy osoby odpowiedzialne za katastrofy tych samolotów trafią za kratki. Chęć zysku i dogonienia konkurencji stało się przyczyną śmierci tylu osób, obrzydliwe.
Jakub odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Join Up! Polska rozpoczęła loty do Turcji
Zarzuty UKOiK ostrzeżeniem dla branży?
Muzea w Stambule z ambitnym planem
Narodowy Instytut Dziedzictwa: nowa odsłona kampanii przeciwko niszczeniu zabytków
Włochy wydłużą ważność voucherów
Czy kryteria zakazu lotów są sensowne?
Rego-Bis umożliwi turystom kibicowanie na Euro 2020
Booking.com musi dostosować się do prawa UE
Heathrow wprowadza limit pasażerów
POT wzmacnia pion odpowiedzialny za promocję w internecie
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego Smaku
UIA wprowadza zmiany w strukturze swoich taryf
UNWTO potępia decyzję USA o przywróceniu części ograniczeń turystycznych
Ile wytrzyma polska gastronomia?