Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Grupa AmRest ma za sobą dobry III kwartał 2018
AmRest opublikował wstępne dane o sprzedaży w trzecim kwartale w 2018 roku. Wstępne wyniki sprzedaży Grupy AmRest wyniosły w trzecim kwartale 2018 roku 392 mln EUR i były o 23,2% wyższe niż przed rokiem.
Jak podano na oficjalnej stronie AmRest, w tym samym okresie sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 25,2%. Na dynamikę sprzedaży Grupy w Q3 2018 pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników sieci Pizza Hut w Niemczech przejętej 31 lipca 2017 roku, 22 restauracji KFC nabytych 2 października 2017 na rynku rosyjskim, 40 restauracji KFC we Francji z których większość Spółka przejęła w czwartym kwartale 2017 roku, spółki Restaurant Partner Polska Sp. z o.o. w której AmRest objął udziały 31 sierpnia 2017 roku, 40 restauracji Pizza Hut w Rosji, 2 w Armenii i 2 w Azerbejdżanie przejętych 1 czerwca 2018 r., 6 restauracji Bacoa przejętych 31 lipca 2018 w Hiszpanii oraz 8 restauracji KFC przejętych we Francji we wrześniu 2018 roku (łącznie 37,5 mln EUR przychodów w Q3 2018). Z wyłączeniem sprzedaży wymienionych biznesów przychody Grupy w Q3 2018 wzrosły o 11,4%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w Q3 2018 186 mln EUR, co stanowi wzrost o 15,6% w porównaniu do Q3 2017. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 16,9%.
Przychody dywizji rosyjskiej w Q3 2018 wyniosły 43 mln EUR i były o 29,1% wyższe niż przed rokiem. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji w porównaniu do Q3 2017 wzrosła o 41,9%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia w Q3 2018 kształtowała się na poziomie 140 mln EUR i była o 33,3% wyższa, niż przed rokiem. Przychody rynku hiszpańskiego, które zostały ujęte w wynikach dywizji Europa Zachodnia, wyniosły w Q3 2018 64 mln EUR i były o 11,0% wyższe, niż przed rokiem.
Przychody na rynku chińskim w Q3 2018 osiągnęły poziom 19 mln EUR i były o 21,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku (wzrost o 23,1% w walucie lokalnej).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Nowa dyrektor generalna hotelu InterContinental Warszawa
Jeśli Bibione to w Aparthotel Pineda
SITE Poland partnerem Global Industry Meetings
Kwiaty podane do stołu - zbliża się VII Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
Ryanair uruchamia platformę dla studentów
IGHP włącza się w walkę z wykorzystywaniem seksualnym dzieci
Rekordowa liczba turystów w Portugalii
Rozpoczął się nabór do konkursu na Najlepsze Wioski Turystyczne
4 trendy w podróżowaniu w 2023
Lotniska gotowe na przyjęcie pasażerów
Niemiecki region liczy na Polaków
Lotnisko Chopina obsłużyło 1.9 mln pasażerów w pierwszym półroczu
Północna Izba Gospodarcza: Lockdown to czyste szaleństwo
