Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Multiagencja turystyczna zatrudni pracownika
- Specjalista ds sprzedaży ofert turystycznych.
- Specjalista ds. Turystyki - Swadzim Auchan
- Kupię biuro podróży w dużych miastach
- Staż - Biuro Podróży Travel Market Kraków
- Pracownik do Biura Podróży Rainbow Tours Lubin
- SAMODZIELNA KSIĘGOWA
- Zatrudnimy wychowawców kolonijnych
- Salon ITAKA Kraków - oferta pracy
- Specjalista ds. wyjazdów grupowych, Kraków,...

Grupa AmRest ma za sobą dobry III kwartał 2018
AmRest opublikował wstępne dane o sprzedaży w trzecim kwartale w 2018 roku. Wstępne wyniki sprzedaży Grupy AmRest wyniosły w trzecim kwartale 2018 roku 392 mln EUR i były o 23,2% wyższe niż przed rokiem.
Jak podano na oficjalnej stronie AmRest, w tym samym okresie sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 25,2%. Na dynamikę sprzedaży Grupy w Q3 2018 pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników sieci Pizza Hut w Niemczech przejętej 31 lipca 2017 roku, 22 restauracji KFC nabytych 2 października 2017 na rynku rosyjskim, 40 restauracji KFC we Francji z których większość Spółka przejęła w czwartym kwartale 2017 roku, spółki Restaurant Partner Polska Sp. z o.o. w której AmRest objął udziały 31 sierpnia 2017 roku, 40 restauracji Pizza Hut w Rosji, 2 w Armenii i 2 w Azerbejdżanie przejętych 1 czerwca 2018 r., 6 restauracji Bacoa przejętych 31 lipca 2018 w Hiszpanii oraz 8 restauracji KFC przejętych we Francji we wrześniu 2018 roku (łącznie 37,5 mln EUR przychodów w Q3 2018). Z wyłączeniem sprzedaży wymienionych biznesów przychody Grupy w Q3 2018 wzrosły o 11,4%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w Q3 2018 186 mln EUR, co stanowi wzrost o 15,6% w porównaniu do Q3 2017. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 16,9%.
Przychody dywizji rosyjskiej w Q3 2018 wyniosły 43 mln EUR i były o 29,1% wyższe niż przed rokiem. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji w porównaniu do Q3 2017 wzrosła o 41,9%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia w Q3 2018 kształtowała się na poziomie 140 mln EUR i była o 33,3% wyższa, niż przed rokiem. Przychody rynku hiszpańskiego, które zostały ujęte w wynikach dywizji Europa Zachodnia, wyniosły w Q3 2018 64 mln EUR i były o 11,0% wyższe, niż przed rokiem.
Przychody na rynku chińskim w Q3 2018 osiągnęły poziom 19 mln EUR i były o 21,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku (wzrost o 23,1% w walucie lokalnej).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Znany konkurs barmański
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali swoje ulubione
Ile wytrzyma polska
Apel o utworzenie unijnej grupy zadaniowej ds. hotelarstwa i
ZPP: Licznik Strat Lockdownowych pokazuje coraz większe
Starsze aktualności:
Problemy hotelarzy poruszono na Forum Hotelarzy
Które atrakcje w Niemczech uznano za
Wizz Air zacznie latać z
Jedna z dziur w tzw. Tarczy dla turystyki
Ministrowie turystyki krajów G-20 opracowali ramy rozwoju
TUI zapowiada zmiany w
IATA: branża lotnicza traci pieniądze w zastraszającym
Na co skarżyli się turyści w okresie
Brussels Airlines pomoże zwolnionym w szukaniu tymczasowej
Polska kuchnia bardzo się
Minister zdrowia zapowiada termin wejścia w życie dodatkowych
W wystawianiu gwarancji nie ma
A&O otwiera nowy obiekt w
Jeśli Bibione to w Aparthotel Pineda
Lotniska gotowe na przyjęcie pasażerów
Rosja wprowadzi bezpłatne wizy do Sankt Petersburga
Wrzesień dobrym miesiącem dla Ryanair?
Zysk Emirates w górę, przychody w dół
Wstęp do popularnej rzymskiej atrakcji będzie płatny
Ryanair uruchamia platformę dla studentów
Rekordowa liczba turystów w Portugalii
Polonus otwiera nowe połączenie
Dziennikarz ujawnił nieprawidłowości na lotnisku
Opracowanie programu zwiedzania może być dziełem?
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
SITE Poland partnerem Global Industry Meetings
IGHP włącza się w walkę z wykorzystywaniem seksualnym dzieci
Północna Izba Gospodarcza: Lockdown to czyste szaleństwo
PLL LOT przejmą pilotów i personel pokładowy Small Planet
Wizz Air podpisał umowę na nowe siedzenia do samolotów
