Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki ,Bielsko-Biała, GH Sfera
- Specjalista ds. rezerwacji MERIGO | Go Global...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- Wycieczkie lokalne potrzebne
- Webinary dla branży turystycznej
- Specjalista ds. Turystyki - Suchy Las
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Szukamy ośrodka kolonijnego na lato 2021

Google wdroży zmiany w eSky.pl
ESky.pl wybrał Google jako partnera we wdrażaniu cyfrowej transformacji.
Dzięki współpracy z Google Cloud, firma eSky.pl będzie mogła sprawniej i łatwiej zarządzać swoimi zbiorami danych. Wykorzystanie chmury obliczeniowej umożliwi zautomatyzowanie raportowania, co przyspieszy i ułatwi podejmowanie strategicznych dla biznesu decyzji w dynamicznie zmieniającym się świecie. W pakiecie wykorzystywanych usług znajdują się również narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję, które eSky.pl będzie wykorzystywać do upsellingu produktów, mapowania obiektów hotelowych czy też odpowiedniego targetowania kampanii marketingowych.
Poziom wykorzystania danych i technologii cyfrowych do celów analitycznych i marketingowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne należy do jednego z najniższych w Europie. Tymczasem turystyka jak nigdy wcześniej potrzebuje dziś cyfrowych narzędzi, by efektywniej i skuteczniej docierać do klientów. Preferencje dotyczące podróży uległy w ostatnim czasie znaczącym zmianom, które mogą pozostać z nami na dłużej albo powracać cyklicznie. Branża turystyczna musi być gotowa na elastyczność i bieżące dostosowywanie się do potrzeb klientów. Wdrożenie rozwiązań chmury obliczeniowej jest idealnym rozwiązaniem do osiągnięcia tych celów - mówi Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl.
eSky.pl, wprowadzając cyfrową transformację z Google Cloud, zdecydowało się na gruntowną modernizację swojej infrastruktury IT poprzez wykorzystanie architektury mikroserwisów. Dzięki podzieleniu oprogramowania na mniejsze aplikacje, firma może równolegle pracować nad kilkoma funkcjonalnościami, szybciej wprowadzając aktualizacje i udogodnienia, bez ryzyka związanego z brakiem stabilności lub przerwami w działaniu usług. eSky.pl jako jedna z pierwszych firm w Polsce, zintegrowała swoje usługi również z Asystentem Google, dostarczając klientom kolejną, wygodną ścieżkę umożliwiającą wyszukiwanie kierunków podróży czy rezerwację pobytów.
eSky.pl wykorzystuje Google Cloud po to, by móc osiągnąć maksymalną skalowalność. Z uwagi na sezonowość, jaką charakteryzuje się branża turystyczna, to bardzo efektywne rozwiązanie. Na podstawie zdefiniowanych wcześniej parametrów, infrastruktura chmurowa umożliwia automatyczne dopasowywanie do panującego w serwisie ruchu, gwarantując obsłużenie najwyższych szczytów ruchu, bez ryzyka i niepotrzebnych kosztów stałych, takich jak utrzymanie dużych serwerów - mówi Magdalena Zwierzyńska z zespołu Google Cloud.
Rozwiązania Google Cloud zostały wdrożone również w obszarach działań Big Data, Data Analysis oraz Data Science. eSky.pl wykorzystuje oprogramowanie BigQuery, by łączyć ze sobą ogromne i bardzo złożone zbiory danych do przeprowadzania operacji obliczeniowych i wyciągania wniosków w czasie rzeczywistym dla różnych działów w firmie, takich jak logistyka czy marketing. Firma wykorzystuje również modele scoringowe, które pomagają w automatyzacji działań marketingowych, dostarczając trafne rekomendacje na stronie oraz cross- i upselling produktów.
Zespół eSky.pl przy wsparciu Google zdecydował się również na wdrożenie zestawu praktyk Site Reliability Engineering, co pozwalają budować i usprawniać różne funkcjonalności bez ryzyka dla stabilności platformy. Szczegółowe monitorowanie parametrów usług określone jako Service Level Objective oraz analizowanie tzw. budżetu błędów w danym okresie pozwala firmie na podejmowanie racjonalnych decyzji projektowych, zwiększając efektywność.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin
Przedsiębiorcy turystyczni protestowali w
Jak działa Turystyczny Fundusz
Dział hotele, pensjonaty:
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin
Zurab Pololikaszwili pozostanie na czele UNWTO na kolejną
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Lufthansa podpisuje umowę z
RateHawk.com stworzył aplikację mobilną dla agentów
Wizz Air uruchamia platformę do rezerwacji
Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w
ZUS wydał instrukcję, kto może skorzystać z postojowego i zawieszenia
Starsze aktualności:
Ile grecka turystyka straciła w pierwszym
Ceny paliw lotniczych i kurs dolara sprzyjają
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi
Rząd zakaże lotów m.in. do Hiszpanii i na
Łodzie mieszkalne pomysłem na spokojny urlop na łonie
Lufthansa porozumiała się ze związkiem zawodowym
Koleje Dolnośląskie pozyskały finansowanie na zakup nowego
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych
Hotele turystyczne zaczynają odrabiać straty, gorzej z
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na
Bilety Szwagropolu dostępne w aplikacji
Egipt zacznie wymagać testów PCR także od
Air Astana odbiera kolejnego Embraera
Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską
Wizz Air przedstawia nowych ambasadorów
Zakaz lotów ponownie przedłużony
Gdzie najczęściej wyjeżdżali klienci Rainbow?
Kurtka przeciwdeszczowa, która sprawdzi się w trudnych warunkach. Sprawdź nasze rady!
Ile płacą w Polsce piwowarzy tytułem akcyzy?
Dyrektor Small Planet Airlines rezygnuje z stanowiska
Prognozy IATA dla linii lotniczych coraz gorsze
McDonald`s odchudzi zestawy dla najmłodszych
Niemiecki przewoźnik zbankrutował
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi