Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż Saksonia/ 6-7.06
- Pilot do Budapesztu 28.05-01.06
- Kierownik Coral Travel Suwałki
- Specjalista ds Turystyki
- poszukiwany pilot - Polska Północna 26-30.05
- Rezydent biura podróży 2025
- Manager produktu
- Staż w biurze Coral Travel Grodzisk Mazowiecki
- Rezydent Turystyczny/Pilot Turystyczny Sezon 2025
- Ośrodek Royal - Jastrzębia Góra wolny turnus

WARS testuje płatności wzrokiem
WARS S.A. rozpoczyna pilotaż innowacyjnego systemu płatności biometrycznych.
Od 8 maja klienci będą mogli przetestować technologię PayEye - nowatorską metodę płatności spojrzeniem - w restauracji stacjonarnej WARS, zlokalizowanej w budynku West Station al. Jerozolimskich 142A przy Dworcu Zachodnim w Warszawie.
PayEye to polski fintech, który opracował autorską technologię płatności biometrycznych, łączącą skan tęczówki oka i twarzy. System umożliwia dokonywanie płatności bez użycia telefonu, karty czy gotówki - wystarczy jedno spojrzenie. Technologia jest przygotowana do integracji z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, w tym z aplikacją mObywatel, co otwiera dodatkowe możliwości, np. automatyczne potwierdzenie pełnoletniości przy zakupie produktów objętych ograniczeniami.
Cieszy mnie, że WARS kontynuuje pracę i wdraża rozwiązania, które pozwalają uprościć i uporządkować procesy. To krok w stronę nowoczesnych, efektywnych zmian - mówi Radosław Groblewski, Prezes Zarządu WARS S.A.
Pilotaż ma charakter testowy. Pozwoli ocenić techniczne działanie systemu, komfort obsługi i poziom akceptacji wśród pasażerów oraz klientów. WARS S.A. planuje analizę potencjału dalszego wykorzystania technologii - od gastronomii, przez zakup biletów, po dostęp do dodatkowych usług kolejowych.
WARS chce czerpać z bogatego doświadczenia, ale jednocześnie otwierać się na nowe kanały sprzedaży i potrzeby nowych klientów. Widzimy coraz więcej pasażerów z młodszych pokoleń, dla których marka WARS nie jest jeszcze rozpoznawalna. Dlatego sięgamy po nowoczesne technologie, które pozwolą nam lepiej odpowiadać na ich oczekiwania. - mówi Mikołaj Pawlak, Dyrektor Wykonawczy Biura Strategii i Marketingu WARS S.A.
Wprowadzenie płatności spojrzeniem to część szerszej strategii cyfrowej transformacji WARS S.A. Celem jest stworzenie nowoczesnego, zintegrowanego ekosystemu usług kolejowych - opartego na personalizacji, automatyzacji i wygodzie pasażera.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
WARS testuje płatności
Wrocław trafi do przewodnika
Gault & Millau wraca do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
WARS testuje płatności
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
ACI: Kraków Airport wśród lotnisk notujących największe
Nowe wydarzenie dla branży
Wrocław trafi do przewodnika
Ministerstwo Infrastruktury zapowiada modernizację Lotniska
Accor zadowolony z wyników za I
Turcja notuje wzrost przychodów z
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia
Egipt przedłużył program bezpłatnych wiz
Sopot podsumował kampanię promocyjną poza
Dyrektor Small Planet Airlines rezygnuje z stanowiska
Drezno szykuje atrakcje dla turystów w ramach kampanii tematycznej
Turecka branża turystyczna: Nie rezygnujcie z przyjazdów
Polska w Top 20 organizatorów spotkań
PKP Intercity wstrzymuje sprzedaż wakacyjnych biletów
Bliżej wyższych odszkodowań dla pasażerów kolei
Wielkopolscy kandydaci do Certyfikatu POT
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych przelotów
Rzecznik MŚP postuluje o zniesienie ograniczeń dla najmniejszych przewoźników
McDonald`s odchudzi zestawy dla najmłodszych
Niemiecki przewoźnik zbankrutował
Kolejni przewoźnicy dołączają do Wspólnego Biletu
Nowa odsłona portalu Zabytek.pl ma być bardziej przyjazna turystom