TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

SETE z nową strategią dla greckiej turystyki

Grecka Konfederacja Turystyki (SETE) ogłosiła nowe plany strategiczne mające na celu osiągnięcie wysokiego wzrostu greckiej turystyki.


Jak informuje serwis Greek Travel Pages, nowa strategia SETE obejmie wzmocnienie partnerstw branżowych, rozwój produktów turystycznych i destynacji, zwiększenie działań promocyjnych oraz inwestycje w edukację i szkolenia turystyczne.

Przewodniczący SETE, Janis Retsos, przedstawiając cele konfederacji, powiedział, że konfederacja będzie dążyć do dalszego wzmocnienia greckiej turystyki, zjednoczenia całego sektora, osiągnięcia trwałych, harmonijnych i korzystnych stosunków z rządem dla dobra greckiej gospodarki, oraz wzmocnienia wymiaru społecznego i społecznego oddziaływania turystyki.

Retsos poinformował, że SETE rozpoczęła serię wizyt w lokalnych organizacjach turystycznych w całej Grecji. Konfederacja odwiedziła już Aleksandropolis, Saloniki, Wolos, Patras, Santorini i Korfu. W niedalekiej przyszłości odbędą się spotkania na Krecie, Rodos, Janinie, Karpenisi i Trypolisie.

SETE dąży do większego połączenia sektorów, takich jak rolnictwo i kultura, co może bezpośrednio podnieść jakość doświadczeń oferowanych przez produkty i usługi turystyczne. Każdy region naszego kraju ma bogactwo lokalnych produktów rolnych, dziedzictwa kulturowego i obyczajów. Naszym priorytetem jest nie tylko ich zachowanie, ale także ich skomponowanie i promowanie poprzez turystykę - powiedział Retsos.

Retsos poinformował również, że SETE utworzyło dwanaście wyspecjalizowanych tematycznych grup roboczych, które składają się z członków SETE (z 14 pozarządowych agencji związkowych) i obejmują zasadniczo wszystkie kwestie i priorytety greckiej turystyki: planowanie przestrzenne i środowisko naturalne, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), edukację, szkolenia w zakresie zasobów ludzkich, promocję, turystykę morską (jachty, rejsy wycieczkowe i rejsy wycieczkowe), turystykę kulturową, połączenie turystyki z sektorem rolnictwa, MICE, turystykę drogową, podatki, inwestycje i zagadnienia europejskie.

W kwestii edukacji i szkoleń dla profesjonalistów w branży turystycznej, które mają doprowadzić do podniesienia jakości greckiego produktu turystycznego i wzmocnienia jego konkurencyjności, Retsos ogłosił, że konfederacja rozpoczęła współpracę z Uniwersytetem Cornell w USA. Uruchomienie programów e-learningowych dla greckich profesjonalistów z branży turystycznej jest pierwszym z działań, które będą stopniowo uruchamiane.

Retsos odniósł się także do nowej opłaty (tzw. podatku od czasu pobytu w Grecji), która będzie pobierana od greckich obiektów noclegowych od 2018 roku. Powiedział, że SETE nadal dąży do tego, aby ta regulacja nie weszła w życie. Walczymy z nim i prowadzimy rozmowy ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, ponieważ dysponujemy szczegółowymi danymi naukowymi z naszego instytutu, które udokumentowały szkody, jakie ten podatek może spowodować w przypadku jego nałożenia. - powiedział

Zapytany o prognozę SETE dla całego sezonu turystycznego 2017, Retsos powiedział, że pierwotne szacunki konfederacji pozostają niezmienione. SETE przewiduje się, że ruch do Grecji wyniesie 28 mln osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
turystyka strategia grecja sete turyści promocja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję