Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Enter Air uruchamia symulator Boeinga w Polsce
Enter Air, największa polska prywatna linia lotnicza, wspólnie z AFG, jednym z niezależnych liderów szkolenia lotniczego na świecie, uruchamia w Warszawie najnowocześniejszy symulator lotniczy w Polsce. Urządzenie zostało certyfikowane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego i będzie wykorzystywane do szkolenia pilotów Enter Air i innych linii lotniczych.
Uruchomienie symulatora oznacza otwarcie nowego rozdziału w historii polskiego lotnictwa, będzie to pierwsze tej klasy urządzenie w Polsce. Projekt realizujemy z renomowanym partnerem firma AFG z USA, jedną z największych na świecie niezależnych firm zajmujących się prowadzeniem ośrodków szkolenia symulatorowego - mówi Marcin Kubrak, członek zarządu i dyrektor operacji lotniczych Enter Air. Własny symulator pozwoli nam na istotne zredukowanie kosztów szkolenia oraz na ogromną oszczędność dostępnego czasu pracy pilotów. Dotychczas nasi piloci musieli odbywać szkolenia w zagranicznych ośrodkach, które wraz z dojazdami zajmowało dostępny czas pracy załóg lotniczych. Z drugiej strony centrum szkoleniowe będzie otwarte na pilotów innych linii lotniczych, więc zapewni nam również dodatkowe przychody - dodaje.
Centrum szkoleniowe z symulatorem jest wspólną inwestycją Enter Air (45%) i AFG (55%), amerykańskiej spółki specjalizującej się w prowadzeniu centrów szkoleń symulatorowych i będącej jednym z niezależnych liderów tej branży na świecie.
Zainstalowany symulator CAE model 7000 XR to urządzenie klasy D (czyli najbardziej zaawansowane dostępne na rynku) wyprodukowane przez renomowana kanadyjską firmę CAE. Symulator pozwala na szkolenia pilotów Boeingów 737 w zakresie uzyskiwania uprawnień na typ B737 300-900 oraz wymaganych operacyjnie szkoleń bieżących.
Pomimo trudnej sytuacji branży spowodowanej pandemią realizujemy nasze strategiczne plany. Jestem przekonany, że jako jedna z linii o najniższych kosztach w Europie z obecnego kryzysu wyjdziemy wzmocnieni i zwiększymy nasz udział w europejskim rynku przewozów turystycznych - mówi Marcin Kubrak.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
SAS wprowadza nowe połączenia do Polski
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla KLM
Tegoroczny czerwiec jeszcze słabszy niż w 2019 roku
Opłata za wjazd do Wenecji nie tak szybko
PKP Intercity i POT zapraszają na spacery z przewodnikami
Negocjacje w sprawie przejęcia zarządzania nad hotelami Orbisu
Enter Air uruchamia obsługę techniczną
Gdzie polecieli Polacy na Boże Ciało?
Poluzowane ograniczenia w części Włoch
W Warszawie powstały trzy EKOmurale Itaki
Protestujący zablokowali Centralną Magistralę Kolejową
Madera stawia na promocję zrównoważenia
Ecco Holiday wprowadza nowe umowy agencyjne
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi Helskiemu
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Best Western mianował nowego przewodniczącego zarządu
Linie lotnicze świętują Dzień Kobiet
Rusza zimowa siatka połączeń w Kraków Airport
Sądowy finał nieudanego wyjazdu
Marina Skorpions & Corfu na MAJORCE-CZY KTOŚ BYŁ?
