Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Europ Assistance: zmiany w preferencjach podróżniczych
Więcej gości w obiektach noclegowych niż przed rokiem
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed rokiem
Airbnb chce oferować dużo więcej niż noclegi
Ubezpieczenia przydatne dla turystów
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły rok
Europ Assistance: w 2021 roku więcej spraw niż przed pandemią
Wolumeny obsługowe wróciły do tych sprzed pandemii, a w niektórych obszarach firma Europ Assistance Polska realizowała nawet więcej spraw, niż w okresie sprzed Covid-19.
Wolumeny obsługowe wróciły do momentu, gdy biznes assistance osiągał stabilne, przewidywalne wzrosty. W sumie w 2021 Europ Assistance Polska obsłużyła prawie 7% więcej spraw w stosunku do tego samego okresu przed pandemią i 30% więcej spraw niż 2020 roku.
W 2021 roku Polacy znacznie chętniej podróżowali. Do Centrum Alarmowego trafiło o 45% więcej spraw z zakresu travel assistance niż w 2020. Liczba obsługiwanych spraw przekroczyła nawet poziom notowany w znakomitym pod względem turystyki roku 2019 r.
W 2020 roku mierzyliśmy się z globalnym paraliżem turystyki związanym z pandemią koronawirusa. Mimo iż zagrożenie jeszcze nie minęło, pojawiły się szczepienia i obowiązkowe testy, które znacznie wpłynęły na ponowne otwarcie turystyki. Polacy znowu zaczęli podróżować, co widzimy również w naszych statystykach obsługowych. Większą wagę zaczęli także przywiązywać do bezpieczeństwa i ochrony ubezpieczeniowej podczas podróży. Cieszy nas, że możemy ich wspierać i nieść pomoc w różnych sytuacjach podczas wyjazdów zagranicznych - mówi Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.
Duży wzrost, bo aż 30% w stosunku do 2020 roku, firma odnotowała również w obszarze assistance domowego. Pomoc w domu stanowiła w zeszłym roku 17% wszystkich spraw trafiających do Centrum Alarmowego. Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń hydraulika, serwisu sprzętu RTV/AGD oraz z usług elektryka.
W obszarze car assistance miniony rok był podobny do lat poprzednich. Usługi assistance samochodowego niezmiennie cieszą się popularnością i najwięcej takich spraw (58%) trafiło do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska. Wśród najczęstszych świadczeń, z których korzystali klienci, było holowanie, naprawa pojazdu na miejscu i wynajem samochodu zastępczego.
W zeszłym roku o 6% wzrosło również zainteresowanie assistance medycznym. Pomoc zdrowotna stanowiła 14% wszystkich spraw assistance. Utrzymywał się też wysoki wskaźnik wykorzystywania zdalnej formy kontaktu z lekarzem. Średnio ponad 57% spraw było realizowanych w formie wideo/telekonsultacji. Jeszcze w 2019 roku poziom wykorzystania tej formy wynosił średnio 4,5%.
W wyniku pandemii społeczeństwo otworzyło się na nowe technologie w zakresie świadczonych usług medycznych i zdaje się, że ta forma na stałe wpisała się sposób udzielania pomocy. Bardzo nas to cieszy, bo dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze szybciej pomagać naszym klientom w tak ważnym obszarze, jakim jest zdrowie - dodaje Ryszard Grzelak.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział dla turystów:
Itaka: nocne spotkanie z
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Branże lotnicza: nowe stawki opłat dyskryminują regionalne lotniska
Wkrótce zacznie obowiązywać cisza nocna na Lotnisku Chopina
Travelist przyznaje certyfikaty obiektom noclegowym
Upadek Thomasa Cooka problemem dla turystyki w wielu krajach
Wenecja broni się przed falą turystów
Pociągi PKP Intercity będą miały postoje
Polonus startuje z akcją promocyjną
Andrzej Gut-Mostowy wraca do rządu
Turystka zginęła podczas zabawy wodnej
Itaka chwali się wynikami w Czechach
Miliony pasażerów na Dworcu Zachodnim
Konsultacje dot. strategii zrównoważonej turystyki
