Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
Emerging Travel Group ma nowego przewodniczącego wykonawczego
Emerging Travel Group, międzynarodowa internetowa grupa turystyczna, działająca na ponad 100 rynkach pod markami RateHawk, ZenHotels i Ostrovok wyznaczyła globalnego dyrektora technologicznego oraz członka zarządu, Lwa Lewiewa na przewodniczącego wykonawczego i dyrektora naczelnego ds. strategii od 9 grudnia 2019 r.
Lewiew będzie odpowiadać za opracowanie i realizację strategii firmy. Przed oficjalnym mianowaniem Lewiew ściśle współpracował z prezesem zarządu Emerging Travel Group Feliksem Szpilmanem w charakterze doradcy.
Lewiew jest współzałożycielem największej sieci społecznościowej w Rosji, VK.com, w której pełnił funkcję naczelnego dyrektora operacyjnego od 2006 do 2012 r. W 2007 r. był współzałożycielem Selectel, czołowego dostawcy infrastruktury IT z szeroką gamą produktów i usług w Rosji, a także pełnił funkcję prezesa zarządu od 2014 do 2017 r. Lew Lewiew jest obecnie prezesem zarządu Selectel oraz członkiem zarządu Emerging Travel Group i Fnatic, globalnej organizacji e-sportowej.
W 2019 roku grupa inwestycyjna Lwa Lewiewa LVL1 Group przeprowadziła zbiórkę funduszy na kwotę 19 milionów USD dla Fnatic, a także rundę finansowania na kwotę 10 milionów USD dla Emerging Travel Group.
Powołano nowy zarząd Polish Harmony Hotels
W dniach 17-19 listopada br., w hotelu Paryskim Art & Business w Zakopanem, odbyło się Posiedzenie Rady Hoteli Fundacji Harmony Hotels, podczas której Rada wybrała nowy zarząd Fundacji ósmej kadencji.
Prezesem zarządu została Elżbieta Lendo (prezes zarządu Lendo Hotels Group), która pokieruje zarządem w składzie: Andrzej Burkiewicz (prezes zarządu Hotel Warszawa, Augustów), Agnieszka Radzikowska (dyrektor Hotel Art, Wrocław), Grzegorz Szymański (dyrektor Hotelu Senator, Dźwirzyno).
To oczywiście ogromny zaszczyt móc pracować dla tak wyjątkowej grupy polskich hoteli niezależnych, ale również wielka odpowiedzialność za wspólny sukces ludzi, którzy zrzeszeni w naszej organizacji, pracują na jak najlepsze wyniki wspólnych inicjatyw. U podstaw działalności Fundacji, stale otwartej na współpracę z kolejnymi hotelami, leży przede wszystkim rozwój Grupy, wsparcie marketingowe hoteli członkowskich oraz rozwój projektów sprzedażowych. I na tych zadaniach będziemy przede wszystkim koncentrować się w najbliższym czasie - mówi Elżbieta Lendo.
Jesienne spotkanie właścicieli i dyrektorów Harmony Polish Hotels połączone zostało ze Szczytem marketingowym, podczas którego przyjęty został Plan marketingowy 2020 oraz Kalendarium wydarzeń Harmony Polish Hotels, głównie w obszarze działalności statutowej, ale również kulturalnej, charytatywnej, czy proekologicznej. Uczestnicy szczytu mogli wziąć udział w szkoleniach z zakresu nowych technologii do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi i budowania lojalności oraz sprawdzania efektywności kampanii reklamowych.
Mercure Warszawa Grand z nową dyrektor generalną
Powołano nową dyrektor generalną hotelu Mercure Warszawa Grand.
Została nią Daiva Maciule, która swoją przygodę z grupą Accor/Orbis rozpoczęła w 2005 roku jako kelnerka w Novotel Vilnius Centre. W kolejnych latach pracowała w tym hotelu jako kierownik restauracji, kierownik gastronomii i dyrektor operacyjny. W 2014 roku została dyrektor generalną czterogwiazdkowego hotelu Mercure Marijampole. W 2016 roku przeniosła się do Polski, by objąć stanowisko dyrektor generalnej hotelu Mercure Gdynia Centrum, w którym zakończyła proces rebrandingu.
Daiva Maciule jest absolwentką Litewskiego Uniwersytetu Nauk Edukacyjnych oraz Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego (udział w programie Top Talent Hotel Management organizowanym przez Accor). Na Uniwersytecie Zarządzania i Ekonomii na Litwie (ISM) zrealizowała program Strategii i Marketingu. Daiva Maciule w 2018 roku ukończyła IHMP - International Hospitality Management Program (Accor Académie / ESSEC Business School). Prywatnie jest miłośniczką podróżowania, aktywnego trybu życia, różnych dyscyplin sportowych (w tym sportów ekstremalnych) i dobrego wina - uczęszczała do Szkoły Sommelierów.
Hotel Best Western Jurata ma nowego dyrektora.
Od 1 października stanowisko to objął Artur Derela. We wrześniu br. zakończył współpracę z hotelem Mercure Warszawa Grand. Dotychczasowa dyrektor hotelu w Juracie, Ewa Szczepańska objęła stery w Golden Tulip Międzyzdroje Residence.
Artur Derela jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. W latach 1998-2008 pracował najpierw w dziale sprzedaży warszawskiego Novotelu Centrum, a później został szefem sprzedaży hotelowej. Następnie przez blisko dwa lata pełnił obowiązki zastępcy dyrektora w poznańskim Novotelu Centrum. Z kolei w latach 2010-2016 pełnił rolę dyrektora generalnego hoteli Mercure w Mrągowie, Toruniu, Wrocławiu oraz w Poznaniu. Przez ostatnie 2 lata Artur Derela kierował hotelem Mercure Grand w Warszawie.
IGHP powołała nowego dyrektora regionalnego na Wielkopolskę
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powołała nowego dyrektora regionalnego w Wielkopolsce.
Został nim Marcin Procajło, dyrektor hotelu Mercure Poznań Centrum.
Marcin Procajło z hotelarstwem jest związany od 25 lat. Karierę zawodową rozpoczął na stanowiskach operacyjnych w recepcji i concierge, kierował także działem sprzedaży i marketingu. Doświadczenie w branży hotelarskiej rozwijał poprzez pracę w wielu renomowanych grupach hotelowych i obiektach zarówno ekonomicznych, jak równiez luksusowych: Jan III Sobieski, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Hotel Hetman Warszawa, Hotel Ibis Zabrze, Ibis Warszawa Ostrobramska, Ibis Łódź, Mercure Warszawa Centrum czy Novotel Poznań Malta. Obecnie zarządza flagowym hotelem Grupy Orbis w Poznaniu Mercure Poznań Centrum.
Jestem przekonany, że lepsza współpraca hotelarzy na poziomie wymiany doświadczeń operacyjnych, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, trendów mających wpływ na efektywność naszych przedsięwzięć i inwestycji, ale również wspólne wyznaczanie sobie celów strategicznych dla rozwoju Wielkopolski to powinny być ambicje naszego lokalnego środowiska i samej Izby. Swoją rolę widzę więc w integracji hotelarzy naszego regionu i uzyskanie realnego pozytywnego wpływu na nasze środowisko biznesowe - mówi Marcin Procajło, dyrektor regionalny IGHP.
Marcin Procajło przejął obowiązki dyrektora regionalnego od Małgorzaty Kalinowskiej-Klimek, która ze względu na nowe obowiązki służbowe związane ze stanowiskiem dyrektora operacyjnego ds. franczyzy w Polsce i w krajach nadbałtyckich w Orbis/Accor, nie mogła dłużej aktywnie realizować zadań w IGHP.
Warszawski hotel z nowym dyrektorem generalnym
Hotel Sheraton w Warszawie ma nowego dyrektora generalnego. Po raz pierwszy w 23-letniej historii hotelu, osobą zarządzającą została kobieta.
Na stanowisko dyrektora generalnego hotelu Sheraton w Warszawie została powołana pochodząca z Malty Angela Saliba.
Nowa dyrektor posiada 27-letnie doświadczenie w branży. Karierę w hotelarstwie rozpoczęła na Malcie, gdzie była zaangażowana w różne role w Rooms Division, aż dołączyła do zespołu otwierającego Westin Dragonara Resort, pierwszego hotelu marki Westin, otwartego poza granicami Stanów Zjednoczonych w 1997 roku.
Podczas swojej kadencji w hotelu Westin na Malcie, Saliba pełniła wiele ról, w tym Executive Housekeeper, by później awansować na stanowisko dyrektora Six Sigma. W tym czasie była również członkiem zarządu Urzędu ds. Turystyki Malty. Następnie, w czerwcu 2007 r., została awansowana na stanowisko dyrektora Le Meridien St. Julians Hotel & Spa. W 2011 roku została powołana na stanowisko Complex Hotel Manager w uznanym luksusowym kurorcie Costa Navarino w Grecji, obejmującym Westin Costa Navarino i The Romanos, Luxury Collection Resort.
Od października 2013 r. Angela Saliba zarządzała hotelem Sheraton Kraków w Polsce. W latach 2014-2016 była członkiem Rady Doradczej Sheraton GM na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Podczas konferencji Dyrektorów Generalnych sieci Marriott w kwietniu 2017 r. została uznana za Dyrektora Generalnego roku, głównych marek dla kontynentu europejskiego.
Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw ma nowego dyrektora generalnego.
Stanowisko General Managera w warszawskim Radisson Blu Sobieski Hotel objęła Andreea Cheratoiu.
Cheratoiu swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła od stanowiska kierownika recepcji, odpowiedzialnego za relacje z gośćmi w 2004 roku. Do Radisson Hotel Group dołączyła w 2007. W ciągu kilku lat od rozpoczęcia pracy w grupie, Cheratoiu awansowała i została Dyrektorem Operacyjnym w Radisson Blu Hotel Bucharest, a następnie dyrektorem Park Inn by Radisson Hotel Ekaterinburg, w Rosji. Od 2017 natomiast była odpowiedzialna za działalność trzech hoteli z grupy w Rydze.
Nowa dyrektor posiada kierunkowe wykształcenie - jest absolwentką administracji w biznesie oraz zarządzania w turystyce i hotelarstwie na Academy of Economy Studies oraz Romanian-American University w Bukareszcie.
Jest nam niezmiernie miło powitać Andreę w Radisson Blu Sobieski Hotel, Warsaw. Jako ekspertka od lat związana z naszą firmą, do której wnosi ogromną wiedzę i doświadczenie zdobyte w branży, z pewnością odegra ważną rolę w zespole rozwijającym Radisson Hotel Group w Polsce - mówi Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Południowo-Wschodniej.
Nowa dyrektor regionalna IGHP w Małopolsce
W województwie małopolskim nastąpiły zmiany na stanowisku dyrektora regionalnej Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Anna Gasińska, dyrektor generalny Hotelu Kossak i Hotelu Senackiego w Krakowie została 17 lipca powołana na stanowisko dyrektor regionalnej IGHP w Małopolsce. Zastąpi na tym stanowisku Marcina Ziobrę, który pozostaje w Izbie, gdzie będzie wspierał zespół ds. HOTREC i HSU.
Nowa dyrektor pracuje w branży hotelarskiej od 17 lat. Karierę rozpoczęła w dziale F&B hotelu Novotel Kraków Centrum, następnie pracowała w sieci Hotel System. Od 2009 roku jest związana z firmą Osti-hotele, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku Front Office Managera w nowo otwartym Hotelu Kossak w Krakowie, by w 2012 roku objąć funkcję dyrektora generalnego Hoteli Kossak i Senacki. Ukończyła studia na kierunku Turystyka i Rekreacja (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie) oraz szereg branżowych szkoleń. Jest ekspertem w obszarze hotel & revenue management. W 2016 roku otrzymała nagrodę Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.
Moje całe życie zawodowe jest związane z Krakowem. Dzięki temu dobrze rozumiem potrzeby naszego rynku hotelarskiego. Liczę też, że dobre relacje z małopolskimi hotelarzami przełożą się na doskonałą współpracę w ramach IGHP - mówi Anna Gasińska, dyrektor regionalna IGHP.
Na stanowisku dyrektora regionalnego IGHP Anna Gasińska zastąpiła Marcina Ziobrę, który ze względu na swoje wieloletnie doświadczenie operacyjne wzmocni Izbę w istotnym obszarze jej działalności. Do jego zadań będzie należała współpraca z HOTREC oraz HSU, analizowanie modeli działania w Europie, a także przygotowywanie eksperckich opracowań dla polskiego rynku, szczególnie w obszarze krótoterminowego najmu mieszkań. Będzie wspierał zespół wiceprezesa Izby Juliana Bystrzanowskiego, który jest jednocześnie członkiem władz HOTREC.
Krakowski hotel z nowym dyrektorem generalnym
Hotel Mercure Kraków Stare Miasto ma nowego dyrektora generalnego.
Od 1 lipca 2019 r. stanowisko to objął Tomasz Schweda. Pracę w hotelarstwie rozpoczął od stanowiska recepcjonisty w jednym z hoteli Grupy Orbis i Accor, w kolejnych latach pracował na stanowiskach: Szef Zmiany Recepcji, Kierownik Recepcji, Kierownik ds. Hotelowych oraz Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w hotelach międzynarodowych sieci w Polsce. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.
Tomasz Schweda jest absolwentem ekonomicznej szkoły wyższej na kierunku zarządzanie o specjalności euromarketing w turystyce i hotelarstwie, oraz z zakresu komunikacji w biznesie. Ukończył również studia podyplomowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w obszarze kompetencji menedżerskich oraz szkołę muzyczną.
Nowy dyrektor operacyjny AMW Hotele
Dyrektorem operacyjnym w spółce AMW Hotele został dotychczasowy zastępca dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel - Jacek Szymanowicz. AMW Hotele to kluczowy podmiot w tworzeniu Polskiego Holdingu Hotelowego.
Jacek Szymanowicz jest absolwentem Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2002 roku w Hotelu Novotel Szczecin, zajmował m. in. stanowisko kierownika recepcji, kierownika sprzedaży, a później do 2010 r. był p.o. dyrektora generalnego. W kolejnych latach sprawował funkcję dyrektora w sieci Focus, odpowiadając za funkcjonowanie obiektów w Szczecinie, Gdańsku i Bydgoszczy. Od września 2018 r. do czerwca 2019 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora warszawskiego hotelu Renaissance.
Jestem przekonany, że profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie na menedżerskich stanowiskach w hotelarstwie nowego Dyrektora Operacyjnego przyczynią się do lepszego prosperowania obiektów należących do spółki AMW Hotele. Jest to tym bardziej kluczowe w procesie budowania Polskiego Holdingu Hotelowego, ponieważ w najbliższym czasie 13 hoteli, należących do AMW Hotele, zostanie włączonych do holdingu - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i spółki AMW Hotele.
AMW Hotele to kluczowy podmiot w procesie konsolidacji obiektów hotelowych, będących w domenie państwa. Zapowiedziane w grudniu ub. r. powstanie Polskiego Holdingu Hotelowego, którego celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa, zaczyna wchodzić w następny etap. W najbliższym czasie do PHH zostanie włączonych 13 hoteli należących do spółki AMW Hotele - Cassubia, Royal, Huzar, Reymont, Ikar, Iskra, Hetman, Kapitan, Rycerski, Kopernik, Belwederski, Mazowiecki, Wieniawa. W następnej kolejności będą również trzy hotele należące do Gliwickiej Agencji Turystycznej - Zagroń, Ośrodek Wypoczynkowy "Barbara" i Zamek w Lesku, trzy hotele Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Turystycznych - Hotel Katowice, Hotel Monopol w Zabrzu i Pionier w Bytomiu oraz hotel należący do spółki Hotele Olsztyn - Hotel Kopernik.
Jest nowy prezes spółki AMW Hotele
AMW Hotele ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej spółki, na stanowisko to został powołany prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu.
Gheorghe Marian Cristescu z branżą hotelową związany jest od ponad 20 lat. Od kwietnia 2016 r. pełni funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego (wcześniej Chopin Airport Development), którego celem jest konsolidacja zarządzania obiektami hotelowymi, należącymi do Skarbu Państwa.
Zgodnie z przyjętą strategią budowania Polskiego Holdingu Hotelowego prezes PHH nie będzie pobierał wynagrodzenia z innych spółek. Dlatego też Cristescu, który jest jednocześnie prezesem holdingu obowiązki prezesa AMW będzie wykonywał bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia.
AMW Hotele to kluczowy podmiot w procesie konsolidacji obiektów hotelowych, będących w domenie państwa. Zapowiedziane w grudniu ub. r. powstanie Polskiego Holdingu Hotelowego zaczyna wchodzić w następny etap dotyczący przyłączenia kolejnych obiektów. W najbliższym czasie do PHH zostanie włączonych 13 hoteli należących do spółki AMW Hotele - Cassubia, Royal, Huzar, Reymont, Ikar, Iskra, Hetman, Kapitan, Rycerski, Kopernik, Belwederski, Mazowiecki, Wieniawa. W następnej kolejności do PHH będą włączone również trzy hotele należące do Gliwickiej Agencji Turystycznej - Zagroń, Ośrodek Wypoczynkowy "Barbara" i Zamek w Lesku, trzy hotele Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Turystycznych - Hotel Katowice, Hotel Monopol w Zabrzu i Pionier w Bytomiu oraz hotel należący do spółki Hotele Olsztyn - Hotel Kopernik.
Polski Holding Hotelowy w 100 proc. z państwowym kapitałem, ma za zadanie skonsolidować zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa w jednej, wyspecjalizowanej spółce o wysokim know-how branżowym. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów.
Polka awansuje w strukturach IHG
22 maja 2019 roku grupa hotelowa InterContinental (IHG) poinformowała o mianowaniu Joanny Kurowskiej na stanowisko Director Operations Luxury & Managed w Europie Północnej.
Joanna Kurowska na nowym stanowisku będzie współpracować z placówkami IHG w celu usprawnienia procesów biznesowych i zwiększenia efektywności pracy wszystkich zaangażowanych podmiotów. Nowa dyrektor będzie intensywnie podróżować po regionie i współpracować z hotelami, by optymalizować zyski, opracowywać strategie handlowe i zwiększać długoterminowe przychody firmy.
Joanna jest dobrze znana i ceniona w społeczności właścicieli i zarządzających hotelami, co czyni ją idealnym kandydatem na nowo utworzone stanowisko. Dzięki swojej rozległej wiedzy rynkowej i ogromnemu doświadczeniu w działaniach operacyjnych i finansowych jest doskonale przygotowana do optymalizacji wydajności w całym regionie i generowania długoterminowych przychodów dla IHG - powiedział Mario Maxeiner, dyrektor zarządzający w Europie Północnej.
Joanna Kurowska w IHG pracuje 8 lat. Na nowym stanowisku wykorzysta swoje doświadczenie w finansach i działaniach operacyjnych. Karierę w IHG rozpoczęła na stanowisku Director of Finance & Business Support w InterContinental Warszawa, które zajmowała trzy lata. Następnie pracowała na pokrewnych stanowiskach związanych z finansami i sprawami operacyjnymi w europejskiej sieci IHG. Bezpośrednio przed awansem pracowała na stanowisku Operations Finance Director dla rynków nieruchomości typu Luxury & Managed w Europie.
Nowi dyrektorzy hoteli Moxy Poznań i Holiday Inn Express w Rzeszowie
Należące do Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), hotele Moxy Poznań i Holiday Inn Express w Rzeszowie mają nowych dyrektorów. Obydwa obiekty pierwszych gości przyjmą jeszcze w tym roku.
Maja Bujnowska objęła stery w Moxy Poznań Airport. Z kolei dyrektorem Holiday Inn Express w Jasione k. Rzeszowa został Wojciech Dobrowolski.
Maja Bujnowska doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w trzygwiazdkowym hotelu MAT S w Poznaniu, następnie w czterogwiazdkowym hotelu ILLON w Poznaniu. W latach 2012-2013 pracowała w firmie BVLGARI w Lyonie we Francji jako przedstawiciel marki. Do jej zadań należała skuteczna promocja marki luksusowej oraz jej produktów w wyselekcjonowanych punktach sprzedażowych w bezpośrednim kontakcie z klientem. Od października 2014 do lutego 2018 pracowała w Paryżu na stanowisku managera recepcji w trzygwiazdkowym Ibis Styles Paris Maine-Montparnasse, należącego do sieci Accor. Następnie od lutego do października ubiegłego roku sprawowała funkcję dyrektora obiektu Arty Paris Porte de Versailles Hip Hop Hotels w Paryżu. Do jej głównych obowiązków należało zarządzanie obiektem oraz jego rentownością, organizacja usługi hotelowej oraz powiązanych z nią usług uzupełniających, rozwój polityki handlowej obiektu, zarządzanie i współpraca z zespołem.
Hotel Moxy Poznań, znajdujący się tuż przy Porcie Lotniczym Poznań-Ławica, o powierzchni całkowitej ponad 5,3 tys. mkw., będzie oferował 120 pokoi, dysponował zapleczem gastronomicznym, salą spotkań, fitness clubem oraz parkingiem na 89 miejsc.
Wojciech Dobrowolski swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Dworze Ostoya w Jasionce k. Rzeszowa, gdzie w latach 2009-2011 był dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu. Następnie, w latach 2011-2012 objął stanowisko Kierownika Sprzedaży w trzygwiazdkowym Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w Świlczy k. Rzeszowa. W latach 2012-2014 zajmował stanowisko F&B Managera w czterogwiazdkowym Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Następnie od 2015 do 2019 r. sprawował funkcję Kierownika Marketingu w czterogwiazdkowym Hotelu Sokół Wellness & SPA w Łańcucie. Od 2010 r. prowadzi działalność dydaktyczną w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie współpracuje z Katedrą Turystyki i Rekreacji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru: organizacji eventów, obsługi gości w gastronomii, hotelarstwa i działalności gospodarczej w turystyce.
120-pokojowy obiekt Holiday Inn Express, znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka ma służyć nie tylko pasażerom portu lotniczego, ale także klientom pobliskiej G2A Areny oraz licznym firmom ulokowanym w sąsiedztwie podrzeszowskiego lotniska.
Nowy dyrektor hotelu ibis budget Katowice Centrum
Hotel ibis budget Katowice Centrum zyskał nowego dyrektora.
Dotychczasowy dyrektor obiektu Novotel Katowice Centrum - Aleksander Pietyra, objął od początku kwietnia stanowisko zarządzające także w hotelu ibis budget Katowice Centrum.
Nowy dyrektor z branżą hotelarską związany jest od ponad 40 lat, z czego ponad 20 pracował we Francji, gdzie związany był z Grupą Accor. Nadal współpracując z marką Accor wrócił do Polski, otwierając między innymi hotel Ibis w Warszawie czy w Krakowie. Przed przejęciem obiektu Novotel Katowice Centrum był dyrektorem Novotelu Warszawa Airport przez 4 lata.
Aleksander Pietyra zastąpił na stanowisku Małgorzatę Hamalę, która objęła równorzędne stanowisko w kieleckim hotelu ibis Kielce Centrum.
W dwóch hotelach sieci DeSilva nastąpiły zmiany na dyrektorskich stanowiskach.
Ilona Ceglińska, która w branży hotelarskiej pracuje od 15 lat, objęła stanowisko dyrektora hotelu Victor Pruszków Desilva. Nowa dyrektor z siecią DeSilva związana jest od 5 lat - zaczynała pracę w dziale sprzedaży, a następnie awansowała na stanowisko wicedyrektora.
Z kolei hotelem Desilva Premium Poznań będzie zarządzał Krystian Gałężewski, który karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w sieciowej restauracji Sphinx, a następnie był managerem obiektu w jednym z poznańskich kompleksów hotelowo - gastronomicznych City Park.
Spa & Wellness Hotel Diament Ustroń i Hotel Diament zyskały nowego dyrektora.
Rafał Gucia, dotychczasowy zarządzający Rezydencją Dwór Polski, zastąpił Adama Krentusza, który przez ponad 5 lat sprawował funkcję dyrektora hoteli należących do sieci Hotele Diament S.A.
Nowy dyrektor zdobywał doświadczenie w branży hotelarskiej od 1996 r. W latach 2003-2007 pracował w hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem jako kierownik działu sprzedaży i marketingu, a następnie kierownik działu hotelowego. W 2007 r. został zastępcą dyrektora generalnego hotelu Novotel Centrum Katowice, a w 2011 dyrektorem hotelu Orbis Aria w Sosnowcu. Po zamknięciu hotelu w Zagłębiu objął stanowisko dyrektora Mercure Karpacz Resort, a w 2014 roku dyrektora Best Western Premier w Katowicach. W latach 2015-2016 roku był dyrektorem operacyjnym Angelo by Vienna House w Katowicach.
W województwie dolnośląskim nastąpiły zmiany na stanowisku dyrektora regionalnej Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
W marcu 2019 roku dyrektorskie stanowisko objęła Joanna Stypa-Loręc, zastępując na nim Macieja Knyrka, który pozostaje w Izbie jako członek Rady.
Joanna Stypa-Loręc jest absolwentką Technikum Hotelarskiego we Wrocławiu oraz kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Swoją ścieżkę rozwoju zawodowego rozpoczęła w firmie Exbud Wrocław SA, będącej właścicielem Hotelu Exbud we Wrocławiu, przechodząc wszystkie poziomy stanowisk w hotelu. Od 2005 roku pełniła rolę managera ds. marketingu i sprzedaży w CRH Patio Sp. z o.o., będącej właścicielem trzygwiazdkowych hoteli we Wrocławiu: Hotelu Patio i Hotelu Duet. W 2016 roku objęła stanowisko dyrektora hoteli i prezesa spółki. W swoich obiektach wprowadza usprawnienia i elastyczny model zarządzania bazujący na wykorzystaniu wiedzy i potencjału współpracowników.
Rynek hotelarski na Dolnym Śląsku ma wciąż ogromny potencjał rozwojowy. Jako dyrektor regionalna IGHP skupię się na upowszechnieniu działań Izby w województwie oraz na częstszej komunikacji pomiędzy hotelarzami z mojego regionu. Będę dążyć także do zacieśniania współpracy z władzami samorządowymi i reprezentować członków Izby we wspólnych rozmowach - powiedziała nowa dyrektor regionalna IGHP.
Początek 2019 roku przyniósł sporo zmian na rynku hotelowym - oprócz otwarcia nowych obiektów i modernizacji starszych nastąpiły również zmiany na stanowiskach.
Z dniem 1 marca 2019 r. dyrektorską funkcję w DoubleTree by Hilton Łódź objął Dominik Chrapek, który jest związany z hotelem od ponad sześciu lat. Od grudnia 2018 r. jest także Wiceprezesem Zarządu spółki Film Hotel, która zarządza obiektem.
Dominik Chrapek do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź dołączył na pół roku przed oficjalnym uruchomieniem obiektu, od samego początku organizując pracę działu gastronomii. Od stycznia 2013 r. do końca lutego 2019 r., pełnił funkcję Dyrektora Gastronomii.
Kolejna zmiana nastąpiła w międzynarodowej sieci B&B Hotels. Z początkiem lutego bieżacego roku do zespołu działu rozwoju B&B Hotels dołączyła Justyna Szwenger-Łukasiewicz, która obejmując stanowisko Senior Development Project Managera będzie wspierała dalszą ekspansję marki na terenie Polski.
"Nowa rola w B&B Hotels to dla mnie wyzwanie, a wyzwania są w życiu niezwykle potrzebne - wprowadzają świeżość, dodają skrzydeł i otwierają nowe możliwości. Wierzę, że dzięki mojemu dotychczasowemu doświadczeniu oraz znajomości branży będę mogła wnieść do firmy nową wartość i dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju sieci B&B Hotels w Polsce" - mówi Justyna Szwenger-Łukasiewicz.
B&B Hotels są w tej chwili obecne w sześciu polskich miastach, wkrótce ma dołączyć do nich Lublin.
Z kolei firma świadcząca usługi doradztwa hotelowego - Walter Herz poinformowała o nominacji Andrzeja Szymczyka na stanowisko Associate Director Hospitality Department. Dołączył on do zespołu z początkiem marca bieżącego roku.
Andrzej Szymczyk będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii firmy w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego oraz wdrożenie standardów związanych z obsługą inwestorów z segmentu hotelowego. Będzie koordynował pracę teamu w zakresie przygotowania prognoz i analiz lokalizacyjnych oraz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych, w opracowywaniu których zespół wykazał się już imponującymi umiejętnościami, czego przykładem może być ostatni dogłębny raport o rynku hotelowym w Łodzi.
Hotel Vienna House Andel s Cracow ma nowego dyrektora operacyjnego.
Stanowisko to objął Hubert Chołociński, który będzie koordynował pracę recepcji, housekeepingu i działu gastronomii. Jednym z jego głównych wyzwań jest wzmocnienie rozpoznawalności marki restauracji Mavericks na lokalnym rynku.
Widzę bardzo duży potencjał na krakowskim rynku dla restauracji takich jak Mavericks. Myślę, że Polacy otworzą się na lokale gastronomiczne zlokalizowane w hotelach - to trend, który niebawem dojdzie i do Polski, a który obserwowałem w Wielkiej Brytanii. - mówi Hubert Chołociński. Dla mnie restauracja i hotel to żywy organizm, o który trzeba nieustannie dbać. Jego atmosferę i jakość budują ludzie, dlatego w swojej pracy mocno stawiam na relacje w zespole, a drzwi mojego biura są nieustannie otwarte.- podkreśla.
Hubert Chołociński ukończył studia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku turystyka i geografia. Doświadczenie zdobywał głównie w gastronomii w Wielkiej Brytanii oraz Polsce. Pierwsze kroki stawiał w restauracji Nobu Berkeley. Następnie zdobywał szlify barmańskie w Mortons Members Club Mayfair w Londynie, gdzie awansował na Bar Managera. Jego ambicja szybko przeniosła go do Irlandii do sieci hoteli Choice Group, gdzie został asystentem Food&Beverage Managera. W 2014 r. powrócił do Polski i rozpoczął pracę w hotelu Czarny Potok Resort Spa & Conference jako Food&Beverage Manager, wspomagając również inne działy operacyjne.
Nowa osoba w zarządzie Zdrojowa Hotels
Zmiany personalne w Zdrojowa Invest & Hotels. Zarząd sieci wzbogacił się o nową twarz.
Magdalena Rybicka i Piotr Śliwka awansowali w strukturze sieci. Ich doświadczenie w branży zostało docenione przez grupę hotelarską. Magdalena Rybicka, dotychczasowo Dyrektor ds. Sprzedaży, została Członkiem Zarządu Zdrojowa Hotels. Odpowiada za sprzedaż, w tym współdecyduje o strategii rozwoju całej sieci, wraz z otwarciami nowych hoteli, a także sprawne funkcjonowanie hotelowych recepcji. Ma ponad czternastoletnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc Managerem ds. Zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012 miała doskonałą okazję, aby poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posługuje się 3 językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, którymi są: podróże, latanie na paralotni oraz narciarstwo.
Piotr Śliwka został Dyrektorem Sprzedaży Zdrojowa Invest, która zajmuje się realizacją apartamentów condo - odpowiada za dział sprzedaży. Niezmiennie pozostał Dyrektorem Rozwoju w VacationClub, należącej do grupy platformy rezerwacyjnej apartamentów wakacyjnych, w której jest odpowiedzialny za poszerzanie oferty. Piotr Śliwka z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 12 lat. Rozpoczął swoją przygodę od stanowiska Doradcy ds. Nieruchomości Home Broker, aby po kilku latach zarządzać zespołem liczącym 120 osób jako Dyrektor Regionalny. Od 2013 otwierał w Polsce oddziały Sotheby s International Realty powiązanej z najstarszym domem aukcyjnym na świecie. Studiował ma Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był ratownikiem medycznym, prywatnie pasjonat motoryzacji i podróży, zapalony biegacz, wielbiciel muzyki i dobrej książki kryminalnej.
Nowy dyrektor CBRE Hotels
Międzynarodowa firma doradcza CBRE rozwija dział doradztwa rynku hotelarskiego.
2 stycznia 2019 r. jej dyrektorem został Rafał Rosiejak, posiadający ponad 25 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym, w tym 15 lat na rynku hotelowo-konferencyjnym. Do zespołu dołączyła również Agnieszka Topczewska, obejmując stanowisko Starszego Konsultanta.
Rafał Rosiejak posiada doświadczenie w sektorze hotelarskim - wprowadził m.in. na rynek hotel Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa, pracował dla FIFA w Zurychu zarządzając zakwaterowaniem na mistrzostwa świata FIFA World Cup Russia 2018, pełnił także funkcję krajowego koordynatora ds. zakwaterowania dla drużyn, VIP-ów oraz kibiców Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Wykładał zarządzanie przedsiębiorstwem - hotelem w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Agnieszka Topczewska swoje doświadczenie w zakresie doradztwa do spraw hoteli zdobyła współpracując z polskimi i międzynarodowymi sieciami hoteli, m.in. tworząc strategie i rekomendacje rozwoju obiektów oraz audyty i analizy rynku. Wcześniej zarządzała projektami z zakresu nieruchomości w Polskich Kolejach Państwowych oraz przy organizacji UEFA Euro 2012 na Stadionie Narodowym. Jest absolwentką Gospodarowania Nieruchomościami oraz podyplomowych studiów z Zarządzania Nieruchomościami w Szkole Głównej Handlowej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
[usunięto]
[2019-05-30 18:59 148.251.234.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy listopadowe również
Dział dla turystów:
Coraz większy ruch na greckich granicach
ECTAA krytykuje Pakiet
Starsze aktualności:
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Bułgaria i Rumunia wejdą do strefy
Ceny wycieczek na sierpień
Rekordowy rok dla PKP
Ryanair zainaugurował nowe połączenie ze Szczecina
Bliskowschodni przewoźnik zapowiada powrót do Warszawy
Spadek liczby pasażerów w Katowice Airport
Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla klientów
Nowe połączenie z lotniska w Poznaniu
Czartery wracają na wrocławskie lotnisko
Wizz Air zamyka bazę na polskim lotnisku
Hotel Mercure Kraków Fabryczna City już otwarty
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty zimowej 2021
Strajk na portugalskich lotniskach
Bari wraca do siatki połączeń wrocławskiego lotniska
Zakopiańska restauracja z nowym szefem kuchni