Zapraszamy Skandynawów
Już w czerwcu ruszyła wspólna kampania Unity Linie i POT promująca Polskę na rynku skandynawskim. Kampania jest prowadzona w prasie i w internecie.
Obejmuje ona południową Szwecję oraz najbardziej zaludnione obszary Norwegii. Dodatkowo są wykorzystane także ogólnokrajowe dziennik Danii, Norwegii, Szwecji i Finlandii. Także w internecie pojawia się ona na portalach wcześniej wspomnianych krajów.
Hasłem przewodnim kampanii jest "Visit Poland". W Szwecji reklamy Polski odwołują się do istniejących w języku polskim frazeologizmów jak "szwedzki stół", czy "szwedzki potop". W pozostałych krajach Skandynawii używane jest hasło "short trip - big experience" wraz z przedstawieniem ofert typu golf i spa.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Branża turystyczna przeciwko obniżaniu znaczenia turystyki
Centralwings nagrodził swojego trzymilionowego pasażera
Dziś przetarg na Twierdzę Modlin. Obniżono cenę wywoławczą do 160 mln
PAŻP i PLL LOT opracowują nowe procedury lądowania samolotów
"Fryderyk Chopin" spędził weekend w Lubece
Rzeszów: lotnisko obsłużyło o 9% więcej pasażerów
Portugalia: pierwszy europejski resort hotelowy Conrad Hotels & Resorts
Warszawki Hotel Solec będzie zburzony
Modlin: przyspieszenie w budowie lotniska
Wizz Air nie odleciał z Mediolanu