Ogłoszenia
Ogłoszenia
- dam staż dla student
- B2B Sales Manager
- Przewodnik do Wiednia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
- Piloci Wyjazdów Zagranicznych typu Incentive...
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Poszukiwany pilot/ przewodnik: Praga 21-24.05.2024
- Szukam Pilota / Przewodnika Berlin/Drezno
- Zestaw Tour Guide
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
PLL LOT proponuje odprawę przez telefon
Wszyscy pasażerowie, którzy podróżują tylko z bagażem podręcznym mogą skorzystać z telefonicznej odprawy biletowej. Usługa ta jest dostępna dla osób posiadających bilet z potwierdzoną rezerwacją na przelot samolotami PLL LOT oraz ważny paszport i wymagane wizy.
Telefonicznej odprawy można dokonać najwcześniej o godzinie 4.00, w dniu poprzedzającym planowaną podróż, jednak nie później niż godzinę przed odlotem.
Ostateczny czas zgłoszenia się do specjalnie oznaczonego stanowiska na lotnisku - tele check-in - to 30 minut przed planowanym startem samolotu.
Tam też pasażer za okazaniem dokumentu tożsamości, odbiera kartę pokładową.
Biletowa odprawa telefoniczna dostępna jest dla wszystkich rejsów w komunikacji krajowej oraz międzynarodowej i dotyczy wyłącznie odlotów z Warszawy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Odprawa przez telefon w PLL LOT
[2009-08-21 23:45 87.205.206.*]
a gdzie jest numer telefonu? czy Wy naprawdę nic nie kumacie? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Dział dla turystów:
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Starsze aktualności:
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Turecki tur-operator wchodzi do Europy Wschodniej
Przedstawiciele japońskich biur podróży w Czechach
LOT unowocześnia klasę biznes!
Polacy coraz częściej podróżują do Czech
Włochy: zakłócenia w komunikacji miejskiej
Zielona Góra: brakuje miejsc w hotelach podczas Winobrania
Jordania: zginęło 21 pasażerów turystycznego autokaru
Liderzy branży turystycznej 2003
Prośba do osób korzystających z usług hoteli znajdujących się w ob. zabytkowych