Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Zachowanie gości hotelowych
Ankieta przeprowadzona przez serwis rezerwacji hotelowych online, wśród hoteli partnerskich w Niemczech i Europie wykazała, że najbardziej ceni się u gości hotelowych ich uczciwość.
Według hotel.info hotelarze najbardziej cenią sobie zatem gości, którzy terminowo regulują rachunki za pobyt, a po ich wyjeździe niczego nie brakuje w pokojach hotelowych. Prawie 100% z ankietowanych hotelarzy uznało ten punkt za "bardzo ważny" albo "ważny".
Uzyskując wynik 95% kolejną z cenionych cech jest niezawodność, np. nieodwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili albo przestrzeganie czasów Check-In i Check-out. W opinii hotelarzy trzecie miejsce zajęło uprzejme zachowanie wobec obsługi hotelowej. Ponad ośmiu na dziesięciu managerów hoteli wyraziło taką właśnie opinię.
Czystość i hojność natomiast, chociaż oczekiwałoby się, że to właśnie one uplasują się dość wysoko w wynikach, nie mają, jak się okazuje, aż takiego znaczenia. Podczas gdy ponad 80% hotelarzy uznało jednak "czystość" za cechę "bardzo ważną" i "ważną", mając nadzieję zastać opuszczany przez gości pokój w jako takim porządku, to szczodrość gości nie jest zbyt istotną cechą. Tylko co piąty z ankietowanych uznał napiwki za ważną cechę.
Ankieta została zrealizowana przez hotel.info wśród niemieckich i europejskich hotelarzy w ramach biuletynu hotelowego. Można w niej było przyporządkować poszczególnym cechom następujące wartości "bardzo ważne“, "ważne“, "neutralne“, "mniej ważne“ i "nieważne“. W ankiecie wzięło udział ponad 700 hotelarzy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Wycieczkowiec Mona Liza jednak ewakuowany
Żydzi okupują obóz na Majdanku
W katastrofie kolejowej we Francji zgineło 12 osób
Lwów wspiera rozwój turystyki dla niepełnosprawnych
Turnieje tenisowe atrakcyjne turystycznie?
Wizz Air: 3 razy w tygodniu z Katowic do Brukseli
Dom Gościnny Dudek Krynica POLECAM
PLL LOT podzieli 25 mln zł zysku między pracowników
Okęcie: nieplanowane lądowanie Lufthansy
Hotel nie ma prawa zatrzymać dowodu osobistego gościa!
Ruszyła "kolejowa" kampania reklamowa KFC