Agenci kontra Internet
Według brytyjskiej firmy analitycznej Barclaycard, liczba rezerwacji dokonywanych przez klientów biznesowych za pomocą Internetu ciągle rośnie.
Według najnowszych badań, ogólna liczba rezerwacji dokonanych on line wzrosła o 17%, przy czym w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba biletów samolotowych zarezerwowanych za pomocą Internetu wzrosła o 8%. Jak wynika z analiz, aż o 66% klientów biznesowych korzysta obecnie z Internetu w celu rezerwacji biletów lotniczych, a aż 45% w celu rezerwacji biletów kolejowych. Tylko 2% klientów biznesowych przyznało, że rezerwacji on line wymaga od nich firma, ale wszyscy przyznają, że jest to rozwiązanie po prostu wygodniejsze. Niestety, jak potwierdzają klienci, coraz rzadziej korzystają już oni z usług agencji turystycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
UEFA stawia warunki, na które polscy hotelarze się nie godzą?
Małopolska będzie oprowadzać turystów "Trasą smakoszy"
Domy i apartamenty w polskich kurortach osiągają bajeczne ceny?
Markowy produkt turystyczny w zabytkach techniki
Zakopane: można płacić funtem zakopiańskim
PISANIE PRAC ... POMOC EDUKACYJNA GROUPFREE
eSKY.pl w rankingu sklepów internetowych
Wizz Air przewiózł o 33% więcej pasażerów w 2009 r.
Wyjątkowy hotel w Bielsku Białej?
Okęcie: Posłowie zajmą się sprawą budowy Terminalu 2
PKP PLK biorą się do budowy szybkiej kolei