Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Polski hydraulik idolem Europy
Niewiarygodne, ale prawdziwe - żartobliwa reklama Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu z przystojnym hydraulikiem w roli głównej przypadła do gustu milionom Francuzów.
Przystojny mężczyzna przebrany za hydraulika (pisaliśmy o nim w aktualności Hydraulik promuje Polskę!) zauroczył miliony Francuzów - efekt: latem i jesienią czeka nas najazd turystów z Zachodu.
W Polskim Ośrodku Informacji Turystycznej w Paryżu od kilku dni telefony dzwonią bez przerwy, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach od setek listów z pytaniami o wypoczynek w Polsce. Wszystko to za sprawą Krzysztofa Turowskiego, który wymyślił reklamę wypoczynku w Polsce, idealnie trafiająca do umysłów Francuzów. - Myśleliśmy, że wizerunek polskiego hydraulika w internecie będzie żartobliwą odpowiedzią na kampanię przeciwników konstytucji Unii Europejskiej we Francji - opowiada Anna Korbik z działu marketingu paryskiego POIT-u. Wynik przerósł najśmielsze oczekiwania - wszyscy, którzy zobaczyli na stronie internetowej ośrodka zdjęcie zabójczo przystojnego blondyna Piotra Adamskiego i nagle zapragnęli odwiedzić Polskę. Francuzi mówią i piszą nawet, że jeśli wszyscy hydraulicy w Polsce są tak atrakcyjni, to mają jak najszybciej przyjeżdżać do Francji.
Pracowników polskiego ośrodka najbardziej cieszy jednak nagła moda na wypoczynek w Polsce. Niczego podobnego nikt się tu nie spodziewał. Moda ta, jeżeli przełoży się na ilość Francuzów którzy odwiedzą nas tego lata ucieszy również polską branżę turystyczną i hotelarską.
A to nie koniec. Żartem paryskiego POITu zainteresowały się również zachodnie media - Wczoraj mieliśmy prawdziwą nawałnicę różnych telewizji i redakcji. Za 15 minut przychodzi telewizja szwajcarska - opowiada Anna Korbik. Wcześniej w sprawie hydraulika dobijało się BBC, gazety z Hiszpanii i Niemiec oraz telewizja holenderska, która wymyśliła, że zrobi specjalny program o Polaku-Hydrauliku.
Na dzień dzisiejszy, o udanej kampanii wypoczynku w Polce napisały "Financial Times", "Liberation", "Corriere della Sera" i "Daily Telegraph".
Polski Ośrodek Turystyczny nad Sekwaną myśli o rozszerzeniu promocji - chce umieścić gigantyczny billboard z jego wizerunkiem na najwyższym wieżowcu Paryża, słynnym Tour Montparnasse.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
chcę pojechać jako hydraulik do Paryża...
[2005-06-25 09:48 999.999.999.*]
Nareszcie inteligentny, żartobliwy, szybki i skuteczny pomysł promocyjny.
Uczciwie gratuluję !
Nawet jeśli hydraulik spodoba się nie tylko Paryżance, lecz Paryżaninowi...
Nie da się promować wyjazdów turystycznych do kraju reklamującego się ciągle obozami zagłady, przegranymi powstaniami, ruinami, cmentarzami.
Złodziejstem, korupcją, mafiami, teczkami i innymi bzdurami, które turysty nie interesują - chyba że mieszkańcy "banustanu" go przekonują do takich opinii na temat ich getta odpowiedz »Brawo hydraulik!
[2005-06-29 11:14 999.999.999.*]
Zgadzam się, dość martyrologii. Świat poszedł do przodu! Każdy pomysł z odrobiną humoru i usmiechu jest właśnie tym, czego obecnie oczekują ludzie. Więcej tego typu promocji, a może dbijemy się od dna. odpowiedz »
atrakcyjny hydraulik...
[2005-06-29 12:05 999.999.999.*]
Rok chyba temu bardzo podobał mi się plakat turystyczny Węgier, dziewczyna miała "huzarskie" wąsy z papryczek i hasło, iz zaprasza na pikantne wakacje.
Cześciej u nas jednak zamiast gry półsłówek jest...
Jezeli setki krajów, tysiące regionów i miast świata reklamuje się "Welcome to", tego już nikt ni widzi.
Ale jeśli już pojawił się jeden dobry pomysł, może jakoś go kontynuować, nastepnymi plakatami, reklamami, grepsami.
Może w ramach równouprawnienia płci jakaś atrakcyjna dziewczyna, zaś by nie redukować nas do "fizycznych" choćby w akademickiej todze i birecie?
Nieśmiertelny przynajmniej u nas Kloss - choć nie jestem takim ryzykantem, by przekonywał gdzie są najlepsze kremówki... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Katastrofa lotnicza w USA. Zginęło 48 osób
Umowa na rozbudowę terminalu lotniska w Gdańsku podpisana!
W samolocie Finnair również znaleziono ślady radioaktywności
W Karpaczu powstaje hotel Gołębiewski
Miesięcznik What Where When Poland teraz w formie mapy
LogosTour : Polak na urlopie wstaje z leżaka
Nie będzie w sezonie opłaty miejscowej w Krakowie?
Szykują opłaty na autostradzie A2 z Konina do Strykowa
Park Hotel Diament - oferta po rozbudowie
Spotkanie w Łodzi - Tourism Ireland, Aer Lingus, Traveltainment i Grupa Travel Polska
W Amsterdamie mimo zakazu, można nadal kupić grzyby halucynogenne
Aerofłot zwolni 2 tys. pracowników
Katastrofa na Wyspach Kanaryjskich
Nowe hotele na gdańskiej Wyspie Spichrzów
Fly.pl: Posumowanie trendów i zmian jakie miały miejsce podczas wakacji 2009
25-26.10.2006 Poznań - Buy Poland nowoczesna giełda turystyczna?
Przemyśl ma swoje Muzeum Fajek i Dzwonów
Sieć marin "Pierścień Zatoki Gdańskiej" wyróżniona główną Nagrodą Przyjaznego Brzegu
