Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Internetowa kampania Kazimierza Dolnego
Ruszyła internetowa kampania reklamowa Kazimierza Dolnego. Celem akcji jest zachęcenie turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka.
Po powodzi, która przeszła wiosna przez Lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.
Od lipca ruszyła akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce - Google, turystycznym serwisie www.nocowanie.pl, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.
- Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną - mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Zagrożenie terrorystyczne w Maroku psuje ruch turystyczny
Centralwings rezygnuje z Łodzi?
Noclegi i konferencje na zamku w Gniewie
Niedługo otwarcie Muzeum Witolda Gombrowicza w podradomskiej Wsoli
W Turcji będzie wolno pić tylko w wydzielonych strefach?
Trzy lokale zamknięte przez sanepid
Gdańsk: ruszają nowe kierunki lotów
Wiosenne porządki na Krupówkach
Skarb Państwa grozi stabilności rynku przewozów lotniczych w Polsce?
TripAdvisor.com: 2 polskie hotele wśród najbardziej luksusowych na świecie
Wielkie inwestyje Kolei Rosyjskich
Aerofłot wycofuje się z zakupu Alitalii?
Turcja wyda 320 mln dolarów na promocję turystyki
Nowy Prezes Zarządu Operacyjnego Austrian Airlines
American Airlines odwołuje tysiące lotów z powodu inspekcji FAA
Właściciel hotelu Delfin ma zakaz prowadzenia działalności gospodarczej!
