Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w Chorzowie!
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Praca w Krakowie u Organizatora - szukamy PRODUCT...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- BP ITAKA - Doradca Klienta Sklepu Internetowego


Zobacz także
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby Małopolski
POT zachęca do spędzania urlopu na wsi
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową
POT i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego razem dla rozwoju talentów rynku turystycznego
Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
31 maja 2005 zakończyła się kolejna dwutygodniowa kampania zachęcająca do odwiedzenia Małopolski. Tym razem była to akcja pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia", obejmująca dwa rodzaje nośników - billboardy oraz prasę regionalną. Kosztowała ok. 207 tysięcy złotych.
Reklama wypoczynku w Małopolsce w postaci plakatu przedstawiającego widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr i sloganem: "Odwiedź swoje marzenia" prezentowana była na 350 billboardach przez ponad dwa tygodnie. Na drugim, konkurencyjnym plakacie znalazł się widok z Tatr oraz małopolskie drogowskazy. Tablice z plakatami można było zobaczyć w Warszawie (100 nośników, w tym 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz Wrocławiu (70 nośników).
Drugim elementem kampanii była reklama w prasie regionalnej. W tytułach takich jak "Dziennik Zachodni", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Poznańska" oraz "Gazeta Wrocławska" pojawiły się czterostronicowe wkładki poświęcone Małopolsce. Wybór tych gazet dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w regionach, w których przeprowadzana była kampania.
Celem kampanii ukrytej pod sloganem "Odwiedź swoje marzenia" było nie tylko przyciągnięcie nowych turystów do Małopolski, ale również budowanie marki Małopolski jako istotnego regionu turystycznego.
O tym, jak skuteczna okazała się ta kampania, kosztująca ok. 207 tysięcy złotych dowiemy się dopiero przy okazji tegorocznych badań ruchu turystycznego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Sopot walczy o turystów także
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji
Turystyka kulinarna - szansa i
Dział dla turystów:
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Ryanair: polski rząd nas
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy
Wypadek autokaru PKS na Pomorzu Zachodnim
Scan Holiday rozpoczęło sprzedaż oferty Lato 2010
Hotel Europejski zwalnia 151 osób
Anousheh Ansari - pierwszą turystką w kosmosie?
Duży mróz na Podhalu i w Tatrach zagrożeniem dla wypraw turystycznych
Autokarem z PBP Olsztyn - opinie
Izraelscy ochroniarze dbając o bezpieczeństwo swoich obywateli, atakują mieszkańców Polski!
Warszawa: prywatni przewoźnicy sami znaleźli sobie miejsce na dworzec
VI Kongres Krajoznawstwa Polskiego Olsztyn 2010
Hiszpanie stawiają na japońskich turystów!
EasyJet kończy loty z Gdańska do Wielkiej Brytanii
Lubuskie potrzebuje strategii promocji
Nieprzewidziane wakacyjne wydatki
Kraków: okradł turystę - sposobem na przewodnika
USA chce kontrolować listy pasażerów przed odlotem samolotu
Jak zrobić w zbożu ślady UFO, czyli jak niewielkim kosztem podnieść atrakcyjność turystyczną
Prezydencki zameczek w Wiśle bije rekordy
Opinie o REGO-BIS - wyjazd na narty
