Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
31 maja 2005 zakończyła się kolejna dwutygodniowa kampania zachęcająca do odwiedzenia Małopolski. Tym razem była to akcja pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia", obejmująca dwa rodzaje nośników - billboardy oraz prasę regionalną. Kosztowała ok. 207 tysięcy złotych.
Reklama wypoczynku w Małopolsce w postaci plakatu przedstawiającego widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr i sloganem: "Odwiedź swoje marzenia" prezentowana była na 350 billboardach przez ponad dwa tygodnie. Na drugim, konkurencyjnym plakacie znalazł się widok z Tatr oraz małopolskie drogowskazy. Tablice z plakatami można było zobaczyć w Warszawie (100 nośników, w tym 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz Wrocławiu (70 nośników).
Drugim elementem kampanii była reklama w prasie regionalnej. W tytułach takich jak "Dziennik Zachodni", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Poznańska" oraz "Gazeta Wrocławska" pojawiły się czterostronicowe wkładki poświęcone Małopolsce. Wybór tych gazet dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w regionach, w których przeprowadzana była kampania.
Celem kampanii ukrytej pod sloganem "Odwiedź swoje marzenia" było nie tylko przyciągnięcie nowych turystów do Małopolski, ale również budowanie marki Małopolski jako istotnego regionu turystycznego.
O tym, jak skuteczna okazała się ta kampania, kosztująca ok. 207 tysięcy złotych dowiemy się dopiero przy okazji tegorocznych badań ruchu turystycznego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dla turystów:
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Wypadek autokaru PKS na Pomorzu Zachodnim
Scan Holiday rozpoczęło sprzedaż oferty Lato 2010
Hotel Europejski zwalnia 151 osób
Anousheh Ansari - pierwszą turystką w kosmosie?
Duży mróz na Podhalu i w Tatrach zagrożeniem dla wypraw turystycznych
Autokarem z PBP Olsztyn - opinie
Izraelscy ochroniarze dbając o bezpieczeństwo swoich obywateli, atakują mieszkańców Polski!
Warszawa: prywatni przewoźnicy sami znaleźli sobie miejsce na dworzec
VI Kongres Krajoznawstwa Polskiego Olsztyn 2010
Hiszpanie stawiają na japońskich turystów!
EasyJet kończy loty z Gdańska do Wielkiej Brytanii
Lubuskie potrzebuje strategii promocji
Nieprzewidziane wakacyjne wydatki
Kraków: okradł turystę - sposobem na przewodnika
USA chce kontrolować listy pasażerów przed odlotem samolotu
Jak zrobić w zbożu ślady UFO, czyli jak niewielkim kosztem podnieść atrakcyjność turystyczną
Prezydencki zameczek w Wiśle bije rekordy
Opinie o REGO-BIS - wyjazd na narty
