Zobacz także
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed rokiem
Duże nagrody w konkursie z Małopolski
Grecja wesprze firmy turystyczne na Rodos
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Polacy na pierwszym miejscu wśród odwiedzających
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
31 maja 2005 zakończyła się kolejna dwutygodniowa kampania zachęcająca do odwiedzenia Małopolski. Tym razem była to akcja pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia", obejmująca dwa rodzaje nośników - billboardy oraz prasę regionalną. Kosztowała ok. 207 tysięcy złotych.
Reklama wypoczynku w Małopolsce w postaci plakatu przedstawiającego widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr i sloganem: "Odwiedź swoje marzenia" prezentowana była na 350 billboardach przez ponad dwa tygodnie. Na drugim, konkurencyjnym plakacie znalazł się widok z Tatr oraz małopolskie drogowskazy. Tablice z plakatami można było zobaczyć w Warszawie (100 nośników, w tym 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz Wrocławiu (70 nośników).
Drugim elementem kampanii była reklama w prasie regionalnej. W tytułach takich jak "Dziennik Zachodni", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Poznańska" oraz "Gazeta Wrocławska" pojawiły się czterostronicowe wkładki poświęcone Małopolsce. Wybór tych gazet dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w regionach, w których przeprowadzana była kampania.
Celem kampanii ukrytej pod sloganem "Odwiedź swoje marzenia" było nie tylko przyciągnięcie nowych turystów do Małopolski, ale również budowanie marki Małopolski jako istotnego regionu turystycznego.
O tym, jak skuteczna okazała się ta kampania, kosztująca ok. 207 tysięcy złotych dowiemy się dopiero przy okazji tegorocznych badań ruchu turystycznego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Wypadek autokaru PKS na Pomorzu Zachodnim
Scan Holiday rozpoczęło sprzedaż oferty Lato 2010
Hotel Europejski zwalnia 151 osób
Anousheh Ansari - pierwszą turystką w kosmosie?
Duży mróz na Podhalu i w Tatrach zagrożeniem dla wypraw turystycznych
Autokarem z PBP Olsztyn - opinie
Izraelscy ochroniarze dbając o bezpieczeństwo swoich obywateli, atakują mieszkańców Polski!
Warszawa: prywatni przewoźnicy sami znaleźli sobie miejsce na dworzec
VI Kongres Krajoznawstwa Polskiego Olsztyn 2010
Hiszpanie stawiają na japońskich turystów!
EasyJet kończy loty z Gdańska do Wielkiej Brytanii
Lubuskie potrzebuje strategii promocji
Nieprzewidziane wakacyjne wydatki
Kraków: okradł turystę - sposobem na przewodnika
USA chce kontrolować listy pasażerów przed odlotem samolotu
Jak zrobić w zbożu ślady UFO, czyli jak niewielkim kosztem podnieść atrakcyjność turystyczną
Prezydencki zameczek w Wiśle bije rekordy