Subskrypcja





Szukaj







Aktualności dnia

10 czerwca stolicę Polski odwiedzą setki homoseksualistów z Niemiec!

Aktualności: wszystkie

Co najmniej kilkaset turystów z Niemiec przyjedzie do Warszawy na Warszawskie Dni Równości, które rozpoczną się 10 czerwca Parady Równości - czytamy w Gazecie Wyborczej.


Czerwcowa wizyta niemieckich gejów i lesbijek jest wynikiem publikacji informacji o problemach homoseksualistów w Polsce w najnowszym numerze berlińskiego informatora kulturalnego "Siegesńule" , skierowanego właśnie do tej grupy docelowej. Parada Równości jest tematem przewodnim najnowszego numeru magazynu. W Siegesńule można m.in. przeczytać, że polskim homoseksualistom za rządów Prawa i Sprawiedliwości wiedzie się kiepsko, bo "homoseksualizm jest dla PiS nienaturalny i zagraża cywilizacji". Magazyn wylicza również wyzwiska, jakimi prawicowe bojówki obrzucały marsze równości w Poznaniu i Krakowie.

Cała sprawa, opisana przez Siegesńule Niemców oburzyła na tyle, iż postanowili wspomóc warszawską Paradę Równości, przyjeżdżając do stolicy Polski. Niemcy już teraz zbierają pieniądze na przyjazd do Polski i organizują autokary. Chcą pokazać, że inne demokratyczne narody uważnie się przyglądają, jak nowy członek Unii Europejskiej przestrzega demokratycznych praw.

Na razie nie wiadomo, czy stołeczna Parada Równości będzie legalna, czy nie. Organizatorzy już zgłosili ją w ratuszu, ale nie dostali odpowiedzi miasta.

Wiadomo natomiast, iż Warszawskie Dni Równości rozpoczną się 10 czerwca Paradą, potem będzie afterparty z Jimmym Somerville'em i Michałem Wiśniewskim. Kilka dni potrwa również festiwal filmów gejowskich i lesbijskich.




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(podaj jeśli chcesz być powiadamiany o nowych wypowiedziach w tym wątku, Twój e-mail nie jest ujawniany publicznie, ani nikomu udostępniany)


Tagi:


Komentarze:

i co to da... [2006-05-30 16:58 83.27.224.*]
Te parady i tak nic nie dadzą ...to tak jak jest dyskryminacja rasowa, tak jak nazisci nienawidzą Żydów czy tak jak jedni pseudo kibice nienawidzą drugich tak i znajda sie ludzie którzy nie tolerują g&l ...a parady tylko nasilą tę nienawiść.... odpowiedz »

Po co te parady? [2006-05-17 14:38 83.27.246.*]
Ta cała nietolerancja jest dlatego, że właśnie geje i lesbijki wychodzą na ulice.Co mnie naprzykład obchodzi co oni robią u siebie w domu?Ale nie rozumiem tych ich parad po ulicach, bo właśnie tym denerwują ludzi!
Nie zyczę sobie żeby moje dzieci patrzyły na dwóch całujących i obściskujących się facetów na ulicy, bo to dla mnie jest NIENORMALNE!Całe życie tak było, a teraz wielka demokracja...
odpowiedz »

Po co te parady? [2006-09-26 18:44 83.20.21.*]
rowniez jestem tego zdania,a poza tym mam homofobie ale tolerancyjna bede pod wzgledem:niech sobie zyja i daja zyc innym... odpowiedz »

Popieram [2006-05-17 23:52 213.238.85.*]
Popieram - to parady są prowokacją a nie czyjeś gusta seksualne. odpowiedz »

Parady i afiszowanie [2006-05-16 15:38 83.27.115.*]
Im bardziej spoleczenstwo bedzie nietolerancyjne i z oburzeniem bedzie patrzec na homoseksualizm, tym glosniejsze beda parady. W zachodniej Europie gdzie spoleczenstwo jest bardziej tolerancyjne, parady rownosci nie sa tak czesto emitowane w mediach i opisywane, bo to jest wydarzenie jak kazde inne. Jestem hetero, a z nam kilku facetow homo i musze powiedziec, ze "cioty" coraz czesciej spotykam wsrod hetero. odpowiedz »

Braterska pomoc ... [2006-05-15 14:38 203.144.143.*]
Niech sobie niemieccy homoseksualisci siedza u siebie w domu. Publiczne ulice i place nie sa miejscem walki o publiczna tolerancje "Takiej" odmiennosci pederastow i lesbijek. Mam osobiscie wstret do czalujacych sie na ulicy pederastow i nie zycze sobie rowniez imprez na terenach publicznych propagujacych te nienaturalne dla przyrody popedy i zachowania na oczach i moich dzieci tez. Od tego moga byc tereny prywatne - i tam moga wszyscy robic co chca! Nie trzeba exhibcjonizmu - i to jest juz zboczenim! odpowiedz »

kleju [2006-06-01 13:43 195.187.253.*]
a dla benia 16 byly?? smierdzi mi tym papierzem jak i Wojtyla do tej pory odpowiedz »

co to sie porobiło [2006-05-15 13:54 83.27.239.*]
Demokracja demokracją ale jesteśmy też narodem katolickim i nie wiem jak można dopuszczać do takich nienormalnych parad...rozumiem że ktos może urodzić się trochę inny ale to nie powód żeby afiszować sie po ulicach, w szkołach dochodzi do rozdawania ulotek o seksie gejów i lesbijek i niedługo będzie taka moda, że młodzi ludzie będa sobie wybierac z kim chce żyć - z kobietą czy mężczyzną, bo teraz można wszystko bo jest demokracja...dla mnie to jest nienormalne!!! odpowiedz »

Ciemnota [2006-05-15 18:20 83.5.137.*]
Witamy ciemnote z ciemnogrodu. Niestety kler i radio maryja przezarli ci czlowieku rozum. Chcesz tego czy nie homoseksualisci beda istniec i ty nedzna klerykalna karykaturo nic z tym nie zrobisz. Pedaly byly, sa i beda czy ci sie to podoba czy nie. Tez ich nie popieram, ale zakazami nic nie zdzialamy. Taki juz jest ten swiat i ani PIS ani ojciec inwestor ani szajbusy wrzechpolscy tego nie zmienia. odpowiedz »

Kady burakwęszy radio wszędzie [2006-05-15 19:06 213.238.80.*]
A co du ma do rzeczy kler i rasistowskie radio ? Pedały niech się p... w swoich domach a nie na demostracjach odpowiedz »

Popieram [2006-05-15 15:13 83.238.226.*]
Czym innym jest tolerancja, a czym innym prowokacja. Te tzw. "marsze równości", "marsze tolerancji" itp. to zwyczajna prowokacja i na to nie powinno być przyzwolenia. To obraza przyzwoitości i uczuć większości społeczeństwa. Niech każdy śpi sobie z kim chce , ale czy od razu musi o tym "trąbić" całemu światu. Większość chce spokoju. Przecież tego typu prowokacyjne marsze nie służą tolerancji , a jedynie wzbudzają niesmak i odrazę. Efekt może byćtego taki, że np. w akademikach dwóch kolegów (bądź dwie koleżanki) będze miało obawy zamieszkać razem (czy też wynająć wspólnie mieszkanie ze względów ekonomicznych), tylko dlatego by nie przylgnęła do nich etykieta "gejów" . Przecież to co robią"ekstremalni przedstawiciele społeczności homoseksualnych" to tylko podburzanie społeczeństwa przeciwko sobie, a także przeciwko ludziom , którzy chcą spokoju. Seksualność człowieka powinna być jego prywatną sprawą (oczywiście także jego partnera) a nie czymśco manifestuje sięna ulicach. Nawet jeżeli przyjmie się za prawdziwą tezę, że homoseksualizm jest czymś normalnym i naturalnym, to napewno manifestacje w centrach miast i jego promocja nie powinny mieć miejsca. To właśnie te manifestacje i ostentacja seksualności, a homoseksualizmu w szcególności , są chore. I to właśnie na to nie godzi się większość. Bo co by mi miało przeszkadzaćco sąsiad i z kim robi za ścianą mojego mieszkania, jeżeli zachowuje się spokojnie? Ale na pewno nie chciałabym znajdować rozwalających się "dowodów po erotycznych spotkaniach" na kladce schodowej ani nigdzie w sąsiedztwie. Czy to po homoseksualistach czy po hetero. Tak samo oglądać erotomańskich demonstracji. LUDZIE - TROCHĘ SMAKU I PRZYZWOITOŚCI , A WÓWCZAS I O TOLERANCJĘWALCZYĆNIE BĘDZIE POTRZEBY. Na zakończenie chcę dodać, że miałam okazję poznaćosoby o takich właśnie skłonnościach, które nie obwieszczały tego publicznie na żadnych wiecach i są to całkiem spokojne i inteligentne osoby. A o ich "naturze" wie tylko nieliczna grupa osób i wcale z tego powodu nie są odrzucani, a udział w manifestacjach j/w również im nie w głowie. odpowiedz »

Po co te parady? [2006-09-26 18:44 83.20.21.*]
rowniez jestem tego zdania,a poza tym mam homofobie ale tolerancyjna bede pod wzgledem:niech sobie zyja i daja zyc innym... odpowiedz »