Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Trwa nowa kampania reklamowa Intercity
Pierwszego października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intercity, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez przypomnienie i podkreślenie podstawowych atutów produktu.
Głównym tłem layoutów reklamowych, są pięknie uchwycone, charakterystyczne miejsca największych polskich miast, do których można dotrzeć połączeniem Intercity. Hasła reklamowe kampanii w inteligentny, niekonwencjonalny sposób podkreślają zalety podróżowania pociągami przewoźnika. "W pracy nad kreacją reklamy skupiliśmy się nad tym, żeby pokazać Intercity jako markę, premium, która oprócz sposobu podróżowania daje naszym klientom dodatkową wartość"- tłumaczy Rafał Marzec dyrektor marketingu PKP Intercity.
Marzec dodaje, że klienci IC to osoby wymagające, dla których firma stara się systematycznie podwyższać jakość usługi. Podróż pociągami dla jednych pasażerów ma być czasem relaksu, dla innych dogodnym miejscem poświeconym pracy, dlatego też przekaz reklamowy skonstruowany jest w sposób inteligentny i nieszablonowy.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej jest ponad 400 tablic outdoorowych rozmieszczonyh w największych polskich miastach. Kolejnym etapem będzie reklama w prasie oraz w Internecie. Kampania skierowana jest do osób powyżej 35 roku życia, z wykształeniem wyższym, o dochodach powyżej średniej, mieszkańców dużych miast, przedstawicieli biznesu i menedżerów, którzy często podróżują w celach służbowych i prywatnych. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Just, a zakup mediów należy do domu mediowego Media Concept.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa reklama PKP Intercity
[2010-11-02 22:24 95.160.98.*]
Nareszcie jakaś fajna kampania Intercity odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Aktorka otworzyła restaurację w Hollywood
Strajki w Grecji powodują duże utrudnienia komunikacyjne
Wielu Polaków spędzi święta we Włoszech
Wyspa na Jeziorze Rożnowskim przyciągnie turystów
Rusza budowa design hotelu Pantheon w Krakowie
30 tys. kary dla przewoźnika, której autokar wiózł licealistów
Na Białorusi zabytki niszczeją, a władze mówią o rozwijaniu turystyki
Coraz lepiej wygląda zaplecze sanitarne plaż
Wizz Air rozwija bazę w Gdańsku
Biuro Siesta Travel ma nowego właściciela
"Sanatoria i uzdrowiska Krymu"
PKP Przewozy Regionalne do 2015 roku będą zasilone kwotą 3,6 mld zł
Ryanair uważa konkurs CoolBrands za wielkie oszustwo!
Wizz Air nagrodził darmowymi biletami lotniczymi
