Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Podróż autokarem firmy Polski Express nie należała do najprzyjemniejszych
Na skandaliczne warunki w autokarze firmy Polski Express poskarżyli się na łamach Expresu Ilustrowanego pasażerowie, którym przyszło podróżować z przewoźnikiem do Łodzi.
Pasażerowie - Polacy, Brytyjczycy, Włosi i Francuzi - podróżowali w upale autokarem z niedziałającą klimatyzacją, zamkniętymi oknami i uszkodzonymi szyberdachami.
Niezapomniana podróż kosztowała turystów 36 złotych. W zdezelowanym autobusie temperatura sięgała 50 stopni C. Nie działała klimatyzacja, choć firma twierdziła, iż wszystkie jej autokary są w nią zaopatrzone. W pojeździe nie można otwierać okien, a dwa szyberdachy były całkowicie zdezelowane.
Pasażerowie płakali, mówili się się uduszą. Nie wysiedli z autokaru tylko dlatego, że nie znali języka polskiego i bali sie pozostać w nieznanym miejscu w Polsce.
Kierowca pojazdu nie mógł pomóc wykończonym pasażerom. - Nie mam wpływu na stan pojazdu, który prowadzę - powiedział. polecił jednak podróżnym napisać reklamację na panujące warunki.
Większość pasażerów zapowiedziała, iż zamierza to uczynić.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polski Express zafundował pasażerom niezapomnianą podróż
[2008-07-21 07:56 88.14.223.*]
faktycznie ludzka podlosc nie zna granic... jak mozna tak potraktowac ludzi...czy to zwierzeta...jechali tam obco krajowcy powinnismy pokazac im polske z jak najlepszej strony..a nie z tej najgorszej a zreszto chyba wazniejsze jest zdrowie ludzi niz czyjas kieszen odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ryanair wprowadził zmiany w rozkładzie lotów z Rzeszowa
Różne ceny biletów u brytyjskich przewoźników kolejowych
Turystów amerykańskich przyciągnie dobra oferta gastronomiczna?
Poważny wypadek autokaru na południu Węgier
Austrian Airlines: przewoźnikiem Forum Ekonomicznego
Open Travel i Axel na pierwszy ogień!
Holiday Inn Warszawa Józefów wprowadził bezpłatny Internet i Pay TV
Kto w tym roku jedzie z biurem OIS?
Czy przy autostradach będą hotele?
Wypożyczalnia autokarów - sposób Scanii na kryzys
Bawaria: wypadek polskiego autokaru na autostradzie