Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Starbucks rozpoczął kampanię Shared Planet
W kawiarniach Starbucks na całym świecie wraz z wrześniem ruszyła kampania "Shared Planet", która ma na celu poszerzyć wiedzę klientów na temat wysokiego standardu etycznego uprawy oraz zakupu kawy, z której przyrządzane jest espresso.
Starbucks chciałby, aby klienci mieli możliwość czerpania radości z delektowania się kawą mając przy tym świadomość, że kawiarnia dba o wysokie standardy etyczne jej uprawy oraz zakupu, a ponadto, że pomaga plantatorom wspierając społeczności, w których żyją i pracują.
Podczas kampanii w Polsce odbędą się seminaria kawowe, na których zostaną zaprezentowane ciekawe materiały skierowane do klientów oraz partnerów (pracowników). Kampania zakończy się w październiku 2009 r.
Kampania poprowadzona zostanie jako część inicjatywy Starbucks Shared Planet, która została ogłoszona przez Starbucks w październiku 2008 roku, w ramach której firma planuje kontynuację oraz przeprowadzenie wielu nowych istotnych działań związanych z etycznym pozyskiwaniem i zakupem kawy, zaangażowaniem w społeczności lokalne oraz ochroną środowiska naturalnego.
Trwająca na całym świecie kampania "Shared Planet" ma uświadomić klientom, że wszystkie napoje na bazie espresso jakie podawane są w kawiarniach Starbucks, pracownicy przyrządzają z ziaren kawy, która jest uprawiana w zgodzie ze środowiskiem naturalnym oraz jest kupowana zgodnie z zasadami etyki (standardy Fairtrade i praktyki C.A.F.E.).
Obok seminariów pojawi się również ciekawy program skierowany do klientów oraz partnerów. We wrześniu i październiku klienci Starbucks będą mogli otrzymać kartę "To znacznie więcej niż kawa", która upoważni ich do wzmocnienia ulubionego napoju dodatkową porcją espresso przez cały okres trwania kampanii. "Piątki z Dobrą kawą" są specjalnymi dniami - w "godzinach szczytu" w kawiarniach Starbucks klienci mogą skosztować kaw promowanych w ramach kampanii, tzn. Espresso Roast i Sumatra Peru, otrzymać kartę "To znacznie więcej, niż kawa", a także obejrzeć film prezentujący historie plantatorów kawy z całego świata na specjalnie przygotowanym stoisku. W wybrane dni, w czasie tych dwóch miesięcy prowadzony będzie także sampling promowanych kaw wraz ze słodkimi przekąskami.
Również partnerzy - tzn. pracownicy Starbucks mogą zaangażować się w promocję kampanii "Shared Planet". Mogą wykazać się kreatywnością i zrozumieniem programy projektując w ramach specjalnie przygotowanego konkursu "Create Your Own" ("Zaprojektuj swój własny") wkład do tumblera - kubka podróżnego. Konkurs ma popularyzować naczynia wielorazowego użytku przyczyniając się do redukcji zużycia papierowych kubków, a co za tym idzie zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Starbucks Coffee Company jest właścicielem 15 tys. kawiarni na całym świecie. Firma znana jest z szerokiego wyboru różnych gatunków kawy, odpowiedzialnego sposobu prowadzenia biznesu, a także aktywnego wkładu w życie społeczności, w których działa. Więcej informacji na temat inicjatywy "Shared Planet" można odnaleźć pod adresem www.starbucks.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Resort Skarbu zaprasza do udziału w prywatyzacji pięciu uzdrowisk
2007 rok: turystyczna inwazja na Tybet
La Tribune: lista najpopularniejszych muzeów świata
Zmiana czasu i coroczny postój pociągów
Radni PiS pytają o lokalizację podlaskiego lotniska
IATA: 5 mld dolarów strat linii lotniczych w tym roku?
Elektrownia na miejscu wodospadu w Przesiece
ULC zatwierdził rozkład lotów na sezon Lato 2007
Rozpocznie się budowa terminala na lotnisku w Jasionce
"Jesienne" zachowania polskich turystów
Iceland Express latem z Warszawy do Nowego Jorku i na Islandię
Czwarta Polka na szczycie Mount Everest
Związkowcy LOT-u spotkają się z ministrem skarbu
EURO 2012: współpraca turystyczna Polski i Ukrainy
Droga złotówka osłabia zagraniczny ruch turystyczny w Krakowie?
Amsterdam: nie będzie coffee shopów w pobliżu szkół
