Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Purplehotels wybrał system Amadeus PMS
Sieć hotelowa purplehotels, która jest własnością Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management Solution (PMS).
System PMS ma wesprzeć Real Hotel Company, aby ten z powodzeniem mógł atakować rynek brytyjski. Narzędzie będzie instalowane w pierwszych 15 hotelach do końca roku 2008.
Kolejne 40 hoteli oraz 4000 pokoi zostanie dostępne do chwili rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.
Firma Real Hotel Company uruchomiła w lutym b.ż. sieć purplehotels. Firma oczekuje, że ta innowacyjna sieć usług hotelarskich będzie bardzo popularna. Real Hotel Company ma w planach zwiększenie liczby hoteli purplehotels o cztery razy w przeciągu najbliższych czterech lat.
Sieć purplehotels będzie korzystać w swojej pracy z systemu PMS do zarządzania obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą, zarządzania konferencjami oraz restauracjami. Dzięki systemowi będzie można mieć gwarancję, że będzie mógł zaistnieć spójny poziom usług w całej sieci. Poszczególne hotele będą miały możliwość wspólnej koordynacji kampanii marketingowych, uwzględniających upodobania potencjalnych gości oraz przygotowywać specjalnie stworzone dla ich potrzeb oferty.
W ramach sieci Real Hotel Company wszystkie hotele będą miały dostęp do wspólnej, centralnej bazy danych gości. Moduł stworzony specjalnie do zarządzania hotelami, a stanowiący część systemu Amadeus PMS, jest bardzo przydatny szczególnie w szybko rozwijających się sieciach hoteli. Narzędzie Amadeus daje możliwość szybkiego i łatwego dodawania nowych hoteli do infrastruktury informatycznej sieci.
Jak powiedział Sam Rubra, dyrektor działu IT w Real Hotel Company, system Amadeus PMS pomoże w rozbudowie marki purplehotels w profesjonalny oraz szybki sposób. Narzędzie umożliwi większe ujednolicenie poziomu usług w sieci hoteli, co jest nieodzownym elementem całego procesu ekspansji marki, a także odróżniania jej od konkurencji. Satysfakcja klientów jest oczywiście kluczowym elementem wysokiej klasy obsługi w środowisku niskobudżetowym. Skonsolidowany interfejs klienta systemu PMS pozwala hotelom być bliżej potrzeb oraz oczekiwań gości oraz zaoferować im usługi hotelarskie na odpowiednim poziomie. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a konkurencja na rynku wciąż rośnie, z tego powodu należy udoskonalać swoje usługi.
Spółka Real Hotel Company prowadzi także sieci Comfort Inns and Hotels, Quality Hotels, Clarion Hotels, Stop Inns oraz New Connaught Rooms.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Turystyka z gorszą obsługą
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Nowy zarząd Międzynarodowego Zrzeszenia Targów Turystycznych
Ewakuowano tysiące osób na Wyspach Kanaryjskich
W. Brytania: turysto już nie zadzwonisz z czerwonej budki telefonicznej!
Więcej pociągów w weekend - podczas uroczystości pogrzebowych
Loty z Bydgoszczy będą wygodniejsze
W Tatry wróciła zima. Na szlakach trudne warunki dla turystów
Egzotyczna Majówka z LogosTour
Ruszył konkurs "Weekend dla Mieszczucha"
Sieć marketingowa dla małych obiektów
Mniej pieniędzy z budżetu na turystykę
Więcej obiektów Gut-Hotels w Polsce
Uchofony wyruszyły w podróż promującą Małopolskę
Jasną Górę odwiedziło w tym roku ponad 3,5 mln pielgrzymów