Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca wakacyjny BP ITAKA Rzeszów Millenium Hall
- Orient Travel Product Manager Katowice
- Kierownik Salonu Franczyzowego TUI Wrocław
- Szukam pilota 05.06.24 Korsze - Malbork
- Poszukujemy pilota/przewodnika
- INCENTIVE MENAGER*NEW BUSINESS MANAGER
- Specjalista d/s Turystyki Dąbrowa Górnicza
- REZYDENT TURCJA
- Kurs Specjalista ds. księgowości
- Specjalista d/s turystyki - Denar Travel Żory
Fly.pl z własnym Contact Center
Internetowe biuro podróży Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów.
Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.
Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. - Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. - Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów - dodaje Bosowski.
Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono sprawdzonych konsultantów. - Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi - podkreśla Grzegorz Bosowski.
Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy przy ul. Wołoskiej. Rezerwacje drogą elektroniczną składać będzie można przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Telefony infolinii czynne będą niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 i w soboty od 9.00 do 14.00.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Fly.pl ma Contact Center
[2010-12-01 01:43 89.72.186.*]
Swietne biuro! Bylam na urlopie z nimi w pazdzierniku. Kontakt z biurem bez zarzutu i oferta zgodna z opisem, zadnych niemilych niespodzianek. Na pewno bed ekorzystac z ich uslug w przyszlosci zwlaszcza ze dalam sie namowic na karte Payback by miec dodatkowe korzysci :-) odpowiedz »
Fly.pl z własnym Contact Center
[2010-12-01 05:25 193.93.91.*]
Szukasz taniego noclegu ? Polecam ten serwis --> http://tanie-noclegi-online.pl/ Jeden z lepszych z serwisów z bazą noclegową jaką widziałem. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Starsze aktualności:
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Kanadyjczycy oburzeni śmiercią Polaka na lotnisku w Vancouver
Turyści lecą do Paryża, a ich bagaże na front?
W Iraku zginęło sześciu pielgrzymów
Balice zapraszają na szkolenia!
Amin.pl rozpoczął sprzedaż biletów lotniczych online
Polskie Jadło podtrzymuje prognozy oraz planuje ekspansję
Portal VTrip.pl uruchomił nowy serwis - sylwester.vtrip.pl.
Kraków: złapano hotelowego złodzieja
Czy Grand Hotel będzie zamknięty?
UNESCO - Kanał Augustowski wycofany
Coraz więcej easyJet w Krakowie?
Piękne widoki turystom nie wystarczą!
Prezydent zainspiruje wprowadzenie wiz dla Amerykanów?