Szkolenia dla pracowników branży turystycznej
Firmy Microsoft i Combidata Poland zapraszają pracowników segmentu MŚP z branży turystycznej, usług finansowych, handlowej oraz ochrony zdrowia na bezpłatne szkolenia realizowane w dwóch grupach tematycznych - obsługi systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 oraz Microsoft Office 365 - przeprowadzanych w ramach projektu "CRM dla Mazowsza". W szkoleniach mogą wziąć udział firmy działające w województwie mazowieckim. Inicjatywa jest realizowana w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki "Regionalne kadry gospodarki", Działanie 8.1 "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie", Poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw".
Uczestnicy szkoleń otrzymają podręczniki, dostęp do szkoleń e-learningowych z zakresu technik sprzedaży i umiejętności interpersonalnych, a także licencję na korzystanie z rozwiązań Microsoft Dynamics CRM Online i Microsoft Office 365 przez okres 2 miesięcy.
- Cieszymy się, że możemy wziąć udział w tym innowacyjnym projekcie - komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development w polskim oddziale firmy Microsoft. - Przekażemy uczestnikom szkoleń wiedzę z zakresu możliwości oferowanych przez nasz system, Microsoft Dynamics CRM Online, który umożliwia między innymi zarządzanie sprzedażą, kampaniami marketingowymi, działaniami posprzedażowymi czy zarządzanie celami i generowanie raportów. Chcemy, aby uczestnicy spotkania zdobyli nowe lub podnieśli już istniejące umiejętności związane z obsługą systemu CRM, a także umocnili się w przekonaniu, jak wiele w rozwoju zawodowym może zaoferować im tej klasy rozwiązanie - dodaje.
- Prowadzeniem szkoleń i wdrażaniem Microsoft Dynamics CRM firma Combidata zajmuje się od wielu lat. Przedsiębiorstwa, nawet te kilku osobowe, twierdzą, że od momentu, kiedy zaczęły używać systemu CRM, pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów wzrosło im kilkakrotnie. Od kiedy korzystają z tego narzędzia nie zapominają o tych, którzy są już ich klientami oraz odnotowują coraz większy odsetek zakończonych pozytywnie transakcji z nowymi odbiorcami - mówi Monika Koszewska, Wiceprezes Zarządu, Combidata Poland. - Wzięcie udziału w szkoleniu nie oznacza, że musimy zacząć używać CRM-a, ale nie biorąc udziału w projekcie nie będziemy mieli szansy przekonać się o tym, że jest to narzędzie, które pomoże rozwijać każdy biznes - dodaje.
Aby wziąć udział w szkoleniach, należy pobrać, wypełnić i odesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.crmmazowsze.eduportal.pl. Szkolenia potrwają do kwietnia 2013 roku i będą uruchamiane na bieżąco, po zebraniu odpowiedniej liczby uczestników, o czym będą oni informowani z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Otwarcie nowego lotniska w Berlinie znów opóźnione
Trzydziestolatek najbardziej pożądany
Nowe certyfikaty dla branży turystycznej
Petr Diviš zarządza Sound Garden Hotel
Ubezpieczyciele na Tour Salonie
Czy ktoś pracował w Oasisie jako animator?
Amadeus odnotował wzrost w pierwszym kwartale 2011 r.
Małopolska Giełda Agroturystyczna niedługo
Viki Travel - rośnie liczba poszkodowanych
Novotel Kraków Bronowice charytatywnie
Zima w natarciu, lato w odwrocie
Hotele oddają łóżka osobom ubogim