Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Jak regiony przyciągają turystów?
Turystyka staje się coraz ważniejszą gałęzią gospodarki. Poszczególne regiony rywalizują ze sobą w celu przyciągnięcia jak największej liczby turystów.
Jedną z powszechniej stosowanych metod zwracania uwagi turystów są spoty filmowe, pokrótce prezentujące atrakcje turystyczne regionu. Postanowiliśmy przyjrzeć się tej formie reklamy i zaprezentować kilka, które naszym zdaniem wyróżniają się na tle mnogości tego rodzaju produkcji. Najczęściej spotykany jest następujący schemat: kilka widoczków z atrakcjami regionu, ładna dziewczyna i muzyka w tle. My chcieliśmy przedstawić filmiki, które choć trochę wyrywają się z tego schematu.
To jest naszym zdaniem najciekawszy spot, z jakim się spotkaliśmy. Kabaret Skeczów Męczących w lekki i dowcipny sposób zaprezentował atrakcje turystyczne województwa świętokrzyskiego, przy okazji parodiując bardzo znaną piosenkę.
Twórcy tego klipu poszli za ciosem i stworzyli jego kontynuację.
Województwo opolskie postawiło na promocję w rytmie reggae, z pomocą pochodzącego z tego regionu Kamila Bednarka.
Po znaną twarz do promocji regionu sięgnęło także województwo zachodniopomorskie, choć tu efekt końcowy jest chyba nieco słabszy niż w przypadku wcześniejszych filmików.
Klip promocyjny bez użycia instrumentów muzycznych? Da się, w spocie województwa małopolskiego dało to całkiem ciekawy efekt.
Województwo lubelskie zaproponowało reklamę stylizowaną na trailer nieźle zapowiadającego się filmu.
Całkiem ciekawa animacja promowała województwo kujawsko-pomorskie.
Oczywiście tego typu filmów jest cała masa, nie sposób przejrzeć wszystkich, natomiast chcieliśmy zaprezentować te, które w jakiś sposób przykuły naszą uwagę. Właśnie głównym zadaniem takich spotów jest przyciągnięcie uwagi i zachęcenie turystów do odwiedzenia danego regionu. Także touroperatorzy organizujący turystykę przyjazdową powinni mieć świadomość w jaki sposób poszczególne regiony się promują i jak chcą zapraszać turystów.
Mamy świadomość, że jest to przegląd całkowicie subiektywny i nie wyczerpuje tematu. Każdy z czytelników może mieć inne zdanie, każdemu może się podobać coś innego. Niemniej jednak chcieliśmy się podzielić naszymi odczuciami na ten temat.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Jak Polacy organizują wyjazdy?
Targi Lato 2011: nowy sezon turystyczny rozpoczęty
Teraz zaoszczędzisz na bilecie
Ferie tańsze niż w ubiegłym roku
W Toruniu powstanie nowe centrum kongresowe
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009
Wyprawa życia - Nad Ebro w Hiszpanii
Instruktor narciarstwa/snowboardu z uprawnieniami wychowawcy
Pracownicy Rainbow Tours piszą artykuły
Lista TOP-owych hoteli w Polsce
Wirtualny spacer po Mazowszu Zachodnim
Początek maja przyniósł wzrosty cen
Pierwszy obiekt SPA z certyfikatem TÜV Rheinland Polska
Branża horeca: kto z się szkolił w 2012 roku
Fly.pl prognozuje nadchodzący sezon
Przyszłoroczna konferencja WOCCU w Gdańsku już jest promowana w Glasgow
Finnair uruchamia letnie połączenia do Chicago
Nietypowy problem Machu Picchu
Skandynawska oferta zbyt chłodna dla Niemców
Egzotyczne destynacje kuszą polskich turystów
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009
Wyszukiwarka noclegów z rezerwacją ich on-line - Poltrip.pl