Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Ubezpieczyciel wprowadza polisy dla turystów
Firma zajmująca się dystrybucją ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych - Liberty Direct rozszerza swoją ofertę. Firma zamierza wprowadzić polisy turystyczne. Będą one oferowane klientom indywidualnym na wszystkich kanałach sprzedaży.
"Wprowadzenie ubezpieczeń turystycznych to odpowiedź na rosnące oczekiwania coraz bardziej wymagającego rynku, na którym przewagę konkurencyjną zyskują firmy zapewniające kompleksową ofertę produktową" - komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct." Dywersyfikacja pozwoli nam zbudować silniejszą pozycję w ubezpieczeniach majątkowych." dodaje.
Liberty Direct oferuje ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, OC w życiu prywatnym oraz NNW. Ubezpieczyć można swój bagaż podróżny, sprzęt sportowy oraz rozszerzyć polisę o dodatkowe ryzyka takie jak amatorskie uprawianie sportów czy odwołanie uczestnictwa w imprezie turystycznej. Ubezpieczenia będą dostępne w trzech zróżnicowanych wariantach, co pozwoli na dopasowanie ich do wymagań klienta. Usługi są oferowane przy współpracy z Europ Assistance Polska.
Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu i Kanału Direct Liberty Direct zapewnia, że ubezpieczenia są przygotowane z myślą o wszystkich typach turystów. "Oferta skierowana jest do wszystkich, którzy lubią podróżować, niezależnie od tego, czy są to wyjazdy zorganizowane czy też przygotowywane "na własną rękę". Dlatego obejmuje także ubezpieczenie kosztów odwołania imprezy turystycznej. Rodzice wyjeżdżający z dziećmi mogą liczyć ponadto na dodatkowe zniżki." - dodała.
Liberty szacuje, że rynek ubezpieczeń turystycznych w Polsce jest wart około 250 mln zł, jednak długoterminowo będzie on systematycznie rósł wraz z coraz większą zamożnością i zagranicznym ruchem wyjazdowym Polaków.
Jak wynika z badań, aż 59% podróżujących Polaków wykupuje ubezpieczenie podróżne, a 10% posiada je w ramach innych produktów finansowych. Polacy kupują polisy turystyczne w biurach podróży, u agenta ubezpieczeniowego lub bezpośrednio w towarzystwie ubezpieczeń . Najwyżej cenią sobie organizację i pokrycie kosztów leczenia oraz transportu medycznego. Niemal co trzecia osoba uważa za najbardziej przydatne odszkodowanie z tytułu zagubienia lub opóźnienia bagażu, a 24% także z tytułu odwołania lub opóźnienia lotu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Jak skutecznie promować turystykę przyjazdową?
Tanie linie i czartery do Modlina?
Germanwings w systemie Amadeus
Rębiechowo - słabszy I kwartał 2011
Zakupy grupowe robią w Polsce karierę?
Dokąd turyści latali z wrocławskiego lotniska?
Ciężka sytuacja branży gastronomicznej
Fałszywe biuro podróży naciągało klientów
Obłożenie hoteli w miejscowościach turystycznych
Podróże zaczynają się od marzeń!
Nowe menu w restauracjach Qubus Hotel