Germanwings w systemie Amadeus
Germanwings oraz Amadeus poinformowały, że od 23 września br. wszystkie taryfy i usługi dodatkowe przewoźnika będą dostępne dla użytkowników systemu.
Spółka-córka linii Lufthansa już wcześniej sprzedawała pewną liczbę biletów za pośrednictwem biur podróży, będących partnerami firmy Amadeus, korzystając z tzw. full e-ticketing. Od 23 września Germanwings zaoferuje agentom turystycznym oba modele dystrybucji - full e-ticketing oraz light ticketing.
Light ticketing to wprowadzone przez Amadeus rozwiązanie, które pozwala biurom podróży sprzedawać bilety przewoźników niskokosztowych i hybrydowych za pośrednictwem tego samego procesu rezerwacji, który jest stosowany przez tradycyjne linie lotnicze, również z użyciem interfejsów wykorzystujących technologię XML.
Dostępne w systemie taryfy przewoźnika to:
- BASIC: taryfa ekonomiczna obejmująca przelot, bagaż podręczny i mile, bez możliwości łączenia z innymi liniami lotniczymi. To nowość w systemie Amadeus, z możliwością rezerwacji tylko w opcji light ticketing. Od 23 września wszystkie pozostałe opcje taryf można rezerwować zarówno w modelu light ticketing, jak i full e-ticketing.
- SMART: taryfa standardowa obejmująca te same opcje, co taryfa ekonomiczna, a oprócz tego szereg najważniejszych usług dodatkowych, takich jak jedna sztuka bagażu rejestrowanego, przekąska i napój podczas lotu oraz rezerwacja miejsca.
- BEST: taryfa komfortowa stworzona głównie z myślą o podróżach służbowych, jednak atrakcyjna również dla turystów podróżujących w celach wypoczynkowych. Oprócz przelotu obejmuje szeroką gamę usług dodatkowych, np. dwie sztuki bagażu rejestrowanego, catering à la carte podczas lotu, preferowane miejsca w pierwszych rzędach z pustym fotelem obok oraz priorytetowe usługi na lotnisku, w tym dostęp do specjalnej poczekalni.
Dostępne będą również elastyczne taryfy Germanwings - SMART Flex i BEST Flex. Umożliwiają one podróżnym zmianę terminu lub rezygnację z lotu bez konsekwencji finansowych, nawet na krótko przed wylotem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Fałszywe biuro podróży naciągało klientów
Obłożenie hoteli w miejscowościach turystycznych
Podróże zaczynają się od marzeń!
Nowe menu w restauracjach Qubus Hotel
Jak Egipt walczy z kryzysem w turystyce
Zniesienie wiz do USA może się opóźnić
Sfinks wybiera atrakcyjne lokalizacje
Bilety do kolejki na Kasprowy Wierch dostępne on-line
Lista touroperatorów, którzy posiadają wysokie gwarancje
Turyści OK Services zorganizowali pikietę
Doskonalenie Kadry Szkół Zawodowych z Branży HoReCa
Hotel z Polski wśród najlepszych