TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Wakacje.pl rozwijają sieć franczyzową

Wraz z zakończeniem sezonu letniego, zarówno touroperatorzy, jak i agenci dokonują pierwszych posezonowych ocen swoich dokonań.


Podsumowanie wysokiego sezonu letniego przyniosło dobre wieści dla sieci salonów sprzedaży Wakacje.pl - wzrost obrotów agenta w tym kanale na poziomie 53 proc. oraz liczby rezerwacji o 45 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem - informują przedstawiciele multiagenta.

Sieć salonów sprzedaży Wakacje.pl, mimo niesprzyjających okoliczności dla całej branży, kończy sezon letni na dużym plusie. Wzrost obrotów na poziomie 53 proc. został uznany za zadowalający, zwłaszcza że sytuacja na rynku nie rozpieszczała agentów ani samych organizatorów - najpierw ogłoszono upadłości GTI Poland, którego ofertę również znajdowała się w ofercie portalu Wakacje.pl, potem zamieszki w Turcji i Egipcie - dwóch kierunkach z pierwszej piątki najczęściej wybieranych przez klientów, wreszcie odwołano loty do Egiptu przez większość touroperatorów.

Mimo obaw nie odciągnęło to turystów od biur podróży, w tym sezonie salony Wakacje.pl odwiedziło 43 proc. więcej klientów niż w ubiegłym roku, co dało wzrost liczby rezerwacji na poziomie 45 proc.

Te liczby to najlepszy dowód na to, że jesteśmy nie tylko największą, ale też prężnie działającą siecią agencyjną na polskim rynku turystycznym. Widzimy potencjał, który z powodzeniem wykorzystujemy, oferując nowym partnerom konkurencyjne warunki rozpoczęcia współpracy oraz potężny pakiet narzędzi i rozwiązań, które realnie wpływają na sukces w biznesie - mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl.

Sieć Wakacje.pl to obecnie 60 salonów w kilkudziesięciu miastach w Polsce i najpewniej wkrótce powiększy się o kolejne. Kierownictwo stale prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami, zarówno agentami, którzy prowadzą już swój biznes, jak i podmiotami, które chcą wkroczyć na ten rynek po raz pierwszy.

Liczba kandydatur jest duża i znacznie wzrosła w dwóch ostatnich miesiącach, co świadczy nie tylko o rozpoznawalności i zaufaniu do marki Wakacje.pl, ale też dostrzeganiu biznesowych korzyści z konsolidacji. Przyglądamy się wszystkim zgłoszeniom, prowadzimy rozmowy i wybieramy najlepsze oferty, czyli takie, które mają potencjał na wzmocnienie sieci. Szczególnie ważna jest atrakcyjna lokalizacja oraz ludzie, którzy chcą prowadzić biznes, silnie zmotywowani i zdeterminowani w dążeniu do celu - dodaje Wioletta Zarzycka.

Władze sieci zapewniają, że partnerzy przystępujący do Wakacje.pl otrzymują solidne wsparcie w kluczowych obszarach - sprzedaży, marketingu, administracji i logistyce, co tworzy dobre zaplecze do prowadzenia biznesu. Oferujemy naszym Partnerom pomoc już na etapie wyboru lokalu i negocjacji w dostępie do maksymalnej oferty touroperatorskiej, wyposażamy ich w dedykowane systemy rezerwacyjne, aplikacje CRM, materiały promocyjne i wiedzę popartą 14-letnim doświadczeniem w branży, przez cały okres trwania współpracy prowadzimy wspólne projekty promocyjne, zaawansowane szkolenia i bezkosztowe wsparcie BackOffice - wylicza Zarzycka. W ten sposób staramy się wychodzić naprzeciw trudnościom pojawiającym się na rynku, stawiając sobie kolejne cele i aktywnie reagując na bieżące sprawy. Potrzeba ciężkiej pracy i zaangażowania na co dzień, żeby cała sieć i każdy podmiot z osobna realizowały obroty zadowalające touroperatorów sprawnie funkcjonowały na rynku, który charakteryzuje się dużą konkurencją i wrażliwością na szereg czynników klimatycznych, politycznych czy ekonomicznych - dodaje.

W "pakiecie" partner Wakacje.pl otrzymuje także prezentację salonu na stronach największego portalu turystycznego w Polsce oraz dostęp do sprzedaży usług dodatkowych na preferencyjnych warunkach (ubezpieczenia, miejsca parkingowe, bilety lotnicze, hotele, bony wakacyjne), a także możliwość korzystania z projektów graficznych.

Oprócz promocji w środowisku lokalnym partner ma możliwość wyświetlania oferty na dedykowanej stronie internetowej oraz korzystania z innych narzędzi internetowych w celu poszerzenia portfolio swoich klientów. Władze sieci gwarantują brak opłaty licencyjnej oraz kosztów stałych wynikających z przynależności do sieci. Koszt inwestycji obejmuje wizualizację i wyposażenie lokalu oraz materiały marketingowe.

Projekt sieci partnerskiej Wakacje.pl ruszył w styczniu 2011 roku. Salony sprzedaży można rozpoznać dzięki wspólnej wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wakacje.pl multiagent agent turystyczny


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję