Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży
Firma Amadeus udostępniła Amadeus e-Support Centre - internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży.
Narzędzie umożliwia agentom biur podróży przeglądanie informacji przydatnych w rozwiązywaniu problemów oraz ich zgłaszanie do Działu Obsługi Klienta (Amadeus Help Desk). Internetowy portal wykorzystywany jest obecnie w Australii, Austrii, krajach Beneluksu, Danii, Egipcie, Finlandii, Francji, Niemczech, krajach Zatoki Perskiej, Hongkongu, Irlandii, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Filipinach, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i USA, a od teraz również Polsce.
Amadeus e-Support Centre udostępnia w tej chwili już ponad tysiąc rozwiązań problemów, porad i zaleceń. Gamę zasobów i materiałów edukacyjnych można przeszukiwać według słów kluczowych i tematów, a także komunikatów o błędach. Wszystko to dostępne jest dla klientów bez dodatkowych opłat, pozwalając im zwiększyć produktywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty rachunków telefonicznych. Biura podróży mogą również zgłaszać problemy przez Internet - zgłoszenia są automatycznie przetwarzane przez Dział Obsługi Klienta firmy Amadeus (Amadeus Help Desk), a zgłaszający mają możliwość monitorowania statusu zgłoszenia, etapu jego realizacji, a także zamknięcia sprawy.
Amadeus e-Support Centre jest dostępny w sześciu językach i dostarcza informacje przygotowane specjalnie dla agentów biur podróży działających na konkretnych rynkach. Produkt zostanie wkrótce wzbogacone o narzędzie Format Finder, ułatwiające agentom odnalezienie właściwych dokumentów, a także mechanizmy usprawniające dystrybucję informacji o wykrytych problemach.
Firma Amadeus organizuje konkurs składający się z dwóch kategorii. Pierwszych 10 osób, które zarejestrują się w e-Support Centre oraz 10 kolejnych, które zgłoszą jakąkolwiek sprawę w internetowym portalu, zostanie nagrodzonych nagrodami ufundowanymi przez firmę Amadeus. Konkurs rozpocznie się 10 maja i trwać będzie do momentu wyczerpania puli nagród.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Gdzie odlatują pieniądze z turystyki?
Mniejsze kary dla mniejszych firm
Sanepid zamknął plaże w Trójmieście
Kierownictwo Starwood zamieszka w Dubaju
Szósta edycja Poznań za pół ceny
Prośba o udział w ankiecie o e-turystyce
Turystyczny dramat w Portugalii?
Rezerwacje telefoniczne - czyli jak nie jechać na wakacje
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
Polskie hotele chcą zaistnieć w dubajskiej sieci
Problematyczna atrakcja turystyczna zostanie otwarta
Lufthansa umacnia swoją obecność w Polsce
Tadż Arabia - Nowe Miasto Miłości
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
SYLWESTER 2007/2008 stylu lat "PRL" stroje i muzyka z lat 60