Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
LOT wprowadza nowe narzędzie
Od 27 marca, osoby korzystające z usług LOT-u mogą szybciej wyszukiwać rejsy dzięki wyszukiwarce lotów Google. Narzędzie ułatwi podróżnym poszukiwanie najdogodniejszych dla siebie połączeń lotniczych.
Wyszukiwarka lotów Google umożliwia porównywanie cen oraz terminów danych rejsów. Wchodząc na stronę internetową można również korzystać z bardziej zaawansowanych opcji. Poza możliwością analizowania najtańszych terminów przy użyciu wykresu, klienci mogą liczyć też na interaktywną mapę, która wizualnie pomaga ocenić oferty. Wyniki łatwo dają się zapisywać i porównywać. Co ważne, samej rezerwacji można szybko dokonywać bezpośrednio na stronach linii lotniczych współpracujących z Google, ale już bez ponownego wpisywania dat.
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google w Polsce jest zadowolona ze współpracy z liniami lotniczymi. "Chcemy, by podróżujący Polacy mogli przeszukiwać, porównywać i rezerwować loty tak szybko i wygodnie jak to możliwe. Wyszukiwarka lotów Google jest łatwa w użyciu, a my nawiązujemy współpracę z kolejnymi liniami lotniczymi na całym świecie, by była jeszcze lepsza." - powiedziała.
Kierownik działu E-commerce w PLL LOT, Arkadiusz Gawryluk podkreśla, że przewoźnik chce iść z duchem czasu. "Rynek dynamicznie się zmienia, a my jako LOT szukamy nowych kanałów dystrybucji, poprzez które dotrzemy z naszą ofertą do podróżnych. Pasażerowie coraz częściej korzystają z Internetu, by znaleźć najbardziej dogodne połączenie czy atrakcyjne ceny. Dlatego w ostatnim roku LOT wprowadził szereg rozwiązań mobilnych, jak choćby nowa, bardziej przyjazna strona internetowa czy aplikacja ułatwiająca sprawdzanie najnowszych promocji i dokonywanie rezerwacji z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Teraz rozpoczęliśmy współpracę z Google, tworząc naszym pasażerom kolejną możliwość łatwego i szybkiego wyszukiwania połączeń, z uwzględnieniem rynku polskiego, na którym mamy mocną pozycję." - wyjaśnił.
Według badań, platforma Google znana jest większości polskich użytkowników (nawet 97% zasięgu), dzięki czemu dostępność oferty przewoźnika znacznie się zwiększy.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
PKP ogłasza konkurs na fotografię gdańskiego dworca
Zawiodła nawigacja. Samoloty pasażerskie prawie się zderzyły
Ośrodki wypoczynkowe fałszują koncesje?
Zakopane organizatorem Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym?
Konkurs na najlepszy produkt dla hotelu
Zakopane dołączyło do akcji za pół ceny!
sprzedam bilety 2 z Wrocławia do Alicante
Wakacyjna kolekcja Wezyr Holidays
Wrocław: nowy trzygwiazdkowy hotel
Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands
Nowy przewoźnik wyruszył na tory
Portugalscy przedsiębiorcy zapowiadają dzień bez restauracji
Terminal płatniczy dla partnerów systemu TOM
NIK chce obciążyć biura podróży
Pracownicy branży turystycznej rezerwują taniej
Całoroczne noclegi w Bieszczadach
GRECJA PARALIA HOTEL ATLANTIS 3* DOJAZD WŁASNY ŚNIADANIA OBI
